Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Knaldperlen Mar 13, 2005 Kl. 06:02 PM |
![]()
Nogle herinde som ved hvad Jol betyder? |
|
|
Knaldperlen Mar 19, 2005 Kl. 01:24 PM |
![]() Slet ingen der ved det? :( |
|
|
Brian Mar 19, 2005 Kl. 01:47 PM |
![]()
Måske et udtryk de bruger i Sverige ... |
|
|
Strengelegen Mar 19, 2005 Kl. 09:18 PM |
![]()
Citér: Hvis du læser artiklerne omkring udgivelsen af Værsgo´ - eller høre radiointerview´ene - vil du få svar på dit spørgsmål |
|
|
Brian Mar 19, 2005 Kl. 10:20 PM |
![]()
Citér: radiointerview´ene ... hvor kan man høre dem ![]() jeg ligger hellere ikke inde med gamle artikler ![]() ![]() |
|
|
Claus Mar 19, 2005 Kl. 10:38 PM |
![]()
Citér: Helt ærligt mand... Så svar dog i stedet for det der.. Dårlig opførsel Claus |
|
|
Thorsen Mar 20, 2005 Kl. 12:00 AM |
![]()
Citér: Enig!!!! Der er altid nogle der er bange for at slippe af med viden. De er måske bange for at der er nogle der kommer til at vide mere ind en selv ![]() ![]() |
|
|
Michael Jensen Mar 20, 2005 Kl. 01:21 AM |
![]()
Citér: Præcis! Den der "Jeg ved bedre, men I får det ikke af vide" attitude, er da til at kaste op over. Har stor respekt for at Strengelegen har en stor viden, men hvad hvad med at dele lidt ud af den, istedet for konstant at spille gammelklog og bedrevidende.....? Det lød vist lidt surt, sådan var det (vist nok) ikke ment ![]() |
|
|
KnOrr Mar 20, 2005 Kl. 02:20 AM |
![]()
Jeg må sgu også give jer ret.. Jeg har ofte samme fornemmelse af, at folk godt kan komme med et konkret svar, men UNDLADER at svare! Hvad med bare at give det svar, og så være med til at gøre alle glade.. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |