Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
london setliste [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1762]

Seve 
Apr 24, 2005 Kl. 12:26 AM
london setliste

strengelegen
liverpool street station (perron gare du nord engelsk)
syrenprinsesse
moster
hvis din far
just tell her jim
jutlandia
soemand om bord
hold dig paa maaten
det summer
twilight birds
kattemor

2.set

loerdag aften
joanna
in the wings (til NHOEP)
festen
lady o lady (kvinde min)
koeb bananer
rock'n roll city
dagen foer
this is my life
widow wimberly
marianne (stille)
lykkelig
what a lemon (rabalderstraede)
kringsat

ekstra
sammen og hver for sig
fru sauterne
stille i verden
girl you got me lonely

en aften med FULD fart paa. ALLE droemme om hoeker bajere i Odense blev slettet med en PRAGTFULD AFTEN I LONDON....

LARSEN i form bandet i topform.....

Det gik kanon og de sange folket ville have kom naermest af sig selv....

synd for JER som ikke var med....

alt i alt en fed aften mon det fortsaetter.......

Mathilde, Bent & Seve (samt Thorkild pt Kold)

KnOrr 
Apr 24, 2005 Kl. 01:03 AM
Re: london setliste

Jeg misunder jeg virkelig virkelig meget.. Sikke en setliste!!!!!!!!!

KnOrr 
Apr 24, 2005 Kl. 01:14 AM

Jeg vil fandme gøre alt for at høre Larsen fremføre især Girl you got med lonely, Widow Wemberly og This is my Life..

Jeppe 
Apr 24, 2005 Kl. 01:46 AM

Ja for den!
Fed setliste!!
Jeg håber virkelig, han hiver nogle af de engelske sange frem igen, når han kommer til Århus.

Michael Jensen 
Apr 24, 2005 Kl. 07:42 AM

Se det var en setliste med overraskelser og smæk på. Fedt! Misunder Seve og Bent, tog i billeder?

gas3 
Apr 24, 2005 Kl. 08:56 AM

Han kan jo godt , hvis han gider...
med den sæt liste ,er jeg klar til at se ham igen..

Jeg som troede larsen havde glemt rocken...

Brian 
Apr 24, 2005 Kl. 09:14 AM

Øhhh .. jaaa ... Øhhhhhhh

Claus 
Apr 24, 2005 Kl. 09:24 AM

Fedt, respekt.
Lad os da så håbe at nogle af disse numre kommer med på sommer-turen.
Men hvorfor pokker spillede de så ikke dem i Esbjerg?? Som generalprøve...
Sæt nu der var en optagelse fra London..Men det er vel forbudt..
Claus

Brian 
Apr 24, 2005 Kl. 09:58 AM

Citér:
Claus wrote:
Sæt nu der var en optagelse fra London..Men det er vel forbudt..
Claus

Jaa, på min billet til sommer står det er forbudt at medbringe kamera, der måske betyder at man ikke må have mobiltelefon med !

hsanders 
Apr 24, 2005 Kl. 01:22 PM

Det er da stort set den samme, hvor nogle engelske numre er byttet ud med nogle danske. Han starter stadig med strengelegen og slutter stadig Kringsat og Fru Sauterne. Jeg ville håbe, at han gad ændre strukturen, så han spillede de sange han stadig gerne vil have med i en helt anden rækkefølge, så man bliver overrasket..

Men altså det er da fedt at se, at han fyrede en masse af de engelske af, og at han tilmed havde Dagen Før på!

kimzoom 
Apr 24, 2005 Kl. 07:10 PM

DET ER DA VERDENS STØRSTE LØGN.

DET ER JO NOK BARE DE GAMLE FJOLSER SOM IKKE KAN TÅLE AT INDRØMME AT KIM IKKE SPILLER ANDRE SÆTLISTER, HVA ENTEN HAN ER I ESBJERG ELLER LONDON.

HVORFOR FYLDE DE ANDRE FANS MED LØGN?

Claus 
Apr 24, 2005 Kl. 07:16 PM

Citér:
kimzoom wrote:

DET ER JO NOK BARE DE GAMLE FJOLSER SOM IKKE KAN TÅLE AT INDRØMME AT KIM IKKE SPILLER ANDRE SÆTLISTER, HVA ENTEN HAN ER I ESBJERG ELLER LONDON.

