Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Hvad er fedest? [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1478] |
|
|
KnOrr Feb 19, 2005 Kl. 12:34 PM |
Hvad er fedest?
Hvad mener i er fedest? Den rene lyd som er indspillet i et studie, eller den rå lyd fra Live-optagelser.. |
|
|
Arnold Feb 19, 2005 Kl. 12:40 PM |
Re: Hvad er fedest?
UHA, Jeg syntes det kommer meget an på lydkvaliteten, men torsdag aften er jo rigtig god, men jeg svarer alligevel Den rene lyd som er indspillet i et studie |
|
|
Jakob B Feb 19, 2005 Kl. 06:04 PM |
Re: Hvad er fedest? Live... beautiful noise for the girls & boys!!! |
|
|
Karl Helge Feb 19, 2005 Kl. 08:55 PM |
Definitivt live!! Live Sådan er en av de beste liveplater - EVER! Torsdag Aften er også fet. Får gåsehud av Jyllingevej hver gang jeg ser dvd'en! |
|
|
hsanders Feb 20, 2005 Kl. 02:06 PM |
Re: Hvad er fedest? Det er sgu' ikke noget man kan svare på, synes jeg - har nu alligevel stemt stude-optagelser, da der som regel er dne reneste lyd. Men jeg kan lide begge dele på hver sin måde |
|
|
iver Feb 20, 2005 Kl. 02:09 PM |
har svaret live sange |
|
|
Mads Feb 20, 2005 Kl. 02:58 PM |
Re: Hvad er fedest? Det er da klart live sange ! Så kan det være den bliver spillet anderledes end på pladen ! Det syntes jeg er fedt ! MEN LIVE ! |
|
|
hsanders Feb 20, 2005 Kl. 03:03 PM |
Re: Hvad er fedest? Jamen Mads..Studieoptagelsen er jo også anderledes end live, så det kan jo være det samme.. |
|
|
Arnold Feb 20, 2005 Kl. 03:14 PM |
Re: Hvad er fedest? Jeg står fast v Studieoptagelser, men kan nu bedre lide den version som de spiller Marianne i til koncerterne.. |
|
|
per Feb 20, 2005 Kl. 03:32 PM |
Re: Hvad er fedest? Helt klart live, især "live sådan" samt "live i skandinavien" |
|
|
Jazz Feb 20, 2005 Kl. 07:09 PM |
Jeg er af den helt uforbeholdne mening at, det altid er bedst live. |
|
|
Knaldperlen Feb 20, 2005 Kl. 10:42 PM |
Citér: Jeg vil give dig helt ret, hsanders. Det er fedt på hver sin måde. |
|
|
Arnold Feb 20, 2005 Kl. 11:10 PM |
Re: Hvad er fedest? Hvad syntes du selv KnOrr? |
|
|
hsanders Feb 21, 2005 Kl. 12:02 AM |
Re: Hvad er fedest? Fedt indlæg Jazz - Jeg giver dig helt ret, men jeg synes nu den enkle/fine produktion af Midt om Naten er fin. Men generelt har du ret med hensyn til produktioner - jeg synes nu kun det har været et problem med Kjukkens albums. |
|
|
Jakob B Feb 21, 2005 Kl. 12:04 AM |
Jazz... jeg må sige, at jeg er meget enig, i de forskellige synspunkter du fremfører... |
|
|
hsanders Feb 21, 2005 Kl. 12:11 AM |
Re: Hvad er fedest? Det skal du sgu' ikke regne med Jakob - altså at Alphavej overlever som et rocknummer |
|
|
Kasper Feb 21, 2005 Kl. 12:17 AM |
Citér: Der var engang et glad cowboypostbud med kasket i Århus, som kun skulle dele pakker ud på Alphavej. Men så drømte han, at Teknisk Forvaltning i Århus Kommune omdøbte Alphavej til alfarvej, så kan aldrig mere skulle dele pakker ud, men blot kunne bruge sin tid på at udsende nøgenbilleder af sige selv dag og nat. Men det gjorde de ikke. Godnat og sov godt. Kunne du forstå det Zoom, eller gør det stadig ondt i håret? |
|
|
KnOrr Feb 21, 2005 Kl. 12:53 PM |
Citér: Live.. Som så mange andre skriver, synes jeg også at Kjukken-lyden er for ren, og jeg synes alligevel der sker noget andet med sangene når man hører dem live.. Bare hør "Det var en torsdag aften" - Den få's fandme ikke flottere!! Desuden synes jeg bestemt heller ikke, at det gør noget man kan høre publikums klappen og hujen.. Mvh KnOrr |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |