Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Download jul og nytår på dette link! [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1147] |
|
|
IrmaGrad Dec 02, 2004 Kl. 10:32 PM |
Download jul og nytår på dette link!
ja, ja, jeg har jo ikke lovet at det var hverken gratis eller ulævligt, men MSN tilbyder Jul & Nytår for 99 kr. i WMA format....så er det store spørgsmål bare hvor Kasper skal gør af det i diskografien..... |
|
|
Brian Dec 02, 2004 Kl. 10:44 PM |
Re: Download jul og nytår på dette link!
Er det ikke bare tale om den samme cd der er blevet rippet fra én af orign. cderne ..... |
|
|
Seve Dec 03, 2004 Kl. 07:11 AM |
Citér: Det bliver du tvunget til i fremtiden, ellers må du undvære musik. De små pladeforretninger lukker, folk de handler på nettet, og snart så kan man kun hente filerne..... Glædelig jul !! |
|
|
Bent Dec 03, 2004 Kl. 07:53 AM |
ENIG med Seve... Det kommer til at gå samme vej for de små pladebutikker, som det er gået det "lille ismejeri" "Den lille Köbmand" osv... Mastodonterne tager over og ingen brokker sig,,, |
|
|
Strengelegen Dec 03, 2004 Kl. 09:12 AM |
Citér: Det kan også være et problem at støtte pladepusheren - GUF i Roskilde har skilt hængende ved disken hvor der står : På grund af vore struktur vil nyhederne først komme her i foretningen 2 dage efter udgivelsen DET ER EN SKANDALE |
|
|
kimzoom Dec 03, 2004 Kl. 09:28 AM |
Re: Download jul og nytår på dette link! Min lokale butik havde også først Jul & Nytår 2 dage efter udgivelsen |
|
|
bertilstar Dec 03, 2004 Kl. 12:34 PM |
HØRT! |
|
|
Bent Dec 03, 2004 Kl. 01:20 PM |
Fremtiden og min bare RÖV... Hvad fedt er der ved at downloade et album og se på et brändt medie UDEN label og cover der er grynet etc..? |
|
|
kimzoom Dec 03, 2004 Kl. 01:35 PM |
Re: Download jul og nytår på dette link! Ja, og så på vinyl |
|
|
Karl Helge Dec 03, 2004 Kl. 05:32 PM |
Citér: TOTALT ENIG MED DEG, BENT!!! Dette "download" hysteri som råder nå om dagen er noe forbannet pjatt!! Hvem husker vel ikke før i tiden, da Lp'ene kom med de rene kunstverk av noen omslag, og musikken stod i første rekke. Da MTV kom, var den gode musikken ødelagt. Nå er det ikke musikken som bestemmer hvor meget en plate selger, men hvem som har flest halvnakne damer i videoen!! |
|
|
Karl Helge Dec 03, 2004 Kl. 05:36 PM |
Citér: Enig med det også! |
|
|
Kasper Dec 03, 2004 Kl. 07:25 PM |
Citér: Tja, det er ikke noget, som man kan samle på håndgribeligt, og det er heller ikke et medie, men for komplethedens skyld kunne man da godt sige, at det skulle med. Kan den/de downloadede filer kopieres ,eller ligger der en eller anden sikkerhedskode, som skal forsøge at hindre kopiering eller gør downloadningen sporbar? |
|
|
IrmaGrad Dec 03, 2004 Kl. 09:46 PM |
Jeg beklager at jeg ikke mestrer citatets svære kunst....så her kommer uden citat: |
|
|
Brian Dec 03, 2004 Kl. 10:01 PM |
Re: Download jul og nytår på dette link! Jeg forstår bare ikke idéen med at man skal til at downloade musikken selv for fremtiden for at købe en cd, - og selv skal til at brænde sine egne cder og printe covere og labels hvis det skal være pænt, - hvem har så alle originalerne, - de havde vel ikke tænkt sig at fremtiden skulle være at kun lytte til mp3 filer som ikke engang er værd at høre på hvis man vil høre musik på et ordentlig anlæg vil jeg mene . |
|
|
Karl Helge Dec 04, 2004 Kl. 12:33 AM |
Citér: YES!!! |
|
|
deferimus Dec 05, 2004 Kl. 05:58 PM |
Ingen Problemer. Jeg havde da ikke nogle problemer med at få den nye cd i guf på Nørrebrogade på udgivelses dagen... |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |