Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum] Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum/viewboard.php?BoardID=1] Jul&Nytår på nettet [http://kjukken.dk/forum/viewtopic.php?TopicID=1004] |
|
|
KnOrr Nov 08, 2004 Kl. 09:56 PM |
Jul&Nytår på nettet
Jeg har ladet mig fortælle, at allerede i lørdags var Larsens nye album blevet lagt ud på nettet.. En person som gør dette er ikke andet end en vandal og en super idiot af karaktér.. Ikke at jeg på nogen måde fortryder købet af CD'en, men når folk nu kan hente albummet på Internettet gratis, kan det jo være de ser det smarte i at spare 149,95.- |
|
|
Jeppe Nov 08, 2004 Kl. 10:21 PM |
Re: Jul&Nytår på nettet
Øv.. Kim fortjener sku' de penge. |
|
|
Hosper Nov 08, 2004 Kl. 10:33 PM |
Citér: Svineri |
|
|
bertilstar Nov 09, 2004 Kl. 12:07 AM |
I henhold til gældende regler, så er det også forbudt at dele musikfiler på nettet. |
|
|
Jeppe Nov 09, 2004 Kl. 12:26 AM |
Citér: Enig :) |
|
|
Brian Nov 09, 2004 Kl. 01:21 AM |
Jeg tror såmænd at alle herinde køber original cder, - og støtter Larsen på bedste vis . |
|
|
kimzoom Nov 09, 2004 Kl. 04:40 AM |
Citér: Nej, den lå der også i nyhedsgrupperne og p2p programmerne ca. 7 dage før udgivelsen. |
|
|
kimzoom Nov 09, 2004 Kl. 04:41 AM |
Citér: Det skulle stå her uden for quote, Rigtige fans køber orginalerne! [Edited by kimzoom på Nov 09, 2004 Kl. 07:33 AM] |
|
|
Kasper Nov 09, 2004 Kl. 07:23 AM |
Citér: Jeg læste en undersøgelse for et halvt års tid siden, som viste, at de, som bruger p2p-programmer, også er dem, der køber langt de fleste CD'er. Undersøgelsen vurderede, at der sandsynligvis er tale om, at de personer, som henter filer ned i store mængder, faktisk bruger det til at vurdere, om de gider købe CD'en efterfølgende. Mao. så skulle fildelingsprogrammerne faktisk øge salget af CD'er. At nogen så blot laver sig en større samling af mp3-filer på sin harddisk, skulle ikke være hovedtendensen. |
|
|
hsanders Nov 09, 2004 Kl. 10:21 AM |
Re: Jul&Nytår på nettet Hvad havde du regnet med? At det ikke var blevet lagt ud på nettet? |
|
|
KnOrr Nov 09, 2004 Kl. 11:13 AM |
Citér: Nej sgu da.. Selvfølgelig ville det blive lagt ud på nettet før eller siden, men at det lå på nettet to dage inden udgivelsesdatoen kommer bag på mig..!!! Mvh KnOrr |
|
|
iver Nov 09, 2004 Kl. 11:23 AM |
Re: Jul&Nytår på nettet Det er jo ligesom film, dem kan man osse hente fra de der fildelingsprogrammer 2 - 3 dage før de har biografpremiere i DK |
|
|
hsanders Nov 09, 2004 Kl. 01:48 PM |
Re: Jul&Nytår på nettet Sangene er jo indspillet for "lang tid" siden! Og nogle brugere herinde fik CD'en fra CD-skiven før den 8.. |
|
|
Kasper Nov 09, 2004 Kl. 02:49 PM |
Citér: Ja, der er mange fordele ved at være medlem af kjukken.dk's forum... |
|
|
hsanders Nov 09, 2004 Kl. 08:08 PM |
Re: Jul&Nytår på nettet Bestemt! Det var nemlig kun folk herinde fra som fik cd'en før tid.. |
|
|
Daniel Nov 09, 2004 Kl. 08:17 PM |
Citér: Larsen & Co ? Hvad er der nu i vejen med Kim Larsen & Kjukken ? |
|
|
KnOrr Nov 09, 2004 Kl. 09:06 PM |
Citér: Så du mener det er en herinde fra, som har lagt CD'en ud på nettet Mvh KnOrr |
|
|
Kasper Nov 09, 2004 Kl. 09:07 PM |
Citér: For det første er Kim Larsen & Kjukken ikke udkommet på vinyl, og det er helt klart en fejl. (man kan sige nej til en kjukke men ikke til en engel). Larsen & Co. derimod er endnu ikke kommet på CD, men deres vinylsingle er netop blevet sat til salg på salgsboardet... |
|
|
hsanders Nov 09, 2004 Kl. 09:49 PM |
Re: Jul&Nytår på nettet Ja Knorr - selvfølgelig gør jeg det? Hvem ellers? For når man tilmelder sig kjukken.dks opslagstavle, sender CDskiven jo som tidligere skrevet, albummet til en tidligere end forventet.. |
|
|
Kasper Nov 09, 2004 Kl. 09:58 PM |
Citér: *ROTFLMAOASTC* Hvis du blot havde skrevet, at du troede på julemanden... |
|
|
bertilstar Nov 09, 2004 Kl. 10:04 PM |
Meget sjovt med den der "Larsen & Co" ting.. |
|
|
Kasper Nov 09, 2004 Kl. 10:40 PM |
Citér: Det kunne jeg godt tænke mig at se en lovhenvisning til. Der er sket så mange ændringer de sidste fire år, men jeg synes det lyder lige lovligt forenklet. |
|
|
bertilstar Nov 09, 2004 Kl. 11:49 PM |
Okay... Så se her... Der står alt hvad man må og ikke må! Klik ind under FAQ |
|
|
Kasper Nov 10, 2004 Kl. 12:02 AM |
Citér: Jeg bad om en lovtekst Da det er Antipiratgruppen, så er der netop al tvivl tilbage, da de ikke forstår en hujende fis om lovgivningen, men blot fortolker den efter lyst. APG bestemmer naturligvis ikke selv reglerne. |
|
|
hsanders Nov 10, 2004 Kl. 01:44 PM |
Re: Jul&Nytår på nettet *ROTFLMAOASTC* Hvis du blot havde skrevet, at du troede på julemanden... Det er skam rigtigt Kasper - ellers havde jeg jo nok ikke skrevet det vel |
|
|
bertilstar Nov 10, 2004 Kl. 02:13 PM |
Åhh Kasper du er nok en lille humør bombe.. *GG* Nej APG laver naturligvis ikke lovene, men opretholder dem samt efterlever dem. |
|
|
Arnold Dec 01, 2004 Kl. 10:37 PM |
http://www.alexanderband.dk/lyd/Alexanderband%20CD10%20-%20Internettet.mp3 |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |