|
Seve
Dec 26, 2004 Kl. 04:01 PM
|
MELODIGRANDPRIX MED KIM LARSEN TOP-SJÆLDEN - KAN I BEKRÆFTE ??
Følgende bliver solgt på QXL : MELODIGRANDPRIX MED KIM LARSEN TOP-SJÆLDEN

Jeg har stillet følgende spørgsmål til sælgeren ;"Du skriver med Kim Larsen ? Såvidt jeg kan se, så står der coverversioner på coveret ? "
Sælger har besvaret mit spørgsmål på denne auktion :
MELODIGRANDPRIX MED KIM LARSEN TOP-SJÆLDEN (Varenummer 15374894)
Svar : kim larsen synger selv "ud i det blå"
Jeg tvivler på at dette svar er korrekt, og vil høre om der er nogen af jer der kan af- eller bekræfte dette. Da sælgeren forlanger DKK 975.00 syntes jeg det er rimeligt at rigtigheden af hans oplysninger bekræftes.
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=15374894
[Edited by Seve på Dec 26, 2004 Kl. 04:04 PM]
|
|
Kasper
Dec 26, 2004 Kl. 04:26 PM
|
Re: MELODIGRANDPRIX MED KIM LARSEN TOP-SJÆLDEN - KAN I BEKRÆFTE ??
Citér: Seve wrote:
Jeg tvivler på at dette svar er korrekt, og vil høre om der er nogen af jer der kan af- eller bekræfte dette. Da sælgeren forlanger DKK 975.00 syntes jeg det er rimeligt at rigtigheden af hans oplysninger bekræftes.
Jeg har omtalte bånd, og det lyder absolut ikke som Kim Larsen De 975 kroner er en "slå til"-pris, så hvis du er meget forhippet på at købe det bånd, Seve, så byder du blot startprisen på de 280 kroner, da andre næppe vil byde i den ende. Til sammenligning havde Robin en Sylvester's Jukebox-single med en "slå til"-pris på 3000 kroner på QXL i sidste uge.
|
|
Seve
Dec 26, 2004 Kl. 05:00 PM
|
He he.... Jeg vil ikke slås med dig om det bånd. Jeg samler ikke coverversioner i særlig stor grad.....
Den med Sylvesters Jukebox, var det den der der var "så sjælden, at den nok aldrig kom til salg igen" ?
|
|
Brian
Dec 26, 2004 Kl. 06:18 PM
|
Lhytder fedgt ... 975 kr. jeghg hasr mibndts 25 båmnd liggenbde af den .. ogg så egr denm sjæjlden .. skåål foor Tunborg Juklebryhg fofrsat god jul allehsammen
|
|
Kasper
Dec 26, 2004 Kl. 06:26 PM
|
Citér: Brian wrote:
975 kr. jeghg hasr mibndts 25 båmnd liggenbde af den
Så skynd dig dog at få dem lagt på QXL...der er gratis oprettelse mellem jul og nytår
|
|
Brian
Dec 26, 2004 Kl. 06:34 PM
|
Dety ert da vist ikke Kim Larsen der synger på det bånd
Tak gMLE VEN
|
|
Brian
Dec 27, 2004 Kl. 07:51 PM
|
Det sjove ved det er at sælgeren tidligere har købt det bånd på en anden qxl auktion til noget lignende beløb, -
og forsøger at sælge båndet igen med samme auktionstekst, - Melodi Grand Prix med Kim Larsen
http://my.qxl.dk/accdb/ViewItem.asp?IDI=14786174
|
|
hsanders
Dec 28, 2004 Kl. 03:42 PM
|
Idiot..
|
|