Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
HUSKER DU (år 1976) [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1698]

Oles Fjerner 
Apr 06, 2005 Kl. 09:27 PM
HUSKER DU (år 1976)

Har lige set Husker Du på DR2.

Der var et langt Gasolin´ klip fra deres USA tour samme år. Dejligt at se, at DR kan finde klip der ikke har set dagens lys før.

Desuden viste de "Kloden Drejer Stille Rundt" fra Lørdagshjørnet samme år.

Det bliver vist genudsendt på lørdag!

KnOrr 
Apr 06, 2005 Kl. 09:28 PM
Re: HUSKER DU (år 1976)

Jeg så det også.. Hvilket kanon-fedt klip!!
Jeg ahr ikke set det hvor de løber i havet sammen, og det efter en koncert hvor de udtaler sig på engelsk
Det var super !

Brian 
Apr 06, 2005 Kl. 09:35 PM

Citér:
KnOrr wrote:
Jeg så det også.. Hvilket kanon-fedt klip!!
Jeg ahr ikke set det hvor de løber i havet sammen, og det efter en koncert hvor de udtaler sig på engelsk
Det var super !

Klippet du omtaler om er også med i Lørdagshjørnet fra 1976 til It's all the same to an american dane .

Kasper 
Apr 06, 2005 Kl. 09:36 PM

Citér:
KnOrr wrote:
Jeg så det også

Har du femten TV-skærme installeret ved siden af computeren, eller hvordan bærer du dig lige ad med at se alt i TV?

KnOrr 
Apr 06, 2005 Kl. 09:56 PM

Kasper, jeg har ALTID mit tv kørende.. og når jeg ikke ser DR1, ser jeg DR2.. Ellers sender venner og bekendte gerne en sms hvis de ser Kim/Gasolin' på fjerneren! Derfor..
Men TV2-Charlie gider jeg ikke se på, så når der er Twist n' Shout, kan jeg ikke altid sige "Det så jeg også"
OK, Kasper?

Mvh KnOrr

Michael Jensen 
Apr 06, 2005 Kl. 10:01 PM

Citér:
KnOrr wrote:
Kasper, jeg har ALTID mit tv kørende.. og når jeg ikke ser DR1, ser jeg DR2.. Ellers sender venner og bekendte gerne en sms hvis de ser Kim/Gasolin' på fjerneren! Derfor..
Men TV2-Charlie gider jeg ikke se på, så når der er Twist n' Shout, kan jeg ikke altid sige "Det så jeg også"
OK, Kasper?

Mvh KnOrr

Du skal tage at holde dig orienteret om "Twist And Shout". Franz Beckerlee og Søren Berlev kommer nemlig på som gæster inden alt for længe. Programmet er optaget. Franz er på hold med Benny Holst, og Søren med Kim menzer fra Burnin Red Ivanhoe. Nu kunne jeg jo godt fortælle hvem der vandt, men det gør jeg ikke....

Claus 
Apr 06, 2005 Kl. 10:26 PM

Citér:
Michael Jensen wrote:
Citér:
KnOrr wrote:
OK, Kasper?

Mvh KnOrr

Du skal tage at holde dig orienteret om "Twist And Shout". Franz Beckerlee og Søren Berlev kommer nemlig på som gæster inden alt for længe. Programmet er optaget. Franz er på hold med Benny Holst, og Søren med Kim menzer fra Burnin Red Ivanhoe. Nu kunne jeg jo godt fortælle hvem der vandt, men det gør jeg ikke....

Fedt, det glæder jeg mig vildt til at se. Tak for oplysningen.
Claus

oldie 
Apr 07, 2005 Kl. 08:26 AM

er der nogen der optager og smider på nettet ? så os der har et liv også har en chance

Bent 
Apr 07, 2005 Kl. 08:55 AM

Citér:
oldie wrote:
er der nogen der optager og smider på nettet ? så os der har et liv også har en chance

Hvilket liv ....?? RUN Forreset RUUUUN

oldie 
Apr 07, 2005 Kl. 12:38 PM

så så Bent-"Jørgen" ikke mobbe.

Du skulle prøve at bevæge dig, det ville sikkert blive en helt underlig "ud-af-kroppen" oplevelse for dig

Der findes faktisk et liv udenfor sofa'en - og uden en af "de grønne" i hånden (skåål)

Bent 
Apr 07, 2005 Kl. 01:05 PM

Citér:
oldie wrote:
så så Bent-"Jørgen" ikke mobbe.

Du skulle prøve at bevæge dig, det ville sikkert blive en helt underlig "ud-af-kroppen" oplevelse for dig

Der findes faktisk et liv udenfor sofa'en - og uden en af "de grønne" i hånden (skåål)

KEDELIGT LIV ... Eller som Onslow ville sige NAJS...

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)