Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
TYVERI FRA KJUKKEN.DK [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1227]

Bent 
Dec 17, 2004 Kl. 08:14 AM
TYVERI FRA KJUKKEN.DK

har med hjälp fundet denne side

www.kimlarsen-bands.dk

Gå ind og bombarder denne gästebog med ordet TYVERI

Alle tekster er stjålet herfra og fra Ritas side. Der er ikke rettet fejl eller checket en skid på de sider...

SKANDALE


oldie 
Dec 17, 2004 Kl. 08:57 AM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

done


Mikkel 
Dec 17, 2004 Kl. 10:04 AM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

se i billeder.
Kim skriver autografer. Dejligt syn.


Jeppe 
Dec 17, 2004 Kl. 11:23 AM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Skandale.
Man kan se på f. eks. Sølvstænk at den er fra kjukken.dk bare man ser på kilden.

[Edited by Jeppe på Dec 17, 2004 Kl. 11:25 AM]


kimzoom 
Dec 17, 2004 Kl. 12:14 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Tjaa, sådan går det når ting ryger online, det kan ikke stoppes.
Og selvom folk lægger meget arbejde i det, så tænk da hellere på at Kim's tekster bliver spredt til flere.

Personligt er jeg blevet ligeglad, jeg bruger kjukken.dk, og går ikke op i om andre laver Kim sider mere.

Fordi teksterne står her på siden, skal kjukken.dk eller carter siden jo ikke ha' eneret på det.
Teksterne blev jo også hugget fra den officielle side i 2000, og det var sgu blandt andet JKP.

Det har jeg på skrift i mine gæstebøger fra dengang.

Så lad vær med at pive, glæd jer hellere over at en Kim Larsen fan laver en side som hans venner måske besøger og gør at de bliver Kim Larsen fans!!!!


Sørland 
Dec 17, 2004 Kl. 12:53 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Zoom - 100% enig. Godt sagt!


Strengelegen 
Dec 17, 2004 Kl. 01:09 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Taget fra samme side :

Kjukken bestod af:

Kartsen Skovbygaard, guitar

Er det også hugget fra kjukken.dk ?


Sørland 
Dec 17, 2004 Kl. 01:20 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK


Brian 
Dec 17, 2004 Kl. 01:22 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Også enig med Zoom, - kunne da bedre forstå hvis det bare var en tom side der kun direkte linker til alle mulige andre fan sider uden nogen form for kildeangivelse eller man ser nogen bruger private billeder taget fra andre fan sider.
Kopiere tekster og billeder fra de samme pladeomslag, de samme Gas tekster og tekster der er taget fra aviser/blade og tekster taget fra Peder Bundgaards bøger, jeg kan godt se at det er surt, hvis man har brugt lang tid på at sidde og aflytte tekster af og scanne billeder, - derfor stiller jeg ikke op som en gal tyr, når jeg ser at mine aflyttede tekster og evt. scans ligger på kjukken.dk og fifidong.dk og på alle mulige andre fansider, - man har da kun eneret på sine egne private billeder - skrifttyper og design herre gud, hvis der så fandtes 500 fans sider vil der nok være nogle sider der ville blive temmelig ens, det er bare mangel på evne til nyskabelse og formulering af egen tekst - men at der er nogen der stiller sig frem og mener at de har eneret på Kim’s og kjukken.dk’s tekster og tekster taget fra aviser og bøger er da lidt for plat at hænge folk ud på, synes I skulle tage og vise lidt hensyn (bare lidt) overfor jeres medfans og ikke angribe en hjemmeside på den måde, kun glædeligt at se at der er stigende interesse for Gas og Kim, der er trods alt nogen der skal fortsætte med at lave nye hjemmesider når vi engang sidder på et plejehjem og bare være glad så længe Kim og Kjukken eksisterer .


Sørland 
Dec 17, 2004 Kl. 01:22 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Bentus:
"Gå ind og bombarder denne gästebog med ordet TYVERI"

Nei det gjør jeg ikke


Sørland 
Dec 17, 2004 Kl. 01:29 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Jeg har nettopp vært inne å kikket i gjesteboka.
Og jeg må si jeg får en litt flau smak i munnen på vegne av enkelte brukere på kjukken.dk.


