Mathilde
Jul 17, 2006 Kl. 04:39 PM
|
Re: Speedy Kom Hjem
Citér: Stougaard wrote:
Citér: Mathilde wrote:
Og hvor har I så den tekst fra??
ja og tænk hvis i havde mødt Larsen et sted i natte livet og fået den af ham...
selvom du følger dem i tykt og tyndt hele landet rundt, sker det altså at man godt kan støde på dem uden du ved det.
Der tager du vist fejl, du må tænke på en anden. Jeg har sgu andet at lave end at tage ud og høre Larsen i dag. Men jeg har vel også lov til at tage til koncert i min hjemby eller min gamle hjemby uden at blive antastet af den grund eller folk skal have ondt i røven over det. For fanden da, det er da gå i små sko. Den får jeg ALTID smidt i nakken, at jeg tager rundt til alle koncerter osv. Get a life!!!
Så det må være en anden du mener, når du skriver at jeg følger dem i tykt og tyndt, og hvorfor fanden har du så ondt i røven over det, hvis det endelig var sandt.
Hvorfor siger du ikke bare sandheden og siger, at du har sangen fra en privatoptagelse fra en koncert af en her på boardet. Alt den væven rundt omkring, hvad alle ved godt sker, men som jeg ikke ville skrive her. Men alle dine latterlige kommentarer til mit spørgsmål om det var lovligt at den lå her på siden, så skriver jeg det alligevel.
Da så ingen har svaret på spørgsmålet, kan jeg så sige, at jeg har sendt en mail til Copydan og spurgt dem. De ligger vel inde med et svar på et simpelt spørgsmål som kun har høstet dumme svar.
Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar.
|