Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
prøv at læse [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1691]

sir pold 
Apr 04, 2005 Kl. 09:23 PM
prøv at læse

prøv at læse det her
http://rockhistorie.dk/antologi/Ihlemann.pdf

Kasper 
Apr 04, 2005 Kl. 10:01 PM
Re: prøv at læse

Hvem er så de fem interviewede fans?

Jeg gætter på, at den ene er Rasmus136, som selv tidligere her i forummet har oplyst, at han er blevet interviewet af Lisbeth Ihlemann.

Kasper 
Apr 04, 2005 Kl. 10:13 PM

Ved nærmere gennemlæsning af interviewet, så står der godt nok, at de fem er angivet ved pseudonymer, og godt nok er de fem navne, Peter, Anders, Jørgen, Michael og Bent typiske for den aldersgruppe, men hvis navnene ikke er pseudonymer, så har jeg sq slet ikke så svært ved at sætte efternavne på fem Gasolin'-fans i den angivne aldersgruppe (38-45 år) med de pågældende fornavne. Det kunne her været sjovt med et par udmeldinger fra de interviewede personer, da jeg statistisk vil anslå, at tre-fire af de fem interviewede upåagtet ovenstående formodninger alligevel læser med her på boardet.

Michael Jensen 
Apr 04, 2005 Kl. 10:59 PM

Det er mig der er Michael....

[Edited by Michael Jensen på Apr 04, 2005 Kl. 11:09 PM]

Kasper 
Apr 04, 2005 Kl. 11:39 PM

Citér:
Michael Jensen wrote:
Det er mig der er Michael....

Nå ja, og du har 73000 parallelkopier i Danmark udover de 62 millioner i andre lande... Alle arbejder I på at få indført tuskhandel som altomspændende verdenshandel, hvor alle varer kan gøres op i snabeltyrkersko i stedet for en given valuta... det er mandag aften - SKÅL. ...håber vi får noget morgenmad.

Michael Jensen 
Apr 04, 2005 Kl. 11:50 PM

Rent faktisk, blev jeg interviewet af Lisbeth Ihlemann.....

Seve 
Apr 05, 2005 Kl. 07:41 AM

Og jeg talte også med Lisbeth Ihlemann, men er ikke en af de 5

Rasmus136 
Apr 05, 2005 Kl. 07:57 AM

Lisbeth interviewede også mig og fik sågar mit favoritbillede af Gas til mulig brug i den antologi der senere vil udkomme, så+ jeg er den ene af de 5.
Jeg tror ikke hun er driblet helt til Finland for at få Bents kommentarer, når der sidder andre i samme aldersgruppe herhjemme, der også har oplevet Orkestret.

Gasolin' for evigt!

Bent 
Apr 05, 2005 Kl. 10:47 AM

Citér:
Rasmus136 wrote:
Lisbeth interviewede også mig og fik sågar mit favoritbillede af Gas til mulig brug i den antologi der senere vil udkomme, så+ jeg er den ene af de 5.
Jeg tror ikke hun er driblet helt til Finland for at få Bents kommentarer, når der sidder andre i samme aldersgruppe herhjemme, der også har oplevet Orkestret.

Gasolin' for evigt!

Hvem ved

Rasmus136 
Apr 05, 2005 Kl. 10:48 AM

Så har det sgu da været telefoninterview.....

Kasper 
Apr 05, 2005 Kl. 10:59 AM

Citér:
Rasmus136 wrote:
Så har det sgu da været telefoninterview.....

Så har det nok været i Bent's arbejdstid (, mens internetttet har været ende) :-p

oldie 
Apr 05, 2005 Kl. 11:20 AM

Jeg blev faktisk interviewet af Lisbeth...

og ud fra de citater jeg lige har skimtet igennem, tror jeg at jeg er "Anders". Der er ihverttilfælde flere passager i teksten der stemmer overens med mine udtalelser.

Kasper 
Apr 05, 2005 Kl. 12:27 PM

Citér:
Rasmus136 wrote:
Gasolin' for evigt!

Det er også de sidste tre ord i Lisbeth Ihlemanns artikel... det er udtalt af "Michael"...

Bent 
Apr 06, 2005 Kl. 06:15 AM

OG jeg ved hvem Jörgen er

Kasper 
Apr 06, 2005 Kl. 08:19 AM

Citér:
Bent wrote:
OG jeg ved hvem Jörgen er

For det har man kunnet høre i radioen og læse i avisen for 30 år siden eller sådan noget - bare så I ved det...

[Edited by Kasper på Apr 06, 2005 Kl. 08:20 AM]

oldie 
Apr 06, 2005 Kl. 09:22 AM

nu fik jeg så læst hele teksten - og ja jeg er "Anders"...

måske Anders fra Randers

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)