Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Claus Mar 05, 2005 Kl. 07:55 PM |
![]()
Lur mig om ikke det var Jesper Haugård der spillede en fed bas i Allan Olsens band, her i DMA, i fjerneren. |
|
|
Bent Mar 06, 2005 Kl. 08:14 AM |
![]()
jo Broder Falke Øje jeg genkendte ham også... :) |
|
|
Hagen Mar 07, 2005 Kl. 01:42 PM |
![]() Var det ikke også Wili Jønsson på bassen, sammen med Peter Sommer. |
|
|
lone Mar 07, 2005 Kl. 02:56 PM |
![]()
|
|
|
hsanders Mar 07, 2005 Kl. 03:24 PM |
![]()
Det var ret sikkert ham, men de zoomede desværre ikke ind på ham. Jeg troede ikke at nogle af de gamle gassere ellers gad støtte op om DMA |
|
|
Thorsen Mar 07, 2005 Kl. 04:50 PM |
![]()
Citér: Nej det er ikke sikkert at de gør, men når man (Jönsson) nu er hyret af Peter Sommer, så må han jo bare stille op. Derfor hehøver man vel ikke synes at DMA er fedt ![]() ![]() |
|
|
hsanders Mar 07, 2005 Kl. 04:59 PM |
![]()
"nu er hyret af Peter Sommer, så må han jo bare stille op. " |
|
|
Thorsen Mar 07, 2005 Kl. 09:07 PM |
![]()
Citér: "Konge". Hvem snakker om det? Jeg går da ud fra at Wili Jönsson spiller med Peter Sommer fordi han synes han er god (og omvendt, selvfølgelig). Så tror jeg faktisk Jönsson er ligeglad i hvilket show de spiller. Og hvem ved iøvrigt om Jönsson har noget imod at stille op til DMA ![]() Nu skal man jo ikke give dem en ediket men ikke ved en skid om, om de har!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
hsanders Mar 07, 2005 Kl. 09:11 PM |
![]() Ingen af gasserne gad hente prisen de vandt ved DMA for nogle år siden, og da Kim Larsen heller ikke kan lide priser, kan jeg ikke tro at holdningen er fremmed blandt gasolin'. |
|
|
hsanders Mar 07, 2005 Kl. 09:12 PM |
![]()
"nu er hyret af Peter Sommer, så må han jo bare stille op." |
|
|
Thorsen Mar 07, 2005 Kl. 09:19 PM |
![]()
Citér: Jeg kun så forstille at Jönsson stiller op som bassist for Peter Sommer, fordi har netop nu er på turne med ham. Han behøver vel ikke at kunne lide konceptet for at spille denne aften. Det var trods alt ikke som medlem af et "husorkester" at han spillede bas. |
|
|
hsanders Mar 07, 2005 Kl. 09:21 PM |
![]()
Det har du selvfølgelig ret i, men husorkester eller ej finder jeg det mærkeligt, hvis han skulle have noget imod DMA. Og netop den uvished gør diskussionen lidt ligegyldig |
|
|
Thorsen Mar 07, 2005 Kl. 09:25 PM |
![]()
Citér: Helt enig. Jeg ser det kun som noget positivt at Wili Jönsson stadig er aktiv rock musikere. Han må virkelig have en masser at give af til de unge musikere har spiller med. Fedt Fedt Fedt!!!! |
|
|
hsanders Mar 07, 2005 Kl. 09:26 PM |
![]() Yep, det er faktisk ret fedt at se ham sammen med "the up-comings". Jeg synes bare det er synd, at fjernsynet ikke zoomer ind på ham, nu hvor han er en gammel rocklegende :) |
|
|
Thorsen Mar 07, 2005 Kl. 09:32 PM |
![]()
Citér: For TV er det kun HOVEDPERSONEN er har interesse. Musikerne der spiller musikker har egentlig ingen interesse. Ja det er bare sådanne tanker jeg nogle gange får når jeg ser musik i TV. Se f.ekst til melodi grandprix. Playback uden musikere. Ja jeg er ved at brække mig. (Nå OK - et lille opstød fra mig. Det må du undskylde). [Edited by Thorsen på Mar 07, 2005 Kl. 09:34 PM] |
|
|
hsanders Mar 07, 2005 Kl. 10:19 PM |
![]() Jeg giver dig helt ret, og det er ærgeligt. men under Peter Sommers optræden zoomede kameramanden både ind på trommeslageren og guitaristen..Så kunne gode gamle WIli Jönsson også have fået opmærksomhed |
|
|
Jakob B Mar 08, 2005 Kl. 03:09 PM |
![]() Ja... men stod Jønsson ikke meget reserveret, og uden for spot-light ude til højre... måske var det en bevidst handling fra hans side! |
|
|
hsanders Mar 08, 2005 Kl. 03:42 PM |
![]()
Ja, eller også er han blot pisse ligeglad |
|
|
Jakob B Mar 08, 2005 Kl. 03:51 PM |
![]() ja... sikkert. Tror nu heller ikke han søger spot-light. den har han jo fået nok af gennem hans imponerende karriere... Så det er vel meget naturligt, at han "træder til side", og lader de nye komme til! |
|
|
hsanders Mar 08, 2005 Kl. 11:32 PM |
![]()
Når man er så gammel, har man ligesom også prøvet det |
|
|
Mads Mar 10, 2005 Kl. 07:53 PM |
![]() Gense dma på www.dr.dk/dma |
|
|
Oles Fjerner Mar 11, 2005 Kl. 03:29 AM |