Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Midt om natten [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1124]

Merrild 
Nov 27, 2004 Kl. 09:15 PM
Midt om natten

Sidst jeg sad og fik nogle øl med min kammerat, der ligesom jeg er kim Larsen narkoman, endte det med at samtalen faldt på "Midt om natten". Det vi snakkedde om var: Hvad sker der med Benny når han bliver løsladt?Får han Susan Himmelblå?Tager rotterne hævn?....Det kunne være sjovt og høre nogle vilde teorier.

Desuden tror i at der er nogen der dør under den drabelige kamp mod rotterne til sidst?

I øvrigt "Midt om natten"-filmen er et fremragende druk-spil. Drik en slurk hver gang de bander i filmen....så bliver man sgu stiv.

kimzoom 
Nov 27, 2004 Kl. 10:02 PM
Re: Midt om natten

Nej, 2 år er for lang tid for en så ung og "smuk" kvinde som Susan, hun finder en mand i udlandet og kommer aldrig tilbage og bo i DK igen, hendes far dør pga. hjertet.

Arnold bliver slået ihjel af rockerne, og da Benny efter 1½ år kommer ud pga. god opførsel, flytter han til Odense og starter et band

Arnold 
Nov 27, 2004 Kl. 10:31 PM

Jeg har også tit gået og tænkt på at man godt kunne have lavet en Midt om natten 2 men nu er det forsent, og den ene midt om natten film vi har, er så stærk at den saktens kan stå alene, jeg gad heller ikke se en evt. 2er hvis handlingen er som Zoom har beskrevet den

hsanders 
Nov 29, 2004 Kl. 03:37 PM

Det er da bestemt ikke for sent - nu er det perfekt!

"Nu glæder jeg mig til jeg bli'r en gammel mand, så får jeg nok et værelse med lys og med vand - og der kommer strisserne vel næppe på besøg igen"

Arnold 
Nov 29, 2004 Kl. 04:50 PM

Så forresten på tv idag at kim og blondinen samt Erik Clausen var med til Ballings 80aars fødselsdag!Så det kan da være at det kan blive til noget

iver 
Nov 29, 2004 Kl. 07:35 PM

Det tror jeg ikke du skal regne med. Den sidste film Balling lavede var jo Midt om Natten, og det er jo ved at være 20 år siden nu. Vi skulle jo nødigt ud i det samme som der skete med Poul Bundgård ved optagelserne ved den sidste Olsen-banden film

Arnold 
Nov 29, 2004 Kl. 07:58 PM

Hej Iver
Det er heller ikke noget jeg regner med, det var kun ment som gas

Kasper 
Nov 29, 2004 Kl. 08:17 PM

Citér:
iver wrote:
Det tror jeg ikke du skal regne med. Den sidste film Balling lavede var jo Midt om Natten, og det er jo ved at være 20 år siden nu.

Tja, Carl Barks gik på pension som 65-årig i 1966, men han skrev alligevel en enkelt tegneserie 31 år senere i 1997 som 96-årig.
George Foreman mistede sin sværvægtstitel i boksning i 1974 og droppede karrieren i 1977. I 1994 genvandt han titlen som 45-årig.

------------------------
Kim Larsen har vel været igang i 35 år og han er end ikke nået til at holde pause...STILL GOING STRONG

Strengelegen 
Nov 29, 2004 Kl. 09:32 PM

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
iver wrote:
Det tror jeg ikke du skal regne med. Den sidste film Balling lavede var jo Midt om Natten, og det er jo ved at være 20 år siden nu.

Tja, Carl Barks gik på pension som 65-årig i 1966, men han skrev alligevel en enkelt tegneserie 31 år senere i 1997 som 96-årig.
George Foreman mistede sin sværvægtstitel i boksning i 1974 og droppede karrieren i 1977. I 1994 genvandt han titlen som 45-årig.

------------------------
Kim Larsen har vel været igang i 35 år og han er end ikke nået til at holde pause...STILL GOING STRONG

- og Chuck Berry er 78 år. Han gi´r koncert i Tinghallen den 15/1-2005

Kasper 
Nov 29, 2004 Kl. 09:55 PM

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Kasper wrote:

- og Chuck Berry er 78 år. Han gi´r koncert i Tinghallen den 15/1-2005

Han har vel kørt på i henved 50 år nu. Stærkt. Det er vel trods alt kun et spørgsmål om tid, før de sidste vetaraner takker af. Herhjemme er der vel ingen af de oprindelige, som stadig er aktive i miljøet (Børge Kisbye og Ib Jensen var hurtigt ude af miljøet, Peter Abrahamsen er ikke aktiv længere, Ivan Haki Haagensen er død...hvem har jeg glemt?

Arnold 
Nov 29, 2004 Kl. 09:59 PM

Peter Abrahamsen er faktisk ude med en cd her i 2004.. men tør ikke sige om det er gamle sange

Kasper 
Nov 29, 2004 Kl. 10:04 PM

Citér:
Arnold wrote:
Peter Abrahamsen er faktisk ude med en cd her i 2004.. men tør ikke sige om det er gamle sange

Når det er ham, så kunne jeg faktisk godt forestille mig, at det er nye sange...anyway så var det først i 1958, at han blev aktiv i rockmiljøet, da han indtil da havde spillet jazz.

Arnold 
Nov 29, 2004 Kl. 10:07 PM

tag en lytter

http://www.cdskiven.dk/default.asp?view=kunstner&kunstnerid=35678

hsanders 
Nov 30, 2004 Kl. 11:50 AM

Damn en omgang dansktop/pop..

Seve 
Nov 30, 2004 Kl. 11:53 AM

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Arnold wrote:

Når det er ham, så kunne jeg faktisk godt forestille mig, at det er nye sange...anyway så var det først i 1958, at han blev aktiv i rockmiljøet, da han indtil da havde spillet jazz.

Så var der lige en laaaaang glans periode med takster af Carl Scharnberg og de andre røde gutter.

Michael Jensen 
Nov 30, 2004 Kl. 12:05 PM

Roxy trioen var betonkommunisternes hoforkester, de var, sammen med Henrik Strube Band, nærmest selvskrevede på Land Og Folk Festivalerne i Fælledparken i slutningen af 1970´erne og starten af 1980´erne.

Strengelegen 
Nov 30, 2004 Kl. 01:19 PM

Citér:
Kasper wrote:...hvem har jeg glemt?

Otto Brandenburg

Brian4291 
Dec 01, 2004 Kl. 12:37 AM

Har faktisk købt den på DVD i Tyskland, og det ekstra mat der er på, er da noget jeg aldrig har set eller hørt før. Fed ting. Kan måske købes i lille DK også. Men filmen holder stadig. FED film syns jeg.

Sørland 
Dec 01, 2004 Kl. 01:05 PM

jeg har hørt rykter om at når Arnold slapp fri....så flyttet han til Norge for å starte opp på ny.....men reiste tilbake til Danmark da røykeloven ble innført....og at han i disse dager vuderer å bosette seg på Island....nok engang pga en mulig røykelov......

Arnold 
Dec 01, 2004 Kl. 03:59 PM

Citér:
Sørland wrote:
jeg har hørt rykter om at når Arnold slapp fri....så flyttet han til Norge for å starte opp på ny.....men reiste tilbake til Danmark da røykeloven ble innført....og at han i disse dager vuderer å bosette seg på Island....nok engang pga en mulig røykelov......

Arnold har altid været fri..! dem som hedder Arnold er nemlig meget snedige Var det ikke Benny der røg i kasjotten..?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)