|
Seve
Maj 18, 2005 Kl. 08:31 AM
|
18/5 - Så er det i aften......
.....at der er turnepremiere i Greve. Det bliver spændende at høre om der er ændringer på sætlisten.....
Til dem af jer der kommer.....måske ses vi
|
|
biplingen
Maj 18, 2005 Kl. 10:18 AM
|
Re: 18/5 - Så er det i aften......
jups... har i 6 mdr gået og glædet mig som et lille barn.. stjal de sidste 2 billetter på billetnet i sin tid
god fornøjelse
|
|
oldie
Maj 18, 2005 Kl. 12:53 PM
|
jeps...
vi andre må vente til fredag, hvor vi skal til en total udsolgt Randers Hal læs lokalsprøjten
var ellers lige ved ikke at få billet. Selvom der ikke var et sekunds tvivl om, at vi skulle ind og se Larsen, fik vi os ikke snøvlet til at købe billet - og da jeg så endelig fik taget mig sammen, var der udsolgt på nettet STORT chock , så ringede jeg til Randers Hallens billetkontor, der bare kunne meddele mig, at der skam var udsolgt... men jeg kunne da prøve at ringe til Nordea, da de også havde solgt billettet - og således lykekdes ddet mig at opdrive de sidste 2 billetter til fredag - uha det var tæt på....
og hvad kan man så lære af det... hvis du vil være sikker på at komme ind, så tæv ikke, men køb din billet med det samme (hvad jeg forøvrigt ellers altid gør).
God fornøjelse i aften...
|
|
Claus
Maj 18, 2005 Kl. 01:36 PM
|
Citér: oldie wrote:
jeps...
vi andre må vente til fredag, hvor vi skal til en total udsolgt Randers Hal læs lokalsprøjten
var ellers lige ved ikke at få billet. Selvom der ikke var et sekunds tvivl om, at vi skulle ind og se Larsen, fik vi os ikke snøvlet til at købe billet - og da jeg så endelig fik taget mig sammen, var der udsolgt på nettet STORT chock , så ringede jeg til Randers Hallens billetkontor, der bare kunne meddele mig, at der skam var udsolgt... men jeg kunne da prøve at ringe til Nordea, da de også havde solgt billettet - og således lykekdes ddet mig at opdrive de sidste 2 billetter til fredag - uha det var tæt på....
og hvad kan man så lære af det... hvis du vil være sikker på at komme ind, så tæv ikke, men køb din billet med det samme (hvad jeg forøvrigt ellers altid gør).
God fornøjelse i aften...
Helt ærligt....
Jeg har da småplaner om at komme.. Det må jeg vel droppe. Øv
Claus
|
|
Mille Carterfan
Maj 18, 2005 Kl. 02:14 PM
|
Jeg vil også snart drage mod Greve
God koncert
|
|
biplingen
Maj 18, 2005 Kl. 02:44 PM
|
Aftenens underholdning er landet
Var lige i Bilka og skullebytte en DVD-afspiller. Mens jeg ventede på 121 å stationen ankom tourbussen pænt til Portalens parkeringsplads. godt 5 timer inden koncertstart :)
|
|
Arnold
Maj 18, 2005 Kl. 02:52 PM
|
Citér: Seve wrote:
.....at der er turnepremiere i Greve. Det bliver spændende at høre om der er ændringer på sætlisten.....
Til dem af jer der kommer.....måske ses vi 
Selvfølgelig er der ændringer i setlisten, kunne være fedt at høre Midt om natten igen (akustisk) eller et par mere fra værsgo pladen, men hvem ved?
|
|
Bent
Maj 18, 2005 Kl. 04:17 PM
|
Ellers er der en rigtig ØNSKE setliste fra London version 1 Men den holder desværre SLET ikke....
|
|
hsanders
Maj 18, 2005 Kl. 04:17 PM
|
Jeg gad sgu' ikek høre alt det engelske lort
|
|
Michael Jensen
Maj 18, 2005 Kl. 05:48 PM
|
Citér: Mille Carterfan wrote:
Jeg vil også snart drage mod Greve
God koncert 
Ja, god koncert til alle. Er der ikke en venlig sjæl, der smider sætlisten op på boardet efter koncerten iaften?
|
|
lone
Maj 18, 2005 Kl. 06:03 PM
|
Jeg må væbne mig med tåldmodigheden til 2.Juni,vi sesder i det Fynske!
|
|
Arnold
Maj 18, 2005 Kl. 06:10 PM
|
Citér: lone wrote:
Jeg må væbne mig med tåldmodigheden til 2.Juni,vi sesder i det Fynske!
Ja det gør vi, med mindre du vælger at ta med til fåborg, her den 28. så ses vi begge steder
[Edited by Arnold på Maj 18, 2005 Kl. 06:11 PM]
|
|