KnOrr 
Dec 17, 2004 Kl. 02:12 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Hmm.. Vi havde da en lignende situation for et stk. tid siden..

http://www.kjukken.dk/opslagstavlen/viewtopic.php?TopicID=749&page=0#11086

Jeg vil da sige dette er i nogenlunde samme omfang som med Svapmanns side!
Og når nu Jesper engang læser dette, så tror jeg altså ikke han er ligeglad!

Mvh KnOrr


hsanders 
Dec 17, 2004 Kl. 03:19 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Men ellers er siden forfærdelig overskueligt Og undskyld til webmasteren..

Jeg mener bestemt, at han skal fortæle hvor han har taget teksterne fra!


Brian 
Dec 17, 2004 Kl. 03:33 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Webmasteren på den side er vist en HUN, -

BÆNT har vist for meget fritid på sit job, som om man ikke kan beskæftige sig med andet - sidde og surfe på internettet og sidde og lede efter de mest platte bagateller dage ind og dage ud, - som en gammel enlig KÆLLING der er muret inde for 10. år på sit hotelværelse på et plejehjem, så må man FANDME kede sig .


Mille Carterfan 
Dec 17, 2004 Kl. 04:45 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Hvad Bent, er der en lille trussel i dit indlæg på hendes side ?? Fjernes inden to dage, ellers

Hun burde faktisk skamme sig. Jeg er helt enig der.


iver 
Dec 17, 2004 Kl. 05:39 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

så vidt jeg kan se er det kun teksterne hun har stjålet, hvilket osse er slemt nok. For teksterne minder mistænkeligt meget om de tekster, der finder her på siden, samme skrifttype og alt.


Kasper 
Dec 17, 2004 Kl. 07:43 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Citér:
Strengelegen wrote:
Taget fra samme side :

Kjukken bestod af:

Kartsen Skovbygaard, guitar

Er det også hugget fra kjukken.dk ?


Jeg tror nu snarere, at det er hugget fra Ritas site, da hun plejer at indlægge fejl, så kopier kan afsløres, og hvem pokker ville lige bemærke, at der var stavefejl i "Kartsen Skovbygaard" på et Karsten Skovgaard-site

tvgas2 
Dec 17, 2004 Kl. 09:59 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Jeg er enig med Brian - men ville lige se, hvad der kan bringe sindene sådan i kog.
Siden er pillet ned med denne bemærkning:



[Edited by tvgas2 på Dec 17, 2004 Kl. 10:00 PM]


IrmaGrad 
Dec 17, 2004 Kl. 10:16 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Den lille stakkel


Kasper 
Dec 17, 2004 Kl. 10:53 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

"usande beskyldninger" og "anonyme personer"... bekræftede personer med korrekte fakta!

Selvudnævnte autoriteter...almindelige brugere

Chikane...passende henstillinger

som har fundet stor fornøjelse ved at lave en hjemmeside...ved at kopiere

Men den var måske blevet bedre end deres egen...ved at kopiere den; naturligvis.

Enhver kan lave en ny hjemmeside, så gør dog et nyt værk i stedet for blot at kopiere.


Jeppe 
Dec 17, 2004 Kl. 11:36 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Hun skulle nok prøve at tjekke denne debat, og gad vide om hun ikke også har gjort det.


Thorsen 
Dec 18, 2004 Kl. 12:48 AM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Der er åbenbart nogle personer her på kjukken.dk der føgler at de har mere ret til at bruge Kim Larsens tekster ind andre.
For mig at se er der kun EN person der er i sin gode ret i at klage over at men "Hugger" teksterne, nemlig Kim Larsen selv. Og mon ikke at han er kold i r....
Nu synes jeg man skal være glade for at der er personer er har lyst til at lave nogle spændende hjemmesider om Larsen ol.


hsanders 
Dec 18, 2004 Kl. 01:27 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Det var da nok den ynkeliste læsning, som jeg længe har læst. Hvis beskyldningerne virkelig var så uægte, kunne han/hun vel bare lade siden stå! Jeg har intet tilover for det..Og med hensyn til teksterne, mener jeg bestemt, at webmasteren skulle have skrevet, hvor de var taget fra..


hsanders 
Dec 18, 2004 Kl. 01:29 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

"men den var måske blevet bedre end deres egen"

HAHA Ikke dårligt skrevet


Brian 
Dec 18, 2004 Kl. 02:02 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

www.kimlarsen-bands.dk

nu har hun slettet indlæggene i gæstebogen, - og ladet Bent's indlæg blive tilbage ....

Hvad tekster angår findes de fleste på tryk, - følge af innersleeves/booklegs på lp eller cd og i diverse nodehæfter og kender ingen hjemmesider med kildeangivelse på hvad angår Larsen's tekster, men holder selvfølig med i at kopiere tekst og indhold direkte fra andres sider uden at læse nogen form for korrektur og ændring af sideopsætning er noget crab, ligesom det andet fjols der kopiere Henrik Garde's side, så har man ikke mange brikker at flytte rundt på, - hvor var vi henne hvis bogforfattere også kopierede hinandens bøger og tekst, i så fald plejer man at citere en tekst med forfatterskab ned under, men det kan nok ikke helt sammenlignes da vi gerne citere tekster fra deres bøger af


Thorsen 
Dec 18, 2004 Kl. 03:24 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Ja så bliver jeg altså nød til at gøre opmærksom på at der f. eks på denne her hjemmeside - www.kjukken.dk IKKE fremgår
af en eneste af de tekstere der er offentlig gjort, hvem der har skrevet dem eller for den sags skyld hvem der har skrevet musikken til de enkelte nummerer. Det synes jeg så var det mindste man kunne gøre, før man begynder at klandre andre i at "stjæle" materiale.
Eller er det noget jeg helt har misforstået?

Men OK. Jeg synes selvfølgelig – hvis man vil ”låne/stjæle” fra andre side – og der er fejl i dem, så børe disse ting gennemgås og rettes.

[Edited by Thorsen på Dec 18, 2004 Kl. 03:25 PM]


Brian 
Dec 18, 2004 Kl. 03:43 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Citér:
Thorsen wrote:
Ja så bliver jeg altså nød til at gøre opmærksom på at der f. eks på denne her hjemmeside - www.kjukken.dk IKKE fremgår
af en eneste af de tekstere der er offentlig gjort, hvem der har skrevet dem eller for den sags skyld hvem der har skrevet musikken til de enkelte nummerer. Det synes jeg så var det mindste man kunne gøre, før man begynder at klandre andre i at "stjæle" materiale.
Eller er det noget jeg helt har misforstået?

Men OK. Jeg synes selvfølgelig – hvis man vil ”låne/stjæle” fra andre side – og der er fejl i dem, så børe disse ting gennemgås og rettes.


....... eller også lad vær med at lægge det på nettet, hvis man ikke ønsker eller indstillet på og vil dele med andre
om man så printer det ud på papir eller bruger det til noget andet vil jeg mene er lige fedt !

Nogen skal være den første der skriver eller aflytter Kim's tekster af, - og så kan man altså ikke være herre over sin egen tekst og bagefter skrive copyrigth ned under

Thorsen 
Dec 18, 2004 Kl. 04:30 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Ja der er måske om snakken.

Jeg synes - eller vil forslå - at tekstforfatteren skal fremgå af teksterne på denne her hjemmeside. Sådan bare i ren respekt til forfatteren.

Hvis jeg havde mulighed for at hjælpe, gjorde jeg det gerne.


Kasper 
Dec 18, 2004 Kl. 05:15 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Citér:
Thorsen wrote:
Ja så bliver jeg altså nød til at gøre opmærksom på at der f. eks på denne her hjemmeside - www.kjukken.dk IKKE fremgår
af en eneste af de tekstere der er offentlig gjort, hvem der har skrevet dem eller for den sags skyld hvem der har skrevet musikken til de enkelte nummerer.

Det var der også for et halvt år siden en journalist, som skrev i Politiken. Jesper har flere gange lovet straks at rette det *LOL*

Brian 
Dec 18, 2004 Kl. 05:38 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Citér:
Thorsen wrote:
Ja der er måske om snakken.

Jeg synes - eller vil forslå - at tekstforfatteren skal fremgå af teksterne på denne her hjemmeside. Sådan bare i ren respekt til forfatteren.

Hvis jeg havde mulighed for at hjælpe, gjorde jeg det gerne.


Jaa det har været på tale før (internt snak) at det skulle have været tilføjet nedunder (tekst/musik), - men når teksterne følges ad sammen med coverne på siden siger det næsten sig selv, og når Jesper ikke gider at gøre noget ved det, - er det ikke ligefrem lysten der driver og hive alle pladerne ned fra hylden og nærmest begynde forfra og nogle af teksterne står også som ukendte tekstforfattere, - teksterne til Jul og Nytår kommer sikkert først på når Jesper laver nyt design igen, -
anyway jeg tror da at Jesper er kold i røven om nogle af teksterne på dette site er blevet kopieret, og personligt er jeg ligeglad at der er nogle der kopierer eller bruger de tekster jeg har siddet og skrevet ned, de sidste tekster der er kommet på tekstsiden er da nogle Jesper har hugget fra mig og alle de andre tekster er sikkert hugget et andet sted, han har da hellere ikke gidet at skrive dem ned i tidernes morgen (ikke engang læst korrektur heller), og Jesper havde nok selv taget kontakt ligesom Henrik Garde, hvis han følte at der var grundlag for det, og hvad jeg ved er der ikke blevet udvalgt nogen "overpolitibetjent" på kjukken.dk, så jeg vil mene at den slags petitesser kunne have blevet rettet på en anden manérlig måde fx sende en pæn henstilling, end som at stille op i kø og spytte på folk så barnligt som det kan være lige undtagen Seve der sendte en pæn henstilling (dårlig reklame for kjukken.dk efter min mening) nu er "politibetjent Bent" stemplet i hendes gæstebog og jeg kan ikke se hvor fedt det er, det er ihvertfald ikke den måde man skal føre sig frem på hvis man vil videre og skabe god kammeratskab på, og de fleste laver bare hjemmesider for at vise hvad de selv duer til, og de fleste næsten ubesøgte hjemmesider som man ser kører ofte ikke ret længe eller så imellemtiden har man sikkert fundet på noget andet

Sørland 
Dec 18, 2004 Kl. 05:51 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Storm i ett ølglass

Hey SKÅÅÅÅL


Brian 
Dec 18, 2004 Kl. 05:54 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Citér:
Sørland wrote:
Storm i ett ølglass

Hey SKÅÅÅÅL



SKÅÅÅL ... gamle ven

Seve 
Dec 18, 2004 Kl. 06:29 PM
Karina's site totalt ændret

Hej Brian

Jeg bliver forvirret når jeg læser dine længe og mange indlæg, så svar lige kort på dette ( Jeg skriver her på boardet, da du alligevel offentligør mine private mails til dig )

Syntes du at det er i orden at Karina har stjålet en del ting fra dette og andre site ? Ja eller nej.....

Syntes du at det var dårlig reklame for kjukken.dk at jeg skrev en pæn henstilling til Karina ? Ja eller nej....

Jeg var forøvrigt ikke anonym da jeg skrev i Karina's gæstebog. Jeg brugte Seve som jeg plejer, og havde opgivet korrekt email adresse.



Karina har forøvrigt nu totalt ændret sit site. Det er der nok en grund til Så gid hun fortsætter i den stil.


Sørland 
Dec 18, 2004 Kl. 07:21 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Citér:
Brian wrote:
Citér:
Thorsen wrote:
Ja der er måske om snakken.

Jeg synes - eller vil forslå - at tekstforfatteren skal fremgå af teksterne på denne her hjemmeside. Sådan bare i ren respekt til forfatteren.

Hvis jeg havde mulighed for at hjælpe, gjorde jeg det gerne.


Jaa det har været på tale før (internt snak) at det skulle have været tilføjet nedunder (tekst/musik), - men når teksterne følges ad sammen med coverne på siden siger det næsten sig selv, og når Jesper ikke gider at gøre noget ved det, - er det ikke ligefrem lysten der driver og hive alle pladerne ned fra hylden og nærmest begynde forfra og nogle af teksterne står også som ukendte tekstforfattere, - teksterne til Jul og Nytår kommer sikkert først på når Jesper laver nyt design igen, -
anyway jeg tror da at Jesper er kold i røven om nogle af teksterne på dette site er blevet kopieret, og personligt er jeg ligeglad at der er nogle der kopierer eller bruger de tekster jeg har siddet og skrevet ned, de sidste tekster der er kommet på tekstsiden er da nogle Jesper har hugget fra mig og alle de andre tekster er sikkert hugget et andet sted, han har da hellere ikke gidet at skrive dem ned i tidernes morgen (ikke engang læst korrektur heller), og Jesper havde nok selv taget kontakt ligesom Henrik Garde, hvis han følte at der var grundlag for det, og hvad jeg ved er der ikke blevet udvalgt nogen "overpolitibetjent" på kjukken.dk, så jeg vil mene at den slags petitesser kunne have blevet rettet på en anden manérlig måde fx sende en pæn henstilling, end som at stille op i kø og spytte på folk så barnligt som det kan være lige undtagen Seve der sendte en pæn henstilling (dårlig reklame for kjukken.dk efter min mening) nu er "politibetjent Bent" stemplet i hendes gæstebog og jeg kan ikke se hvor fedt det er, det er ihvertfald ikke den måde man skal føre sig frem på hvis man vil videre og skabe god kammeratskab på, og de fleste laver bare hjemmesider for at vise hvad de selv duer til, og de fleste næsten ubesøgte hjemmesider som man ser kører ofte ikke ret længe eller så imellemtiden har man sikkert fundet på noget andet


Jeg vil bare si meg 100% enig med Brian.
Sådan taler en voksen person.

[Edited by Sørland på Dec 18, 2004 Kl. 07:22 PM]

Brian 
Dec 18, 2004 Kl. 07:26 PM
Re: Karina's site totalt ændret

Citér:
Seve wrote:
Hej Brian

Jeg bliver forvirret når jeg læser dine længe og mange indlæg, så svar lige kort på dette ( Jeg skriver her på boardet, da du alligevel offentligør mine private mails til dig )

Syntes du at det er i orden at Karina har stjålet en del ting fra dette og andre site ? Ja eller nej.....

Syntes du at det var dårlig reklame for kjukken.dk at jeg skrev en pæn henstilling til Karina ? Ja eller nej....

Jeg var forøvrigt ikke anonym da jeg skrev i Karina's gæstebog. Jeg brugte Seve som jeg plejer, og havde opgivet korrekt email adresse.



Karina har forøvrigt nu totalt ændret sit site. Det er der nok en grund til Så gid hun fortsætter i den stil.


> Syntes du at det er i orden at Karina har stjålet en del ting fra dette og andre site ?

Nej, - man skal ikke bare kopiere en anden side, - hun skulle selv prøve at lave sine egne lyric sider selv, jeg anser dette kun som en bagatel, nu ved jeg ikke hvor ny eller hvor gammel hjemmesiden er, men synes at hun skulle have en chance og gøre siden færdig, - kopiere tekster over vil nok aldrig kunne undgås når de findes på nettet op til flere steder f.eks. http://www.stlyrics.com/songs/k/kimlarsen7539.html


> Syntes du at det var dårlig reklame for kjukken.dk at jeg skrev en pæn henstilling til Karina ? Ja eller nej....

Neej da, - glæder mig på dine vegne at der var én herinde fra der kunne vejlede hende til at få det rettet det er da det mindste man kunne gøre end bare at begynde at tilsvine hen til, mere havde der sikkert ikke skulle til, det andet synes jeg ikke var særlig pænt gjort på kjukkens vegne

Sørland 
Dec 18, 2004 Kl. 07:31 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Syntes du at det var dårlig reklame for kjukken.dk at jeg skrev en pæn henstilling til Karina ? Ja eller nej....

Neej da, - glæder mig på dine vegne at der var én herinde fra der kunne vejlede hende til at få det rettet det er da det mindste man kunne gøre end bare at begynde at tilsvine hen til, mere havde der sikkert ikke skulle til, det andet synes jeg ikke var særlig pænt gjort på kjukkens vegne


Tenk at fremgangsmetoden skal være å svine til en gjestebok.
Jeg syntes det er ett lavmål av dimensjoner og en skamplett for Kjukken.dk. Det mener jeg og jeg sier det jeg mener. Jeg syntes det er helt uakseptabelt og direkte uforståelig at en moderator på denne site skal oppfordre til sånt. Vil vi ikke bli opppfatta som seriøse? Jeg bare spør?


Sørland 
Dec 18, 2004 Kl. 07:39 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

har med hjälp fundet denne side
www.kimlarsen-bands.dk
Gå ind og bombarder denne gästebog med ordet TYVERI
Alle tekster er stjålet herfra og fra Ritas side. Der er ikke rettet fejl eller checket en skid på de sider...
SKANDALE


Hvis det er noe som er en SKANDALE her Bent - så er det denne oppfordring du kommer med. Ærlig talt


Bent 
Dec 19, 2004 Kl. 03:08 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Tja igen er norsk sokkeøl gået dig til hovedet...

Jeg er da hamrende ligeglad hvad du gør, siger og tror "Fjeld Ole"..

Du behøver ikke at føle dig presset til at gøre det. Fordi du finder noget i denne verden Uanstændigt, er det jo ens betydende med at resten af verden gør det.
Men jeg har selv siddet i timevis og lyttet tekster og skrevet dem ned. Jeg gider sgu ikke at se en tro kopi af mit "arbejde" og at hun så udgiver det for at være sit..
Jeg gik hendes side igennem )FØR hun ændrede den) og der var flere ting som ikke var/er hendes eget arbejde.

Jeg fandt det dybt uanstændigt af hende at bruge sætningen: At hun tolerer tyveri fra hendes side )NÅR HUN SELV GØR DET åbenlyst) - det var egentligt derfor at jeg opfordrede til at BRUGE ordet tyveri i hendes gæste bog. Jeg er da ydermere "beæret" over at kun MIT indlæg får lov til at stå hendes gæstebog "GAAAAAB"

Jeg ved sgu da udemærket at disse tekster findes flere steder, men stadig giver det ikke nogen ret til at "stjæle" fra andres sider og gøre det synligt og åbenlyst UDEN at det får konsekvenser...


Sørland 
Dec 19, 2004 Kl. 04:27 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Og svaret fra Finland ble akkurat som forventet.
God Jul Bent


kimzoom 
Dec 19, 2004 Kl. 04:30 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

JA, det var som forventet!!


IrmaGrad 
Dec 19, 2004 Kl. 06:09 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

For min del, og jeg har aldrig bidraget med så meget som et komma til tekstsamlingen, kan jeg kun tilslutte mig Bent's holdninger. Den måde at klippe og klistre på som vi så her er at stjæle andres arbejde, det var jo helt ned på HTML-niveau.


Seve 
Dec 19, 2004 Kl. 07:31 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Citér:
Sørland wrote:
Syntes du at det var dårlig reklame for kjukken.dk at jeg skrev en pæn henstilling til Karina ? Ja eller nej....

Neej da, - glæder mig på dine vegne at der var én herinde fra der kunne vejlede hende til at få det rettet det er da det mindste man kunne gøre end bare at begynde at tilsvine hen til, mere havde der sikkert ikke skulle til, det andet synes jeg ikke var særlig pænt gjort på kjukkens vegne


Tenk at fremgangsmetoden skal være å svine til en gjestebok.
Jeg syntes det er ett lavmål av dimensjoner og en skamplett for Kjukken.dk. Det mener jeg og jeg sier det jeg mener. Jeg syntes det er helt uakseptabelt og direkte uforståelig at en moderator på denne site skal oppfordre til sånt. Vil vi ikke bli opppfatta som seriøse? Jeg bare spør?


Hvorfor er det lige at du citerer mit spørgsmål til Brian i sammenhæng med dit spørgsmål. Jeg har svært ved at se sammenhængen ?

Sørland 
Dec 19, 2004 Kl. 07:38 PM
Re: TYVERI FRA KJUKKEN.DK

Ditt spørsmål kunne jeg gjerne ha utelatt.
Kan du ikke bare moderere det vekk
Mitt innlegg er vel kun en forlengelse av Brians svar.
På den måte, ok

Mvh
FjellOle
MODERATOR på Kjukkenchat

[Edited by Sørland på Dec 19, 2004 Kl. 07:40 PM]




Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)