Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Thorsen

Status: Forumgnom
Beskeder: 230
Oprettet: Mar 20, 2004
IP: Gemt
Haugaard på tur med Allan Olsen [Indlæg #1]

Jeg har lige været et lille smut forbi Allan Olsens hjemmesiden www.allanolsen.dk under gæstebog. Der stor der omtalt om Jesper Haugaard:
Jesper debuterede i Allan Olsen regi sidste efterår, hvor han var med på de sidste 6 koncerter på efterårsturneen. Det gjorde han så fremragende, at han også er med på den kommende bandturné. Og dyrk så iøvrigt hans fremragende basspil på ''Talisman'' fra ''GÆST''. Spitzenklasse! Venlig hilsen Michael Friis

_________________________________
Vogt dig for efterligninger....

Okt 11, 2004 Kl. 03:03 AM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Haugaard på tur med Allan Olsen [Indlæg #2]

OK....Mikhael Friis ved hvad han taler om. Han er efter min mening en af landets bedre bassister.

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Okt 11, 2004 Kl. 07:22 AM
Udskriv
Thorsen

Status: Forumgnom
Beskeder: 230
Oprettet: Mar 20, 2004
IP: Gemt
Re: Haugaard på tur med Allan Olsen [Indlæg #3]

Det er ganske rigtigt at Michael Friis, er navnet på en af landes bedste bassister, der først i 80'erne var med i Sebastians band og ellers har medvirket på at hav af plader og koncerte med cremen af danskrock - dog aldrig Kim Larsen.
Men denne Hr. Friis der tales om her er trommeslageren Michael Friis, der tidligere var trommeslager for Johnny Madsen og som nu (sammen med Jesper Haugaard) skal udgøre rytmegruppen på den kommende Allan Olsen-tur.

[Edited by Thorsen på Okt 11, 2004 Kl. 09:04 AM]

_________________________________
Vogt dig for efterligninger....

Okt 11, 2004 Kl. 08:57 AM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)