Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Nๆste album [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1369]

Mads 
Jan 18, 2005 Kl. 06:23 PM
Nๆste album

Nogen der ved om det bliver med b๘rnesangene eller nyskrevene sange og hvornๅr den cirka kommer...
Jeg regner da med en ny cd i ๅr

S๘rland 
Jan 18, 2005 Kl. 07:05 PM
Re: Nๆste album

Jeg har h๘rt at det blir en live-cd fra en av konsertene han skal holde i sommer-Norge

S๘rland 
Jan 18, 2005 Kl. 07:06 PM

neida...men en Live-cd kunne vๆre coolt!

Kasper 
Jan 18, 2005 Kl. 07:48 PM

Cit้r:
S๘rland wrote:
Jeg har h๘rt at det blir en live-cd fra en av konsertene han skal holde i sommer-Norge

SKลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลL, OLE

S๘rland 
Jan 18, 2005 Kl. 07:57 PM

Skๅl

Mick 
Jan 19, 2005 Kl. 09:40 AM

Et nyt live-album ville da vๆre kedeligt. Sๅ ville man da begynde at tro pladeselskabet presser citronen mens Larsen er "hot" (-og med "hot mener jeg EFTER hans store folkelige comeback jvf. "Glemmebogen")

oldie 
Jan 19, 2005 Kl. 12:42 PM

live fra en sommerkoncert i Norge...

Sๅ hๅber jeg sgu ikke han synger pๅ Norsk

kimzoom 
Jan 19, 2005 Kl. 12:46 PM

Cit้r:
Kasper wrote:
Cit้r:
S๘rland wrote:

SKลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลลL, OLE

Skriver du bare for at fๅ endnu et indlๆg?? Det er jo SPAM af de ลer pๅ min skๆrm!!

Thorsen 
Jan 19, 2005 Kl. 04:03 PM

Cit้r:
S๘rland wrote:
neida...men en Live-cd kunne vๆre coolt!

sๅ mๅ det gerne vๆre en DVD, men det bliver det jo nok ikke.

Pๅ Karsten Skovgaards hjemmeside kan man lๆse f๘lgende:
Kim Larsen og Kjukken holder velfortjent ferie til og med februar mๅned. Derefter begynder de at ๘ve op til dels den nye turne, som starter med en lille "for-premiere" i London d. 23. april, men ogsๅ nye numre skal der ๘ves pๅ til den kommende CD.

Sๅ ud fra dette bliver den nๆste CD en studiealbum med nye sang.

[Edited by Thorsen pๅ Jan 19, 2005 Kl. 04:05 PM]

hsanders 
Jan 19, 2005 Kl. 04:18 PM

Med nye sange? B๘rne cd'en skal vel ogsๅ ๘ves og indspilles

iver 
Jan 19, 2005 Kl. 07:37 PM

den nๆste cd, det bliver sๅ ikke b๘rnesangene

Thorsen 
Jan 19, 2005 Kl. 10:32 PM

Cit้r:
hsanders wrote:
Med nye sange? B๘rne cd'en skal vel ogsๅ ๘ves og indspilles

Ja det skal de da. Sๅ jeg ved det heller ikke, men NEJ jeg tror ikke det bliver b๘rne cd'en der bliver det nๆste udspil fra Kim Larsen.

Bent 
Jan 20, 2005 Kl. 08:20 AM

B๖rne cd forventes at odkomme ... men hvornๅr tja det ved Kun Guderne, Poul Bruun, Kim LArsen og Kjukken (incl Deres ึrn)

Mads 
Jan 20, 2005 Kl. 01:45 PM

jeg syntes da det kunne vๆre mega fedt med en dobbelt cd en med nye numre og en med b๘rnesangene TO MED ET SMฦK

Knaldperlen 
Jan 20, 2005 Kl. 02:04 PM

Ja det kunne ikke vๆre helt tosset

Bes๘gende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (ฉ 2003 tForumDevTeam)