Opslagstavlen [http://kjukken.dk/forum]![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Kasper Mar 23, 2008 Kl. 08:44 PM |
![]()
Citér:Hej TikTik Citér:Naturligvis. Ethvert spørgsmål om diskografien til kasperjensen@post.tele.dk besvares hurtigst muligt. Eventuelle forskelle fra de afbilledede eller angivne oplysninger i diskografien fører til tilføjelser og/eller rettelser. Citér:Er du opmærksom på, at der er vist to forskellige orange/gule labels i diskografien? Hvis dette ikke besvarer dit spørgsmål, så præciser eller send billeder. Citér:Den er kun udsendt som gatefold uansest udgave og oplag. Skelnen mellem oplag og udgave er lidt tricky for vinylskiver. Hvis dette ikke besvarer dit spørgsmål, så præciser det. Citér:Der står 1973 på labelerne og 1974 på coveret på netop denne udgave. Hvis jeg begrænser dit spørgsmål til kun at omfatte CBSs danske rockudgivelser, så har jeg ikke konstateret lignende uoverensstemmelser på nogle af de andre plader (Kim Larsen: Værsgo, Ole Steen: Ole Steen, Fujara: Fujara, Secret Oyster: Secret Oyster, Bacon: Bacon, Gasolin’: Gasolin’ 3, Gasolin’: Gasolin’, Finn Th. Bachmann: Et Øjeblik, Gasolin’: The Last Jim, Kim Gustaw: Her Og Nu, Bacon: Gør Det Noget?, Secret Oyster: Sea Son, Red Squares: They Call Me Geordie eller Gasolin’: Stakkels Jim. Hvis dette ikke besvarer dit spørgsmål, så præciser det. Citér:Er du opmærksom på, at der er vist to forskellige orange/gule labels i diskografien? Hvis dette ikke besvarer dit spørgsmål, så præciser eller send billeder. Citér:Forskellen falder udenfor diskografiens rammer. Jeg er dog alligevel meget interesseret i at modtage ét billede af begge variationer til nærmere granskning i tilfælde af evt. fremtidige spørgsmål eller for evt. notits i diskografien. Citér:Mvh. Kasper, webmaster på diskografidelen af sitet. |
|
Besøgende
siden 2002 tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam) |