Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Sørland Mar 21, 2005 Kl. 06:08 PM |
![]()
Mangt er sagt og skrevet |
|
|
Sørland Mar 21, 2005 Kl. 06:15 PM |
![]()
|
|
|
hsanders Mar 21, 2005 Kl. 06:23 PM |
![]()
Er du nu fuld igen Sørland? |
|
|
Sørland Mar 21, 2005 Kl. 06:24 PM |
![]()
ja eller nei anders |
|
|
Sørland Mar 21, 2005 Kl. 06:29 PM |
![]()
jeg mener Kjukken er ok.....helt ok....men GASOLIN'...de befant seg i en helt annen divisjon....og selvfølgelig epoke...men drømmene lever for mange....og det skal de faen meg ha lov til.... |
|
|
Sørland Mar 21, 2005 Kl. 06:35 PM |
![]()
Citér: Forstod du ikke den hypotetiske tanke? |
|
|
Michael Jensen Mar 21, 2005 Kl. 06:56 PM |
![]() NEJ! Det er 100 % udelukket, hvilket alle jo også på et eller andet tidspunkt har diskuteret, og/eller håbet på på dette board. |
|
|
hsanders Mar 21, 2005 Kl. 07:11 PM |
![]() For 2 milliarder til velgørenhed ville de gøre det! Hvem punger ud? |
|
|
Thorsen Mar 21, 2005 Kl. 10:58 PM |
![]()
Citér: nej |
|
|
Richard Mar 22, 2005 Kl. 07:22 AM |
![]()
Gasolin er for meg tidens desidert beste band, men jeg er likevel ikke sikker på om jeg vil se en re-union. Det de hadde hører fortiden til. Det er en ny tid i dag, og jeg er ikke sikker på om 60 år gamle gubber kunna laget et like bra orkester som de hadde den gang. |
|
|
oldie Mar 22, 2005 Kl. 08:03 AM |
![]()
Citér: jeg vil godt lægge for med en 20'er ![]() Hmmmm......reunion Har vi ikke set nok triste forsøg fra andre bands ?? Det farlige ved en reunion er, at der efter min mening kun er 2 muligheder : enten bliver det et totalt flop og Gas-drengene mister deres kult-status. Eller også bliver det den fedeste koncertoplevelse de sidste 2000 år og de vil opnå en status lige under kosmisk-Guru (er der noget der hedder sådan ![]() En betingelse for, at en reunion ender med det sidste, er vel at drengene stadig tænder på at spille sammen - og det var vel mangel på samme der gjorde, at der i sin tid splittede op. Hvis de ikke tænder på at spille sammen, men derimod "bare" kører den hjem på rutinen uden at brænde for det de laver, så kan det næppe blive den fedeste totaloplevelse og mange anmeldere vil save dem midt over. Jeg er dog ikke det fjerneste i tvivl om at uanset hvad, vil det for mig personligt være en STOR oplevelse, der totalt ripper op i min (forlængst brugte) ungdom. |
|
|
Stougaard Mar 22, 2005 Kl. 09:04 AM |
![]() Tror bestemt ikke at nogle af gasserne vil sælge deres sjæl for ussel mammon! |
|
|
Michael Jensen Mar 22, 2005 Kl. 09:49 AM |
![]()
Citér: Helt enig, derfor bør de heller ikke gøre forsøget! Forbi er forbi, og sådan ser de jo også selv på det. På den anden side, gjorde Røde Mor det jo for et par år siden, og det var sgu ret fedt! De spiller forøvrigt i Amager Bio den 1/5, med Dream City (med Søren Berlev på trommer) som supportband, og det er en oplevelse. |
|
|
Hubertus Mar 22, 2005 Kl. 12:34 PM |
![]() Absolut nej. En genforening burde være hændt i starten af 90´erne hvor Gasolin´ begyndte at blive særdeles hotte igen. Samtidigt havde band-medlemmerne også fået 70´erne tilpas meget på afstand til at se bandets historie i et nyt perspektiv. Da ingen af gasserne på det tidspunkt ønskede at tænke på en genforening, var projektet dødsdømt. Perspektivet har ikke ændret sig siden ....... så derfor nej. |
|
|
hsanders Mar 22, 2005 Kl. 01:12 PM |
![]()
Forskellen på Røde Mor og gasolin', vil jeg tro, er at der vil være så meget højere forventninger til Gasolin' - hvis gnisten ikke er der, og det ikke vil lyde godt, håber jeg bestemt ikke på en gendannelse! Selvom jeg nu godt kunne bruge lidt mere fra Gasolin' |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |