Brian
Nov 09, 2004 Kl. 01:21 AM
|
Re: Jul&Nytår på nettet
Jeg tror såmænd at alle herinde køber original cder, - og støtter Larsen på bedste vis .
der vil altid være nogle der låner af andre og kopierer, og nogle der privat laver en ekstra cd eller sikkerhedskopierer så man også kan spille cd i køkkenet, til at ligge ude i værkstedet eller i bilen.
de nørder der kopierer og henter i store mængder evig altid på nettet (film, spil og programmer) og distribuerer cder og sælger o.s.v. for at tjene en ekstra månedsløn ved siden af der skal STOPPES, det er også som regel dem der bliver knaldet i deres foretagende .
ellers kan jeg ikke se det som noget stort problem, og hvis man skal til at give bøder til alle der stjæler musik, tekst og billeder på nettet, - jeg synes det er en mærkelig regel og svært at finde lige hvor grænsen lige ligger når det er pirateri indenfor privat området imellem søskende, familie eller venner og hvor langt det må strække sig ud.
Der vil altid være kuntnere, der har en fortabt fortjeneste på grund af at man selv kan lave egne cder sådan er verdenen mærkeligt skruet sammen, og hvis man optager over på et kassettebånd eller deler musik-filer på 30 sek. er der pludselig ingen regler ....
|