Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Thorsen

Status: Forumgnom
Beskeder: 230
Oprettet: Mar 20, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #51]

Først vil jeg sige. Tak til dig Mikkel. for din trommeslager kommentar.

Vedr. Beckerlee og Skovgaard, så synes jeg det er lidt svært at sammenligne de to, set ud fra det at Gasolin og Kjukken som band ikke kan sammenlignes, synes jeg.
Gasolin var rock med en masse tråd på, hvor imod Kjukken er mere afdæmpet med måske ikke så meget volume (på CD'erne).
Larsen skriver jo også noget helt andet musik i dag i forhold til det han skrev sammen med Gasolin, så derfor synes jeg ikke helt det er til at sammenligne.

Beckerlee havde en dejlig rå guitar lyd - perfekt i Gasolin sammenhæng. Skovgaard spiller meget melodiøst - perfekt til Kim Larsen og Kjukken. Og angående Karsten Skovgaard, så har han gjort Kim Larsens guitar bedre.

Ja det synes jeg altså.

_________________________________
Vogt dig for efterligninger....

Sep 16, 2004 Kl. 09:17 PM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #52]

Der skal ikke herske tvivl om, at Gas var/er stort.. men det afholder mig ikke fra at mene, at Franz IKKE når Skovgaard til anklerne....

OG JO Skovgaard KAN spille rock (Tråd) så det basker det har han også bevist i Kim Larnse sammenhäng....

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel

Sep 17, 2004 Kl. 06:26 AM
Udskriv
Rasmus136

Status: Forumgnom
Beskeder: 421
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #53]

Har du drukket for meget Korskenkorva, Bent? Svigter du de gamle?

Seføli kan ma sammenligne selv om der er store musikalske forskelle på Gas og Kjukken. Jeg skal ikke seriøst gøre mig klog på tekniske finesser, men Lille-Sørens raffinerede og udholdende soloer, Jönners helt overbevisende back lean og fede 2. stemme (Er Skovgaard kommet i puberteten med den stemme?), og goe gamle Frans' vildskab og spilleglæde formåede sammen med larsens langt federe sang den gang at skabe de største hits. Seriøst tror jeg sgu ikke at Bondemand Petersen, Golf eller Moster huskes af andre end os om 20 år - mens alle selv til den tid traller med på Lille du og alle de andre big size loads.

Gas var spileglæde og derudaf - Kjukken er, når alt kommer til alt, et bonderøvsorkester, teknisk kunnen eller ej.

Gas Forever - og tak for den norske support...

Men muligvis er det fordi man er blevet ældre, og muligvis er det også fordi sangene den gang var bedre. Det er sgu da pudsigt at der skal en Stonefree til at skrive Kjukkens bedste sang - Solsortevej

Sep 17, 2004 Kl. 10:36 AM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #54]

Ikke for noget, men hvad f.... bilder du dig ind at kalde Kjukken for et bonderøvsorkester!!!!! .

Hver sin mening helt klart for og imod de forskellige musikere.

Jeg synes Gasolin er en omgang larm og dårlig indspilning af pladerne (hvad sikkert hører den tid til). Men derfor kunne jeg aldrig drømme om at kalde dem for et snobbet københavnerband.

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Sep 17, 2004 Kl. 10:56 AM
Udskriv
Mikkel
Status: Nyt medlem
Beskeder: 0
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #55]

Citér:
KnOrr wrote:
Citér:
Hvad fanden går der galt for dig?? Latterlig indlæg.
ja ha ha ha. Skide morsomt (NOT)


Mikkel, jeg kan jo tydeligvis høre på dig at du ikke bryder dig om dette indlæg, men hvorfor skal du så altid kommentere folks indlæg med dine "Karl-Smart" bemærkninger? Hvis du ikke synes indlægget er passende kan du jo bare holde det for dig selv?


Øhh (tænke) Nej det tror jeg sku egentlig ikke jeg vil.

Kan du hører det?? Flot, men sådan er det ikke du.
Det blev bedt om seriøst svar, og sku da ikke idiodiske. Det er da tydeligt at du åbenbart ikke har forstand på dette emne, så måske du skulle tage en slapper
Klart kan jeg lide det her indlæg, da det er noget jeg ved om. TROMMER/trommeslagere/spil osv, så, jo det gør jeg nok liige kammerat (eller hvad jeg nu skal kalde dig)

Mathilde skrev:
Jeg synes Gasolin er en omgang larm og dårlig indspilning af pladerne (hvad sikkert hører den tid til). Men derfor kunne jeg aldrig drømme om at kalde dem for et snobbet københavnerband.

Hmm. Mathilde, nu skal du tænke på at de ikke var så pisse gode til at rediger musik dengang. Derfor var indspilningerne dårlige. Hvis vi fik Gasolin' samlet idag, ville det lyde ligeså godt som hvis det havde være Kjukken der havde været i studiet.

Seriøst så syntes også at Kjukken er lidt snobbet i forhold til andre bands sorry girl..

Hvis du tager Lars Lilholt, er han ikke rej for at gå en tur bland sit publikum, snakke, hygge, SKRIVE AUTOGRAFER, ovs. Det er Kjukken til gengæld.
Jeg har ALDRIG oplevet Lars sige "Hold kæft i klapper dårligt" Det har jeg desværre hørt med Kim. Så jo de er meget snobbet i forhold til andre bands.. Sorry
Sep 17, 2004 Kl. 11:10 AM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #56]

Det har Kjukken nu også gjort, så sent som i Næstved sidste år.... Inkl. Larsen...

Jeg ville gerne kalde Lars Lilholt for en bonderøv, det gør jeg ikke for jeg kender ham ikke!!

bonderøve... det er for personligt for folk som ikke ikke kender til orkestret andet end på scenen, og der er de lige så coole som ethvert andet band.

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Sep 17, 2004 Kl. 11:13 AM
Udskriv
Mikkel
Status: Nyt medlem
Beskeder: 0
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #57]

Okay. Jamen så tager jeg de ord til mig igen. Men sytes Kim er meget snobbet. Min mening. Men sådan er det jo.

Ang Gasolin, vil du så give mig ret nu, eller holder du stadig på din mening??

Sep 17, 2004 Kl. 11:15 AM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #58]

Jeg hører ikke Gasolin, har solgt deres plader fordi de var dårlige og det er mange år siden.

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Sep 17, 2004 Kl. 11:19 AM
Udskriv
Mikkel
Status: Nyt medlem
Beskeder: 0
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #59]

Ej det syntes jeg er synd, men igen min mening.

Er total vild med Gasolin, og spiller selv meget Gas. Det er tidens BEDSTE ROCKBAND. Der er INGEN der har slået Gasolin. Ikke engang Tv-2 eller Gnags..

Sep 17, 2004 Kl. 11:22 AM
Udskriv
Mathilde
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #60]

Jeg synes Kjukken er det fedeste fordi de kan spille fantastisk live. Det er der musikerne skal stå sin prøve og sangene de laver. Enhver i dag kan lave nogle gode plader. Se bare på EyeQ. De lavede en plade med god lyd, men kunne overhovedet ikke leve op til den live.

Gasolins plader er produceret for "rå" efter min smag, og da jeg aldrig har hørt dem spille live, så har jeg kun den betragtning at gå ud fra. Der findes ganske vist en VHS med en livekoncert med Gasolin, men det er ikke nok. Og jeg får dem aldrig hørt live. Har dog hørt dem spille hver for sig, og også Jønsson med Larsen i 1991.

Havde Gasolin lavet deres plader i dag havde jeg måske syntes anderledes.

Om man synes Kim er snob er også en smagssag. Dem som har fået "har ikke tid lige nu", hvis de ville have en autograf eks. er nok dem som synes han er en snob? For rent livsstilsmæssigt er han det ikke. 2 CV, cykel osv.

_________________________________
VI VIL HAVE MERE KIM LARSEN
Thi så stille!!

Sep 17, 2004 Kl. 11:39 AM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #61]

Citér:
Rasmus136 wrote:
Har du drukket for meget Korskenkorva, Bent? Svigter du de gamle?

Seføli kan ma sammenligne selv om der er store musikalske forskelle på Gas og Kjukken. Jeg skal ikke seriøst gøre mig klog på tekniske finesser, men Lille-Sørens raffinerede og udholdende soloer, Jönners helt overbevisende back lean og fede 2. stemme (Er Skovgaard kommet i puberteten med den stemme?), og goe gamle Frans' vildskab og spilleglæde formåede sammen med larsens langt federe sang den gang at skabe de største hits. Seriøst tror jeg sgu ikke at Bondemand Petersen, Golf eller Moster huskes af andre end os om 20 år - mens alle selv til den tid traller med på Lille du og alle de andre big size loads.

Gas var spileglæde og derudaf - Kjukken er, når alt kommer til alt, et bonderøvsorkester, teknisk kunnen eller ej.

Gas Forever - og tak for den norske support...

Men muligvis er det fordi man er blevet ældre, og muligvis er det også fordi sangene den gang var bedre. Det er sgu da pudsigt at der skal en Stonefree til at skrive Kjukkens bedste sang - Solsortevej


Nej Henrik

Bestemt ikke hverken eller.. - MEN ret skal väre ret... Gas VAR/ER STORT...Og ja der er sikkert MANGE der om 30 år kan "kvinde min" "Lille du" etc. Men at kalde "Solsortevej" for Kjukkens bedste.. det lugter sgu lidt af nepotisme. Og ligefrem at kalde Kjukken et bonderövsorkester... hmmm den holder sgu ikke. Der fandtes ikke större bonderöve end Gasolin selv i deres bedste tid. Forgudede eller ej... De kom fra rendesten og fattigdom - via kondemnerede lejligheder etc. men var det ikke for Kims totale engagemanet/(läs TALENT for frenmstilling af sange i 3 akkorders billigpop) i musikken, så var ALLE 4 (+ Rocco) de selvsamme fattige Bonderöve som för de dannede Gas, og IKKE de millionärer de blev på "The Black Box".
Var det IKKE for Peter Pengemand - så tror jeg heller ikke at Larsen idag ville have SÅ meget styr på sine stakater. Det er jo FÖR set at de (Gas og venner) havde mere forstand på dur og mol end de havde på Kr. og örer...
Gasolin´ havde deres tid - at den så¨igen er storblomstrende - jamen det er da fordi at Onkel Sony har luret folket, og indset at de igen kan score kassen på den gamle frikadelle i ny Brugsen Folie.

Så lad os lige gå ind over de enkelte som musikere- er ENIG i at Jönsson vel nok har Danmarks gennem tidernes BEDSTE andenstemme.
Men at kalde en 8-10 min. trommesolo for både raffineret ig TEKNISK - det er sgu ikke helt OK. Det er ved at väre RET länge siden, at så at sige alle band (borset fra Phil Collins) er gået väk fra trommesolier og i stedet bruger tiden fornuftigt - ved at give publikum 3 numre MUSIK i stedet.
En trommesolo er da en OK måde at vise sin tromemslager at han også kan/må/bör folde sig ud, men det kunne "han" sgu ligeså godt göre i överen istedet. Det er totalt spild af entré kroner og TID, at se/höre på en trommesolo. også selvom den er spillet af Mr. Charlie Bum Bum Berlev, på hhv. trommer og Jönners Blå Bas.

Idag ser man heller ikke Kjukken fyre et nummer af som på pladen varer 3.56 min i extended live version på 10-12 min som Gas jo i perioder gjorde det....

Syntes PERSONLIGT at man skal läne sig op af Larsens EGNE ord og forholde sig til dem - Uenig som Enig at,
"ENHVER TID ER DEN BEDSTE". Det er velsagtens også derfor at Larsen IKKE har gendannet det nu heden gangne Band
GASOLIN´

Men läg lige märke til, at TRODS alting mht Gas så mödes de i dag STADIG som venner, og har en hyggelig stund.
OG sidst Henrik deffiner venligst ordet spillegläde !!!!!!

Og til Mikkel!!!

Se du lå jo ikke engang i din fars NOSSER da vi andre trykkede den med Gasolin LIVE - og hvad indspilningers kvalitet angår - så skal det lige pointeres, at Gasolin altså fik deres plader mixet i de bedste studier og med de på davärende tidspinkt bedste engineers...Felix Pappaladi Roy Thomas Baker osv. Det var jo dem der "lärte" Stonefree at dreje på knapperne... Selv Charlie fik de det lärt - han blev så god at hans drejen gjorde, at coveret til GAS 5 blev lavet af lyset i Freddy Hanssons mixer....

