Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
michaelnakel Dec 22, 2004 Kl. 02:03 PM |
![]()
|
|
|
kimzoom Dec 22, 2004 Kl. 02:29 PM |
![]()
Når Kim udgiver en cd koster det mange penge for pladeselskabet, og det er dem som betaler skidtet, og derfor kan Kim ikke sige nej til det, selvom han nok ville sælge næsten det samme antal cd'ere UDEN tv-reklame. |
|
|
Christian Dec 22, 2004 Kl. 03:21 PM |
![]()
Mærkværdig beskyldning: Kim Larsen vil IKKE lave reklamer for ANDRE, men han har da mig bekendt aldrig udtalt sig om, at der ikke må reklameres for hans egne udgivelser. Det utroværdige ved reklamer er da, når kendte mennesker reklamerer for et eller andet ligegyldigt produkt, som de i øvrigt ingen relation har til. At Kim og pladeselskabet laver reklamer for EGNE produkter kan jeg da ikke se det dobbeltmoralske i - overhovedet! |
|
|
Daniel Dec 22, 2004 Kl. 05:03 PM |
![]()
HØRT CHRISTIAN.... |
|
|
hsanders Dec 22, 2004 Kl. 07:58 PM |
![]() Præcis Christian! Man har vel lov til at fortælle folk, at man har noget de kunne være interesseret i. Jeg er til dels enig emd Larsen i, at det går galt, når mennesker uden relation til for eksempel Larsens produkter, står og reklamerer for ham.. |
|
|
Karl Helge Dec 22, 2004 Kl. 08:02 PM |
![]()
Citér: HØRT, HØRT, Christian! |
|
|
Christian Dec 23, 2004 Kl. 12:05 AM |
![]()
Tak for opbakningen:) Tror også Larsen ville være enig - og god jul i øvrigt... |
|
|
henrik Dec 23, 2004 Kl. 09:55 AM |
![]()
Som Kimzoom skriver så vil larsen IKKE ha reklamer til han`s koncerter men det passer jo ikke se vedhæfte foto |
|
|
iver Dec 23, 2004 Kl. 01:09 PM |
![]()
Har Larsen ikke spillet til alle de store festivaller så som Roskilder, Midtfyn, Langeland og Skanderborg.......jeg mener, der må da være reklamer ved disse arangementer, eller hvad |
|
|
henrik Dec 23, 2004 Kl. 02:34 PM |
![]()
Jo det har han men han har altid sagt at rekalmer skulle væk inde han gik igan med at spille ellers ville han ikke |
|
|
kimzoom Dec 23, 2004 Kl. 02:35 PM |
![]() Jo han har spillet på Roskilde og MidtFyn, og spiller stadigvæk på Langeland og Skanderborg...de store reklamer ved scenen plejer at blive taget ned eller dækket til...dog kun delvis - en sjældent oplevelse - på Henriks billede |
|
|
hsanders Dec 23, 2004 Kl. 07:29 PM |
![]() Det må man sige henrik..! Sikkert også været en forfærdelig oplevelse for Kim Larsen |
|
|
michaelnakel Dec 25, 2004 Kl. 10:18 AM |
![]()
Men hvis han vil have fjernet alle reklamer til koncerter, så må manden være imod reklamer... Men han bruger dem selv... Hvis det ikke er dobbelt moral, så er der intet som er. |
|
|
Kasper Dec 25, 2004 Kl. 11:02 AM |
![]()
Citér: Prøv at læse Christians indlæg igen. Der er da himmelvid forskel på at reklamere for andres produkter, som ikke har nogen relation til en selv, og så til at reklamere for sine egne produkter. (se også tråd 996 samt tråd 404 på det gamle board). |
|
|
kimzoom Dec 25, 2004 Kl. 11:02 AM |
![]() Nej, jeg vil ikke gi' dig ret michael |
|
|
hsanders Dec 25, 2004 Kl. 03:37 PM |
![]() Michaelnakel: Han har ALDRIG udtalt, at han vil have fjernet alle reklamer. Jeg mener endda han har sagt, at han bestemt ikke har noget imod dem, men at de blot har taget overhånd. Han mener ikke, at man skal reklamere for andres produkter.. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |