skrid pomfrit
Apr 01, 2010 Kl. 07:12 PM
|
Re: Så er tracklisten klar
Läste en intervju häromdagen i en svensk tidning där Kim blev intervjuad ang nya skivan som kommer 3 maj och kommande turné i Sverige.
"Nya skivan skulle egentligen varit live från Östre Gasvaerk från konserten på lördagen men problemet var att så många i publiken satt och snackade och mumlade en massa skit mest hela tiden. Danskar, svenskar och så klart norrmän. Vi försökte mixa och plocka bort deras flabbande som pågick genom hela konserten men fast vi har dagens teknik var det en omöjlighet"
Ang den kommande konserten i Sverige sa Kim "Det ska bli fint att spela i Sverige igen. Jag vägrar spela inomhus för där får jag inte röka och det gör mig riktigt förbannad men konserterna är utomhus så det ska nog gå fint" "Pugh ska spela förband och han har alltid varit en förebild för mig. Eventuellt kommer jag att spela 3, 4 av hans låtar och så kör han 3, 4 av mina, fast på svenska då så klart" "Vi kommer att åka tidigt med Kjukken bussen till Sverige så vi hinner besöka Systembolaget. Där har dom fanimej den godaste ölen så har man chansen att handla där får man passa på!"
Ska se om jag hittar länken...!
Glad påsk!
|