Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Sille

Status: Medlem
Beskeder: 22
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Larsen iRoskilde [Indlæg #1]

Det var endnu en kanon fed koncert med Larsen, med god stemning og godt gang i publikum.

Men der var dog lige en ting der gav mig dårlig smag i munden. Vi var et par stykker der kom i god tid for at stå forrest, efter et stykke tid var der en del mennesker der stod og ventede - pludeselig blev vi gennet sammen og stribet ind i rød/hvid-stibet plasticstrimmel - for at gøre plads til VIP´erne.
Og hvem var VIP´erne så, jo det var såmænd folk med GB-Bank og Home skilte på - da vi spurte om det var småborgerligheden(eller rettere sagt storkapitalen) der nu havde sejret over arbejderklassen blev vi truet af vagterne med at blive smidt ned bagerst i køen hvis vi ikke holdt vores kæft.

Da vi så endelig kom ind i salen var der langs hele loftet ophængt reklamer med Nordea, Roskilde Bank, en klam burger kæde og mange andre - om de hænger der fast eller og de var ophængt i dagens anledning ved jeg ikke - men en en ting er sikkert, den kære Larsen skal vist have revideret sit syn på reklamer.

Mar 21, 2004 Kl. 08:50 AM
Udskriv
anja

Status: Seniormedlem
Beskeder: 149
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #2]

Nej, hvor frækt det med VIP´erne. Det har jeg sgu aldrig oplevet til en Larsen koncert. Det kan ikke passe at han har vidst det. Det tror jeg ikke han ville ha´ tilladt, tror I? God søndag. Anja

_________________________________
Kønne Anja blandt venner

Mar 21, 2004 Kl. 08:57 AM
Udskriv
Sille

Status: Medlem
Beskeder: 22
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #3]

Ørnen stod lidt væk, så jeg råbte til ham og spurte hvordan det kan være at folk fra GB-Bank og Home kan komme ind på VIP, når nu den kære Larsen nu engang er så meget imod reklamer - han smilte bare og gjorde V-tegn så tjaaaa jeg tror nu nok desværre at de er klar over det.

Mar 21, 2004 Kl. 09:06 AM
Udskriv
Bianca
Status: Medlem
Beskeder: 10
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #4]

Det var en tooootaaaal fed koncert i Roskilde!!! Der var virkelig gang i den!! Ikke mindst under sangen " Kom Tog" hvor Karsten Skovgaard og Lille Jepper hver især gav nogle fede soloer..wauuw!!!
Ja Sille jeg undrede mig også lidt over alle de reklamebannere der hang hele vejen rundt i hallen, når nu man har læst at Larsen er imod reklamer ved hans koncerter.

Men det der undrede mig mest var specielt et par af vagternes opførsel.
Kl. ca. 18.15 var der efterhånden en del mennesker der var begyndt stille og roligt at stille sig i kø ca. 1 meter fra de borde man skulle igennem for at få tjekket billeter.Så råber en af vagterne hvad fanden vi står der for og om vi ikke har øjne i hovedet og kan læse på billeterne at dørene først bliver åbnet kl. 19. Da jeg venligt prøver at forklare ham at det er meget normalt at folk står i kø før tid i håb om at få en god plads, råbte han at hvis jeg ikke holdt min kæft, så ville han aflyse koncerten ( ved ikke hvad han var på...men det var effektivt!!!)Da jeg sagde at jeg var imponeret over de beføjelser han havde ændrede han det så til at han ville smide mig bag køen...Sikken en sur stodder!!!
Men længere var den ikke for så blev vi skubbet til side og der blev sat rød /hvide bånd op, for så skulle der gøres plad til VIPérne, med deres BG bank og Home skilte. Og jeg må gi nogle af dem der stod ved min side lidt ret i at det var en lidt småborgerlig attitude!!!

Men selve koncerten var suuuuveræn... Der var knald på og jeg glæder mig til at fyre den af igen i aften i Falconer!!!

Mar 21, 2004 Kl. 09:28 AM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #5]

Der er VIP'er til alle koncerter (også til Larsens ), det er bare sjældent at der bliver skiltet så meget med det, som der åbenbart blev i Roskilde.

Også i Tved-Hallen i Svendborg hang der i hallen reklamer. Det er meget normalt at der i sportshaller hænger reklamer. De bliver ikke hængt op til lejligheden men hænger der altid.

VIP'erne og reklamerne kan ikke hidse mig op, det kan til gengæld vagternes opførsel. De burde have en reprimande og have en lektion i hvordan man behandler folk og koncertgæster ordentligt.

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Mar 21, 2004 Kl. 10:21 AM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #6]

Money Talks - det er faen meg kvalmt!

_________________________________

Mar 21, 2004 Kl. 11:48 AM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #7]



_________________________________

Mar 21, 2004 Kl. 11:57 AM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #8]

Der var INGEN reklamer i Falconer Salen..

Mar 21, 2004 Kl. 10:13 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #9]

Citér:
hsanders wrote:
Der var INGEN reklamer i Falconer Salen..



Det er heller ingen sportshal......

Seve

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen
Mar 22, 2004 Kl. 06:13 AM
Udskriv
Siv
Status: Nyt medlem
Beskeder: 1
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #10]

Fed koncert.
Ja endnu engang var bliver man imponeret over hvad den mand kan...han får alle med....i alle aldre. Hvis min datter havde været to år ældre (hun er 3 år nu) ja så var hun kommet med. Hun vil høre Kim Larsen i bilen og hun elsker at se ham i flimmeren!!!!
Men jeg må indrømme at det da godt nok er noget svineri med de firmaer der har skubbet andre væk....jeg så godt alle dem der rendte rundt med skilte på...men vidste ikke at de havde fået særpladser. det troede jeg ikke Larsen ville være med til.
Nå men endelig vil jeg spørge om der er nogen der ved hvordan man kan få hans autograf....ja det er igen til min datter. Desværre havde de ingen trøjer i str. 3 år! *G*

Mar 22, 2004 Kl. 12:46 PM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #11]

Du kan skrive til PFM Management.

www.pfmmanagement.dk

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Mar 22, 2004 Kl. 01:25 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #12]

Hehe Seve okay

Så skam trøjer til 3-årige igår..Og det er sgu rigtig..

Mar 22, 2004 Kl. 06:06 PM
Udskriv
Sille

Status: Medlem
Beskeder: 22
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Larsen iRoskilde [Indlæg #13]

Der blev solgt t-shrits str. 4/6 år (2 forskellige slags) i Falconer, men det er rigtigt nok når Siv ikke så dem dagen før i Roskilde, for der havde de ikke Børne bluserne med.

Mar 22, 2004 Kl. 09:01 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)