Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]
Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1]
Den officielle Kim Larsen side [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1040]

mb82 
Nov 15, 2004 Kl. 11:54 AM
Den officielle Kim Larsen side

Hey...

Er der nogen herinde, som har lagt mærke til at den officielle Kim Larsen side, slet ikke er blevet opdateret endnu. I følge den er Kim Larsen stadig undervejs med nyt album. Nu er det jo en uge siden at han og Kjukken udgav nyt album. Det er for dårligt. Men nu kigger kommer jeg mest på denne side, men man holder da øje med den officielle alligevel. Det er lige før, at vi skulle udnævne denne side til den officielle hjmmeside for Kim Larsen & Kjukken istedet for den anden.

Er der nogen som er enig ?

Jeg har endda haft skrevet til webmasteren i tirsdags, men intet svar fået. Dårlig service.
Hvorfor har de egentlig lavet siden, hvis de aldrig opdatere den

Dårlig!!!

Jeg håber at der er andre som har samme mening som jeg.


mb


Michael Jensen 
Nov 15, 2004 Kl. 12:55 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Bandet er jo på ingen måde involveret eller interesseret i den side......


mb82 
Nov 15, 2004 Kl. 04:10 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Jeg tror ikke at du har fattet en skid af det, som jeg har skrevet....

Det er den officielle Kim Larsen side... den burde da blive opdateret løbende...

Jeg ved godt at hverken Kim eller bandet vil have noget med siden at gøre...

mb


Kasper 
Nov 15, 2004 Kl. 05:06 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
mb82 wrote:
Er der nogen herinde, som har lagt mærke til at den officielle Kim Larsen side, slet ikke er blevet opdateret endnu.

Den er da efterhånden blevet opdateret ti gange i de år, den har eksisteret.

Citér:
mb82 wrote:
I følge den er Kim Larsen stadig undervejs med nyt album.

Jeg har også hørt, at de skulle komme med hele to albums næste år, så det skal nok passe.

Citér:
mb82 wrote:
Nu er det jo en uge siden at han og Kjukken udgav nyt album.

Der står da lige så tydeligt på forsiden, at der er et nyt album. Hvis du klikker på linket, så kan du se, at det hedder 7-9-13.

PS.: Jeg tror, at Jesper vil være pavestolt over, at du ligefrem mener, at han er hurtigere end andre til noget som helst *mobbe mobbe*

Sørland 
Nov 15, 2004 Kl. 05:16 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Det en juleplate.
Siten blir oppdatert i desember.


mb82 
Nov 15, 2004 Kl. 05:20 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Kasper....

Det nye album hedder ligesom ikke "7-9-13" mere...

Det nye album hedder "Glemmebogen - Jul & nytår"

Men jo hvis du mener nyt Kim Larsen album, med hans egne tekster, så jo, så hedder det "7-9-13", men ellers er det, det andet.


mb


Mille Carterfan 
Nov 15, 2004 Kl. 06:54 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Nu er der jo meget arbejde op til og efter udgivelse af sådan en plade, med reklame og mange ting, så måske Jørn har en lille smule travlt med andre ting end at opdatere hjemmeside og svare fans.

Hellere Larsen på gaden end Larsen på nettet, efter min mening.

Ikke for at forsvare ham


Sørland 
Nov 15, 2004 Kl. 07:10 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
Mille Carterfan wrote:
så måske Jørn har en lille smule travlt med andre ting end at opdatere hjemmeside og svare fans.
Citér:


Lever de av reklame eller fans ?
Prioriteringer bør komme i den rette rekkefølge.

[Edited by Sørland på Nov 15, 2004 Kl. 07:11 PM]

jesper 
Nov 15, 2004 Kl. 09:51 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Jeg vil også mene at en officiel side burde være helt uptodate.. især når sidens adressen er trykt i alle udgivelserne... der kommer sikkert mange ind på siden for at læse, og bliver skuffet, når der intet er at finde... det er sgu ringe....

Mvh Jesper


Thorsen 
Nov 15, 2004 Kl. 10:07 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
jesper wrote:
Jeg vil også mene at en officiel side burde være helt uptodate.. især når sidens adressen er trykt i alle udgivelserne... der kommer sikkert mange ind på siden for at læse, og bliver skuffet, når der intet er at finde... det er sgu ringe....

Mvh Jesper



Jeg er meget enig med dig Jesper.
De henviser til siden, men der er ikke noget at komme efter der. De burde måske henvise til denne her side i stedet eller Karsten Skovgårds hjemmeside.

Som uvidende nordjyde, så stiller jeg mig tvivlende over om Kim Larsen og Kjukken over hovet kender til de to hjemmesider. Er der nogle der ved det? Ja det er der selvfølgelig.

Men tilbage til www.kimlarsen.dk. Den er flot stillet op, men meget mangelfuld. Og her mener jeg ikke der er nogle undskyldning eller formildende omstændighed.
Dette er useriøst arbejde!!!!!!!!!

[Edited by Thorsen på Nov 15, 2004 Kl. 10:08 PM]

Kasper 
Nov 15, 2004 Kl. 10:14 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
Thorsen wrote:
De henviser til siden, men der er ikke noget at komme efter der. De burde måske henvise til denne her side i stedet eller Karsten Skovgårds hjemmeside.

Der har faktisk været henvist til Karsten Skovgaard-sitet i en officiel pressemeddelelse for nogle år siden. Dette site er ligeledes angivet i Politikens Rockleksikon, hvor kun ti (10) grupper har to henvisninger...Ligeledes er der henvist hertil flere gange i den seriøse del af pressen.

Thorsen 
Nov 15, 2004 Kl. 10:15 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Men tilbage til www.kimlarsen.dk. Den er flot stillet op, men meget mangelfuld. Og her mener jeg ikke der er nogle undskyldning eller formildende omstændighed.
Dette er useriøst arbejde!!!!!!!!!





PS.: Jeg tilmeldte mig i øverigt Kim Larsen & Kjukkens E-mail service, der skulle giver mig mulighed for at få tilsendt en e-mail, når der er særlige nyheder om Kim Larsen & Kjukken. Det er vel 1½ år siden. Jeg har endnu ikke modtagen nogen mail. Ifølge www.kimlarsen.dk er der åbenbart ikke kommet nogen særlig hyheder i denne periode.

Thorsen 
Nov 15, 2004 Kl. 10:17 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Thorsen wrote:
De henviser til siden, men der er ikke noget at komme efter der. De burde måske henvise til denne her side i stedet eller Karsten Skovgårds hjemmeside.

Der har faktisk været henvist til Karsten Skovgaard-sitet i en officiel pressemeddelelse for nogle år siden. Dette site er ligeledes angivet i Politikens Rockleksikon, hvor kun ti (10) grupper har to henvisninger...Ligeledes er der henvist hertil flere gange i den seriøse del af pressen.


Denne hjemmeside virker også meget bedre. Tak for oplysningen.

[Edited by Thorsen på Nov 15, 2004 Kl. 10:18 PM]

jesper 
Nov 15, 2004 Kl. 10:18 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

hehe... at de udgiver et par plader er da ikke relavant for dem der ønsker at modtage nyhedsbrev ;)


Thorsen 
Nov 15, 2004 Kl. 10:21 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
jesper wrote:
hehe... at de udgiver et par plader er da ikke relavant for dem der ønsker at modtage nyhedsbrev ;)


Nej det kan man selvfølgelig godt sige. Jeg forventede nu heller ikke at modtage nogen nyt, og jeg tænker heller ikke længer over at jeg står tilmeldt. De nyheder jeg har brug for skal jeg nok få opsnust andre steder. F.eks. på denne hjemmeside.

hsanders 
Nov 15, 2004 Kl. 10:38 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Den side har alle dage været useriøst, og det tror jeg der findes et par grunde til! Webmaster blier ikke fyret hvis siden ikke er opdateret for Larsen er pisse ligeglad!

Det er dog for dårligt at man reklamerer med siden på et CD-cover, og så ikke siden opdateret..! Nogle gange har jeg undret mig over at kim har en hjemmeside..


kimzoom 
Nov 16, 2004 Kl. 04:34 AM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Kim fik en hjemmeside fordi et fjols fra Århus lavede en officiel side. Og jeg mener at at de fyrede en webmaster i 2001


Stougaard 
Nov 16, 2004 Kl. 07:16 AM
Re: Den officielle Kim Larsen side

-og hvem var så det


Seve 
Nov 16, 2004 Kl. 08:31 AM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
Thorsen wrote:
Men tilbage til www.kimlarsen.dk. Den er flot stillet op, men meget mangelfuld. Og her mener jeg ikke der er nogle undskyldning eller formildende omstændighed.
Dette er useriøst arbejde!!!!!!!!!



PS.: Jeg tilmeldte mig i øverigt Kim Larsen & Kjukkens E-mail service, der skulle giver mig mulighed for at få tilsendt en e-mail, når der er særlige nyheder om Kim Larsen & Kjukken. Det er vel 1½ år siden. Jeg har endnu ikke modtagen nogen mail. Ifølge www.kimlarsen.dk er der åbenbart ikke kommet nogen særlig hyheder i denne periode.



Useriøst arbejde ? Man får vel hvad man betaler for. Fra Kim/Ørnens side er der åbenbart ikke bedt om andet end det vi ser.

Sjernekasterne som har designet sitet, laver også sites for bl.a. Micahel Falch og TV2. Sites som fungerer glimrende.

http://www.stjernekasterne.dk/index2.html

kimzoom 
Nov 16, 2004 Kl. 11:40 AM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
Stougaard wrote:
-og hvem var så det


ingen nævnt, ingen glemt!!

Mener ligesom Seve at Stjernekasterne er super gode til at lave de sider, også for de andre kunstnere, og grunden til at den ikke er opdateret er vel bare - som set tidl. i sidste Millennium - at hovederne omkring Larsen har meget andet at se til. Tror dog at den er undervejs!!! Siden

charlie 
Nov 16, 2004 Kl. 02:25 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

I min mening; kalder man sig 'officiell' så ska det osse være et spejl af virkligheden og opdateres kontinuerligt.
Jeg savner en fuldstændig diskografi på DEN side (ja, der er andre) og en mulighed for at kontakte folk bag Kim Larsen andet end for booking. Faktiskt mangler jo ALT retroaktivt materiale fra den side.
Uintressant og kedelig site.


Stougaard 
Nov 16, 2004 Kl. 03:48 PM
Re: Den officielle Kim Larsen side

Citér:
kimzoom wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
-og hvem var så det


ingen nævnt, ingen glemt!!

Mener ligesom Seve at Stjernekasterne er super gode til at lave de sider, også for de andre kunstnere, og grunden til at den ikke er opdateret er vel bare - som set tidl. i sidste Millennium - at hovederne omkring Larsen har meget andet at se til. Tror dog at den er undervejs!!! Siden


det var nu også skrevet med et smil på læben, uden nogen kredisering af nogle eller noget.
Ked af hvis den blev misforstået.

Jeg er sådan set ligeglad med den officelle hjemme side, kikker meget meget sjældent på den. Jeg bruger denne, eller Skovgaards side, hvis jeg har brug for noget info, og de dækker fint mit behov!
Så jeg klager ikke eller brokker mig.



Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)