Den tid vi lever i idag rent optagelsesmässigt ligger jo meget langt foran den tids. Jeg husker at man dengang optog med en MONO Phillips kassette båndoptager der blev stillet foran en höjtaler eller fjernsynet... DET i sig selv var stort men det var FÖR video OPTAGEREN kom....
'Idag kommer alt ud rent og poleret i digital CLEAN sound - dengang var det vinyl plader med stöv og stöj på.... Efter MIN mening er det et stykke nostalgi der er forsvundet...

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Sep 17, 2004 Kl. 11:56 AM
Udskriv
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #62]

Citér:
KnOrr wrote:
Citér:
Hvad fanden går der galt for dig?? Latterlig indlæg.
ja ha ha ha. Skide morsomt (NOT)


Mikkel, jeg kan jo tydeligvis høre på dig at du ikke bryder dig om dette indlæg, men hvorfor skal du så altid kommentere folks indlæg med dine "Karl-Smart" bemærkninger? Hvis du ikke synes indlægget er passende kan du jo bare holde det for dig selv?


HØRT, HØRT!!!!



_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!
Sep 17, 2004 Kl. 12:18 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #63]

Citér:
Og til Mikkel!!!

Se du lå jo ikke engang i din fars NOSSER da vi andre trykkede den med Gasolin LIVE - og hvad indspilningers kvalitet angår - så skal det lige pointeres, at Gasolin altså fik deres plader mixet i de bedste studier og med de på davärende tidspinkt bedste engineers..


Hehe Bent.. Men det er rigtigt at Gasolin' havde noget af det bedste hvad angår redigering af lyd og mix af deres sange! Og faktisk synes jeg at kvaliteten er OK, hvis man sammenligner pladerne med andre fra den gyldne tid!
Men jeg vil da lige pointere, at det eneste nummer som jeg synes der skiller sig ud fra flokken, er "Kina Rock" - Det er som om der er gået noget galt i redigeringen eller at den simpelthen mangler.. Men det kan måske også skyldes den infernalske "larm" af en guitar(er) som bliver tæsket af?

Mvh KnOrr

[Edited by KnOrr på Sep 17, 2004 Kl. 12:41 PM]

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den
Sep 17, 2004 Kl. 12:38 PM
Udskriv
Jakob B

Status: Forumgnom
Beskeder: 287
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #64]

Kina Rock er da for fed!!!! en rigtig punk-rock sang

_________________________________
Gennem skovene's mørke sale...

Sep 17, 2004 Kl. 04:41 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #65]

Kina Rock er MEGET fed, enig

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Sep 17, 2004 Kl. 06:09 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #66]

Citér:
Bent wrote:
dengang var det vinyl plader med stöv og stöj på.... Efter MIN mening er det et stykke nostalgi der er forsvundet...


Sådan noget vrøvl; vinylen forsvinder aldrig, mens CDen er på vej til at blive et periferert outfaced produkt. Se blot nedenstående billede, hvor de få hundrede minoritetsCDer er placeret forneden, hvor man alligevel ikke kan komme til for maven (det problem kender man vel ikke til i Finland, da den forholdsvist faste føde Koskenkorva og Lapin Kulta ikke sætter sig på sidebenene(?))



[Edited by Kasper på Sep 17, 2004 Kl. 09:07 PM]
Sep 17, 2004 Kl. 09:05 PM
Udskriv
jesper

Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #67]

hehe... er det 1:1 ??

som den bruger der har lavet flest indlæg burde du kunne ændre størrelsen på billedet ;)