Ved du hvad.....??
Der fik vi lige noget at tænke over. Blir sgu helt urolig, du ka jo ha ret..
Vi må vel få en avisartikkel på et tidspunkt.
Claus

Stougaard 
Apr 24, 2005 Kl. 07:26 PM

ja ærligt talt, hvad får I ud af at poste en falsk setliste?

Det er da for latterligt at skrive sådan noget, andre tror jo på jer, og bliver jo skuffede når de tager til koncert og håber på at kim spiller noget af det som I har skrevet han spillede i London.
Men det gør han jo ikke, for han har jo ikke spillet det.

Men I vil måske gerne fremstå som små konger, der har oplevet noget ganske særligt, at kim spillede en helt spicel setliste kun beregnet til at skulle spilles i London.
nok er det en stor oplevelse at ha set ham i London, men som han sagde den gang i Odense da vi mødte ham, i byen efter Arnolds fest : hvorfor dog ta helt der over for at høre os spille.
men fred være med jeres valg, jeg misunder jer oplevelsen, men ikke at I poster en FALSK setiste!

-Svagt og ødelæggende for boardet at I skrive en løgn!

Sørland 
Apr 24, 2005 Kl. 08:00 PM

Jaja så det er kun løgn det hele...
Veeel, jeg hadde mine anelser....
For faktum er veel at det ble servet "the same as usual" ?

Fylle brukerene av dette board med blank løgn er måske morsomt for noen ?

(hvis det da stemmer det du hevder Zoom)

[Edited by Sørland på Apr 24, 2005 Kl. 08:06 PM]

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 08:01 PM

Måske det var den liste ?

Men en total fed koncert. Jeg rockede godt med

Og hvor er de nye sange da herlige...
Hold jer på måtten.

Michael Jensen 
Apr 24, 2005 Kl. 08:05 PM

Citér:
Sørland wrote:
Jaja så det er kun løgn det hele...
Veeel, jeg hadde mine anelser....
For faktum er veel at det ble servet "the same as usual" ?

Fylle brukerene av dette board med blank løgn er måske morsomt for noen

Og irriterende for andre.......

Brian 
Apr 24, 2005 Kl. 08:16 PM

Helt enig, - en SKANDALE hvis det virkelig er falsk alarm !
det viser sig at der igen findes nogen der ingen respekt har overfor deres medfans.

I hvert fald hvis det tilligemed er 2 moderatorer herinde fra der ikke vil sige sandheden så ved jeg ikke hvor vi er henne,
det må være mest skuffende for dem selv og rejse derover og se og høre den samme sætliste som i Esbjerg !

Lad os håbe at det IKKE er tilfældet !

kimzoom 
Apr 24, 2005 Kl. 08:22 PM

DET ER TILFÆLDET...

at 2 moderatorer har skrevet under på en løgn i den her tråd!

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 08:31 PM

Kan man ikke tage lidt fis herinde

Om folk rejser til London for at høre den samme setliste må da være deres eget valg.
Og nu var London turen også lidt andet udover Kim Larsen.

Men hvad jeg kan ikke brokka mig, da jeg ikke var i Esbjerg.
Men London var da en fed tur.

Brian 
Apr 24, 2005 Kl. 08:31 PM

Citér:
kimzoom wrote:
DET ER TILFÆLDET...

Det forbavser mig IKKE ...

KnOrr 
Apr 24, 2005 Kl. 08:32 PM

Jeg synes fandme ikke det er sjovt.. Vil bruge ordet 'Pinligt' istedet!

Stougaard 
Apr 24, 2005 Kl. 08:36 PM

ja, det er jo at gøre nar af andres naivitet, og tiltro!
så jeg er også skuffet over at to moderadetore kan finde på dette!

Killing Time 
Apr 24, 2005 Kl. 08:40 PM

vis det er en løgn så burde den person der har skrevet dette ikke have lov til at kunne skrive mere på denne side efter min mening

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 08:45 PM

Ah come on tag det lige lidt mere tungt. Så den der tog pis på Ole med koncerter i Norge må heller ikke skrive her mere.

Hvad er det da for noget at blive sur over.
Man må ikke skrive en anden setliste, men må godt blive nedgjort fordi man rejser fra Esbjerg til London for den samme setliste. Hvis det er så galt at nogen rejste til London for at høre dem, så er setlisten vel også ligegyldig for andre.

KnOrr 
Apr 24, 2005 Kl. 08:47 PM

Det var så den 1. april det skete, og det kan man sgu da vel forstå..

Kasper 
Apr 24, 2005 Kl. 08:50 PM

Citér:
kimzoom wrote:

Er der noget, som er gået min næse forbi? Hvor har andre brugere fået oplyst en anden setliste fra, som modsiger den, som Seve har oplyst? Jeg synes ærligt talt, at Zoom skulle komme med en eller anden form for dokumentation for den påstand.

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 08:52 PM

Det kan Zoom nok også, siden han kan sige det uden at være der...

Har nogen forresten set MR. Nice Guy ?? er den god ?

Kasper 
Apr 24, 2005 Kl. 08:54 PM

Citér:
kimzoom wrote:

Sverige har ved et overraskelsesangreb her til aften overtaget kontrollen med Danmark. Grundet den manglende varetilførsel, så uddeles der snarest rationeringsmærker. Benzinpriserne er tredoblet.

Mvh. Kasper, KimZoom, Napoleon og Paven

kimzoom 
Apr 24, 2005 Kl. 08:56 PM

Jeg har pr. mobil været i kontakt med 2 venner som er på studietur i London, og de fortalte hvad Kim spillede.

Og jeg har ret, og Bent og Seve har uret. That's it!!

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
kimzoom wrote:

Er der noget, som er gået min næse forbi? Hvor har andre brugere fået oplyst en anden setliste fra, som modsiger den, som Seve har oplyst? Jeg synes ærligt talt, at Zoom skulle komme med en eller anden form for dokumentation for den påstand.

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 08:56 PM

Aj Kasper passer det

Det er jo vildt, for nu har jeg ikke råd til at køre i min bil mere

Stougaard 
Apr 24, 2005 Kl. 08:57 PM

Citér:
Mille Carterfan wrote:
Ah come on tag det lige lidt mere tungt. Så den der tog pis på Ole med koncerter i Norge må heller ikke skrive her mere.

Hvad er det da for noget at blive sur over.
Man må ikke skrive en anden setliste, men må godt blive nedgjort fordi man rejser fra Esbjerg til London for den samme setliste. Hvis det er så galt at nogen rejste til London for at høre dem, så er setlisten vel også ligegyldig for andre.

Så vidt jeg lige kan skimme så er der ingen i denne tråd der har nedgjort at I er taget til London, for at høre Larsen og Kjukken. Personligt, har jeg skrevet at jeg misunder jer oplevelsen.
Men så vidt jeg har tolket ud af andre indlæg, så er der da nogle der har nedgjort at andre har valgt at ta til fan fest i Odense, og drikke Høkerbajer, istedet for at ta til London.

Når man så vælger at være en så "flink" person at ville dele setlisten fra London med andre medfans, så kunne man da godt bevare så meget værdighed at skrive den sande setliste.

Kasper 
Apr 24, 2005 Kl. 08:58 PM

Citér:
Mille Carterfan wrote:

Var det virkeligt nødvendigt at bruge hele 24 ord på at udtale sig om to vidt forskellige emner. Pas på du ikke slider dit tastatur unødigt.

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 08:59 PM

Okay så den sande setliste:

Trommevirvel......

Den samme som i Esbjerg.

Og skam jer fulde mennesker, som skrev en forkert

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 09:01 PM

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Mille Carterfan wrote:

Var det virkeligt nødvendigt at bruge hele 24 ord på at udtale sig om to vidt forskellige emner. Pas på du ikke slider dit tastatur unødigt.

Ja, nu spørger jeg, fordi de spillede en sang derfra, som jeg synes var enorm god, og så ville jeg høre, om dvd'en er værd at købe. Men undskyld jeg brugte pladsen til det.

Kasper 
Apr 24, 2005 Kl. 09:03 PM

Citér:
Stougaard wrote:
andre har valgt at ta til fan fest i Odense, og drikke Høkerbajer

Det er fandeme uretfærdigt...jeg fik ikke nogle høkerbajere i Odense. Har I andre drukket bag ryggen af mig?

Stougaard 
Apr 24, 2005 Kl. 09:04 PM

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
andre har valgt at ta til fan fest i Odense, og drikke Høkerbajer

Det er fandeme uretfærdigt...jeg fik ikke nogle høkerbajere i Odense. Har I andre drukket bag ryggen af mig?

Ja mens du sad "inde" i den enarmede.

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 09:09 PM

Men det var en god koncert i London for at vende tilbage til det positive.

Vi startede med at blive præsenteret for Kim Larsen og Gukken

kimzoom 
Apr 24, 2005 Kl. 09:11 PM

Burde nok være nogle andre som fik "ustabil" sat på sig!!

Citér:
kimzoom wrote:

Mads 
Apr 24, 2005 Kl. 09:12 PM

Det er da en pisse fed setliste. Tænk hvis det summer og strengelegen og alle de andre danske var på engelsk
Hvordan lyder det når kjukken opføre Rock´n roll city ?

Strengelegen 
Apr 24, 2005 Kl. 09:13 PM

Hvis i havde tænkt jer om - havde I fattet mistanke da i læste :

Den hedder Where do we go from here på engelsk

Jeg synes ikke det er noget at hidse sig sådan op over -
Det er jo bare lidt finsk humor blandet med lidt bornholmsk .

Tænk på verdens rigtige problemer

Mads 
Apr 24, 2005 Kl. 09:14 PM

Var der mange menesker ? Det var jo en dansker i england !

Stougaard 
Apr 24, 2005 Kl. 09:15 PM

Citér:
Mads wrote:
Det er da en pisse fed setliste. Tænk hvis det summer og strengelegen og alle de andre danske var på engelsk
Hvordan lyder det når kjukken opføre Rock´n roll city ?

Ja Mads, det ved de jo ikke, for han spillede den jo ikke, har du ikke læst hele denne tråd, inden du skrev et indlæg

Kasper 
Apr 24, 2005 Kl. 09:17 PM

Citér:
kimzoom wrote:
Burde nok være nogle andre som fik "ustabil" sat på sig!!

Citér:
kimzoom wrote:

Det er ikke helt almindeligt at kommentere sine egne indlæg. "Ustabil" er nok ikke det rette ord...måske "jyde" dækker bedre?!?

Mads 
Apr 24, 2005 Kl. 09:18 PM

Mille Carterfan 
Apr 24, 2005 Kl. 09:19 PM

Der var pænt tæt med mennesker, og nogle få som ikke forstod dansk..

Michael Jensen 
Apr 24, 2005 Kl. 10:03 PM

Ja, værre er det jo heller ikke, jeg må indrømme, at jeg hoppede i med begge ben, men et eller andet sted, er jeg da glad for at jeg ikke er gået glip af så fed en setliste, det ville have været ærgerligt....

En anden ting: Sjovt at Bent ikke har skrevet en kommentar i denne tråd, han plejer altid at have en kommentar til ALT, men åbenbart ikke her..... Det kommer nok når han kommer på arbejde, hvor han tilsynladende bruger en del tid med at kigge/skrive på boardet.... Tag den Bent

hsanders 
Apr 24, 2005 Kl. 10:34 PM

Jeg var sgu' også for naiv, men jeg synes da det er en meget god joke

Michael Jensen 
Apr 24, 2005 Kl. 10:42 PM

God nok til, at det satte røre i hele boardet..... LOL

Mathilde 
Apr 24, 2005 Kl. 11:31 PM

Jamen skal der virkelig ikke mere end en Amaronebrandert ( )til at bringe kog i Opslagstavlen.

Nogle havde en fantastisk aften krydret med en masse sprut og godt rødvin. HELT ÆRLIGT jeg tror ikke nogle af os havde regnet med, at i hoppede på den. I EB i sidste uge udtalte Larsen, at han spillede samme setliste som i DK, idet han spillede for danskere derovre. Ved før-London koncerterne, eller øve-koncerterne om i vil, spillede de som setlisten i Esbjerg, og ingen havde vel regnet med, at de lavede listen om?? Larsen er jo ikke så meget til fornyelser

Der er vist ikke nogle af os, der var derovre, som kun tog derovre KUN for at høre Kim Larsen og Kjukken, og hvis der var, hvad så?? London er en fantastisk by til masser af oplevelser, hvadend man er til shoppingtur på Oxford eller pubcrawl.

Tak for turen guys (selvom jeg ikke kunne følge med i øldrikkeriet). Det var sgu sjovt!!!

MEN IKKE MERE POPQUIZ!!!!!

Mathilde

Michael Jensen 
Apr 24, 2005 Kl. 11:45 PM

Godt at høre at i havde en fed tur.... Det fortjener i, trods alt

kimzoom 
Apr 25, 2005 Kl. 04:30 AM

I TOLD YOU SO.

/ignore add Seve, Bent og Mathilde :p

Seve 
Apr 25, 2005 Kl. 06:25 AM

Godmorgen....

Netop hjemvendt fra London, ser jeg at undertegnede, Bent og Matilde har skabt en vis uro på boardet. Koncerten og London var en god oplevelse, og sætlisten var den samme som til øvekoncerten i Esbjerg ( bemærk "øvekoncert" ).

Jeg er ked af hvis nogen af jer er blevet meget skuffede. Vi syntes at den sætliste vi sad og fandt på efter koncerten, den var så usandsynlig, at ALLE med bare et minimum af kendskab til Kjukkens sætlister kunne se det var en joke. Det viste sig så at Kimzoom var det skarpeste kniv i skuffen og lurede os.....

Moderatorene bliver ofte klandret at vi er nogle sure gamle grå mænd. Når vi så endelig laver lidt sjov i Rabalderstræde, så er helvede løs.... Op med humøret og kom videre, og glæd jer til sommerens koncerter. Der er stadigvæk mulighed for at der sker ændringer. Der er jo stadigvæk 3 uger til kick off.

Hvis Jesper ( som jo er sitets ejer ..... ) mener at dette skal føre til at jeg ikke længere kan være moderatorer, så tager jeg selvfølgelig dette til efterretning.

Mvh
Seve

Bent 
Apr 25, 2005 Kl. 08:05 AM

HER ER FINLAND HER ER FINLAND .....

Jo Michael Jensen selvfölgeligt kommenterer (forsvarer) jeg da gerne min egen JOKE....

Og til jer andre gale sure irriterede etc... Slap nu af og tag det med et gran salt...

ELLERS

En fantastisk aften i London- og vi kunne have valgt at skrive det SAMME der nu har stået 300 gange på dette board efter en Kim Larsen og Kjukken Koncert, nemlig intet nyt i setlisten.. Men i stedet valgte vi at lave lidt "rav" i gaden...(og det lykkedes skal jeg da lige love for)

Det var OG ER ikke meningen at nogen skulle såres, derfor lagde vi en KLAR afslöring ind, da vi valgte at kalde "Perron Gare du Nord" for "Liverpool Street Station"
Alene den burde have fået enhver Kim Larsen elsker (kender) til at se, at den holder ikke...men men men dette var desvärre ikke tilfäldet.

Ydermere er der så nogen (ZOOM) der opfatter dette som om at vi er "gamle og skuffede" over, at det ikke var den setliste der blev spilet. Det var vi SLET ikke, i og med at vi ganske godt klare over, at han ikke kom med noget vildt overraskende - til trods for at det var i London.
Der imod var der mange danskere som bor derovre, der var MEGET skuffede over at han ikke havde en "Kim Larsen Greatest" i ärmet til DEM ...
Personligt tog jeg ikke kun derover for at se og höre koncerten, men for at få en oplevelse (drikke Amarone bla) sammen med Seve Thorkild (Brugsmand) og Baccardi med Mathilde...

Tak til jer og nej Mathilde du kunne ikke fölge med, det så vi i går da vi lavede lidt "småreparationer" og jeg er lige blevet ringet op af "Regent Palace" din Baccardi har fået ny is for 24 gang siden du forlod den i går

POPQUIZ... det er da underholdning der vil noget specielt når spörgeren skal " ringe til en ven" på BornÖ for at få svar på sit EGET spörgsmål ... Den var tät på at sende ham i Öråd

ALT i Alt en super super oplevelse.. London er stor men man kan nå meget på bare 2 ½ dögn... hvis man planlägger sin tur.
Tager nogen herfra derover så glem ikke at aflägge et besög i Hard Rock Cafe - Det er vildt hvad der hänger derinde af effekter de kendte har doneret dertil bla. Man fik jo totalt lyst til at gå på scenen selv, efter at have haft Jimi Hendrix´guitar i hånden og siddet i HANS sofa... Läst den håndskrevne tekst til "Imagine" af John Lennon..

Fremover må man så når man tager til koncert huske:

Hold dig på Måtten..
ellers får du sådan
sådan en på snotten...

hsanders 
Apr 25, 2005 Kl. 03:26 PM

Mathilde: Nu har Larsen ændret sætlisten hvert år, så jo - jeg troede også den var ændret i år Og det håber jeg også den bliver!

Mathilde 
Apr 25, 2005 Kl. 03:32 PM

Har han det, det har jeg ikke lagt mærke til

hsanders 
Apr 25, 2005 Kl. 04:02 PM

Sørland 
Apr 25, 2005 Kl. 05:54 PM

Citér:
Mathilde wrote:

Noen går på konserter for å se - andre for å høre

oldie 
Apr 26, 2005 Kl. 09:06 AM

wauwwww

bare lige væk fra Pc'en i en weekend - og hvad vender man tilbage til ??

En practical joke og et hav af mennesker der hidser sig op Er det ikke bare "penis"-misundelse fordi I ikke selv fandt på det ?

Jeg blev da også pissemisundelig, da jeg læste setlisten. Men jeg har efterhånden oparbejdet en alder, hvor det er halvfarligt at banke blodtrykket op, sååå jeg kan kun sige : total-griner og godt fundet på.

Det er da dejligt, at moderator ikke bare en "gamle triste grå mænd" - vi har da kun det skæg vi selv sidder på, ikk'?

Bent 
Apr 26, 2005 Kl. 09:45 AM

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Mathilde wrote:

Og hvad med dem der hverken kan se eller höre

Bent 
Apr 26, 2005 Kl. 09:46 AM

Citér:
oldie wrote:
wauwwww

bare lige væk fra Pc'en i en weekend - og hvad vender man tilbage til ??

En practical joke og et hav af mennesker der hidser sig op Er det ikke bare "penis"-misundelse fordi I ikke selv fandt på det ?

Jeg blev da også pissemisundelig, da jeg læste setlisten. Men jeg har efterhånden oparbejdet en alder, hvor det er halvfarligt at banke blodtrykket op, sååå jeg kan kun sige : total-griner og godt fundet på.

Det er da dejligt, at moderator ikke bare en "gamle triste grå mænd" - vi har da kun det skæg vi selv sidder på, ikk'?

tak Oldie MANGE tak .....

Sørland 
Apr 26, 2005 Kl. 01:56 PM

Citér:
Bent wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Mathilde wrote:

De kommer fra Finland

Bent 
Apr 26, 2005 Kl. 01:58 PM

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Bent wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Mathilde wrote:

De kommer fra Finland

GODT AT JEG ER DANSKER OG FORSTÅR ALLE TEKSTER UDEN TOLK

Sørland 
Apr 26, 2005 Kl. 02:03 PM

Citér:
Bent wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Bent wrote:
Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Mathilde wrote:

De kommer fra Finland

GODT AT JEG ER DANSKER OG FORSTÅR ALLE TEKSTER UDEN TOLK

Jammen jeg vet jo godt at du kan se alle Finske filmer uten tolk Bentus....

Sørland 
Apr 26, 2005 Kl. 02:09 PM

Eller måske det er dem der skriver en sånn setliste

strengelegen
syrenprinsesse
moster
hvis din far
just tell her jim
jutlandia
soemand om bord
hold dig paa maaten
det summer
twilight birds
kattemor

2.set

loerdag aften
joanna
in the wings (til NHOEP)
festen
lady o lady (kvinde min)
koeb bananer
rock'n roll city
dagen foer
this is my life
widow wimberly
marianne (stille)
lykkelig
what a lemon (rabalderstraede)
kringsat

ekstra
sammen og hver for sig
fru sauterne
stille i verden
girl you got me lonely

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)