Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Mangler DVD i Black Box! [Indlæg #26]

Citér:
Brian wrote:
Vinyl forever - simply the best


Men det er da for dårligt - at folk ikke har hørt fejlen.
Det er snart et 6 måneder siden den er udsendt - og ingen har har lagt mærke til fejlen.
Er det fordi i ikke gider høre Gasolin´

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Maj 08, 2004 Kl. 08:21 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Mangler DVD i Black Box! [Indlæg #27]

Tjaa … jeg har nok ofte tendenser til kun at høre mange af de samme numre igen igen med Gasolin - nogle numre selvfølig mere end andre, de bedste sange som jeg synes der er de bedste fra Gasolin, det er lidt efter smag og behag – ellers står den på Kjukken musik og alt det andet med Kim – det er lidt op og ned .

Jeg tror i grunden ikke at ret mange fans eller samlere lytter til de nye Gas cd’er fra boxen udover cd nr. 9, de fleste samlere har jo med 99% alle de andre cd’er i forvejen – jeg kunne godt have nøjes med Additional Tracks-Cden og måske en DVD, når det nu kun drejer sig kun om kopier af gamle master-tapes, som åbenbart er blevet lidt ”uldent” med tiden, jeg betegner mere Gas boxen som et souvenir – DEN ER JO FLOT !!
Live sådan cd’en i jewel-cases udgaven lyder slet ikke sådan, men det er garanteret en kopi fra en vinylplade der kun er blevet ”støjreduceret”, da alle deres albums dengang blev digitaliseret første gang (??)

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Maj 08, 2004 Kl. 09:07 PM
Udskriv
mb82

Status: Medlem
Beskeder: 44
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Mangler DVD i Black Box! [Indlæg #28]

Hey... Nu når I går så meget op i den fejl som er på cd´en i "Black box" har I så også lagt mærke til at den også er på den orginale cd "Live sådan". Jeg har lige lyttet dem begge igennem og fejlen er på begge cd´er. Og den er højsanligvis også på kassetten.

mb

Sep 20, 2004 Kl. 07:28 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Mangler DVD i Black Box! [Indlæg #29]

Citér:
mb82 wrote:
Hey... Nu når I går så meget op i den fejl som er på cd´en i "Black box" har I så også lagt mærke til at den også er på den orginale cd "Live sådan". Jeg har lige lyttet dem begge igennem og fejlen er på begge cd´er. Og den er højsanligvis også på kassetten.

mb


Der er ikke båndsalat på de gamle udgivelser fra 1976 Live Sådan LP/MC

På Live Sådan fra den sorte box ligger fejlen imellem 3:54 - 3:58

På de ordinære Live Sådan CD'er kan den samme fejl høres imellem 3:46 - 3:50

I øvrigt kan "rette udgaven" af boxen erhverves for 299 i Merlin, det nye oplaget hvor de så/kun har fået tilføjet The Last Jim på Stakkels Jim cover og label .

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!
Nov 12, 2004 Kl. 03:26 PM
Udskriv
Sider: 1 [2]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)