_________________________________
~~~ Ingen Lever Livet Baglens, Se Frem, Der ligger din fremtid ~~~

Sep 17, 2004 Kl. 09:34 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #68]

Citér:
jesper wrote:
hehe... er det 1:1 ??

som den bruger der har lavet flest indlæg burde du kunne ændre størrelsen på billedet ;)


Desværre, Jesper. Min pladesamling fylder en hel megabyte i cyberspace. Det er noget andet, hvis det blot var et enkelt cover i diskografien, for så kan jeg få det ned på omkring 15 kilobyte.
Sep 17, 2004 Kl. 09:56 PM
Udskriv
mamma

Status: Medlem
Beskeder: 65
Oprettet: Mar 19, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #69]

Jeg undrer mig lidt over, at ingen har nævnt Mikkel (Ørva) ?

_________________________________
Venter stadig på miraklet.....

(Huba længe leve )

Sep 17, 2004 Kl. 10:38 PM
Udskriv
Thorsen

Status: Forumgnom
Beskeder: 230
Oprettet: Mar 20, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #70]

Ja her kan man virkelig se, hvor meget folk går op i tingene. Man har sin mening, man holder på sit. Man har sine favoritter og holder med dem. Nøjagtig ligesom i fodbold. Det er dejligt at høre folks mening om Gasolin, Larsen, Kjukken og alt hvad der rør sig der omkring.

Efter min mening og i øvrigt efter mange års tilstedeværelse i dansk rockmusik, SÅ var Gasolin de første. De var de største og de vil aldrig nej aldrig bliver overgået af nogen. Nu tænker jeg ikke på tekniske muligheder i studiet. Tekniske færdigheder på instrumenterne. Nej helheder, sammenholdet og hele livet omkring gruppen. Og bare det at de aldrig er gået på krompromi med deres egne idealer. Ja selv mange år efter gruppens opløsning. Musik brangsens forsøg på at gendanne Gasolin er aldrig lykkes. Den tid er forbi. Penge er og har aldrig været for Gasolin drivkraften. Derfor får vi aldrig set Gasolin gendannet og derfor er de de største.

Når det er sagt, betyder det ikke at f.eks. at Kjukken er dårlige, sådan som jeg her på siden nogle gange kan opleve praktiseret. Sort og hvid.
Jeg vælger at se mere nuanceret på det. Kim Larsen, er for mig at se et fantastisk menneske, der ikke går på kompromiser med sig selv. Han spiller den musik han har lyst til, så kan folk springe til at fra alt efter behag. Det rager ham en bønde hvad folk synes. Han spiller det der ligger ham på hjertet. Live gør han lige nøjagtig hvad han har lyst til. Det er fedt. På den måde får vi den ægte Kim Larsen.

Forleden genså jeg koncerten ”Det var en torsdag aften” og jeg synes virkelig det er stort. Kim Larsen virker bare så god i selskabet med Kjukken. Har oplevet ham live en 3-4 gange i løbet af det sidste år og oplever klart en musiker tilbage på toppen. Der hvor han har været et par gange eller tre i han karriere. Jeg se frem til han nye cd der kommer til jul. Jeg fornemmer klart af vi får en flok julesange i Larsens fortolkning.

FEDT!!!!!!!

_________________________________
Vogt dig for efterligninger....

Sep 18, 2004 Kl. 12:15 AM
Udskriv
jesper

Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #71]

så må vi bare håbe at de ikke er nærrige og smider sølle 10-12 numre på.... en jule cd skal indeholde mindst 20 numre.... eller skal det være en dobbelt album :)

jeg synes det er svært at sige hvilket af larsens band og musikere der er bedst.... der er så utroligt meget forskel på dem alle, eneste lighed er larsen himself...

_________________________________
~~~ Ingen Lever Livet Baglens, Se Frem, Der ligger din fremtid ~~~

Sep 18, 2004 Kl. 10:51 AM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #72]

Bliver sikkert kun til en jule single med 3-4 numre på

Jeg har hørt at der skulle komme et helt nyt kjukken album også inden jul foruden julecden .....

såå den står nok helt sikkert på Kim Larsen igen i år under juletræet !!

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Sep 18, 2004 Kl. 12:07 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #73]

Citér:
Jeg har hørt at der skulle komme et helt nyt kjukken album også inden jul foruden julecden .....


Hvor har du det fra?

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den
Sep 18, 2004 Kl. 12:21 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #74]

Citér:
KnOrr wrote:
Citér:
Jeg har hørt at der skulle komme et helt nyt kjukken album også inden jul foruden julecden .....


Hvor har du det fra?

Mvh KnOrr



Nede fra musikexpert pladeBent den lokale pladebiks og billetsælger !

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!
Sep 18, 2004 Kl. 12:32 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Kim Larsen & Bellami - Midtfyn 5. juli 1987 [Indlæg #75]

Super fedt... Nu har vi jo også ventet et HELT år på et nyt!
Det glæder jeg mig mere til, end et Julealbum! Eller, dvs. begge albums bliver da enormt spændende, fordi vi jo aldrig har fået et julealbum med Larsen før!

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Sep 18, 2004 Kl. 12:46 PM
Udskriv
Sider: 1 2 [3] 4 5 6

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)