Bent
Apr 25, 2005 Kl. 08:05 AM
|
Re: london setliste
HER ER FINLAND HER ER FINLAND .....
Jo Michael Jensen selvfölgeligt kommenterer (forsvarer) jeg da gerne min egen JOKE....
Og til jer andre gale sure irriterede etc... Slap nu af og tag det med et gran salt...
ELLERS
En fantastisk aften i London- og vi kunne have valgt at skrive det SAMME der nu har stået 300 gange på dette board efter en Kim Larsen og Kjukken Koncert, nemlig intet nyt i setlisten.. Men i stedet valgte vi at lave lidt "rav" i gaden...(og det lykkedes skal jeg da lige love for)
Det var OG ER ikke meningen at nogen skulle såres, derfor lagde vi en KLAR afslöring ind, da vi valgte at kalde "Perron Gare du Nord" for "Liverpool Street Station"
Alene den burde have fået enhver Kim Larsen elsker (kender) til at se, at den holder ikke...men men men dette var desvärre ikke tilfäldet.
Ydermere er der så nogen (ZOOM) der opfatter dette som om at vi er "gamle og skuffede" over, at det ikke var den setliste der blev spilet. Det var vi SLET ikke, i og med at vi ganske godt klare over, at han ikke kom med noget vildt overraskende - til trods for at det var i London.
Der imod var der mange danskere som bor derovre, der var MEGET skuffede over at han ikke havde en "Kim Larsen Greatest" i ärmet til DEM ...
Personligt tog jeg ikke kun derover for at se og höre koncerten, men for at få en oplevelse (drikke Amarone bla) sammen med Seve Thorkild (Brugsmand) og Baccardi med Mathilde...
Tak til jer og nej Mathilde du kunne ikke fölge med, det så vi i går da vi lavede lidt "småreparationer" og jeg er lige blevet ringet op af "Regent Palace" din Baccardi har fået ny is for 24 gang siden du forlod den i går
POPQUIZ... det er da underholdning der vil noget specielt når spörgeren skal " ringe til en ven" på BornÖ for at få svar på sit EGET spörgsmål ... Den var tät på at sende ham i Öråd
ALT i Alt en super super oplevelse.. London er stor men man kan nå meget på bare 2 ½ dögn... hvis man planlägger sin tur.
Tager nogen herfra derover så glem ikke at aflägge et besög i Hard Rock Cafe - Det er vildt hvad der hänger derinde af effekter de kendte har doneret dertil bla. Man fik jo totalt lyst til at gå på scenen selv, efter at have haft Jimi Hendrix´guitar i hånden og siddet i HANS sofa... Läst den håndskrevne tekst til "Imagine" af John Lennon..
Fremover må man så når man tager til koncert huske:
Hold dig på Måtten..
ellers får du sådan
sådan en på snotten...
|