Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Koncerten i Køge [Indlæg #1]

Var en smule spændt på koncerten efter en masse øf og halv dårlige jyske ryster over både koncert og setliste.

MEN MEN MEN op i røven med jyderne, de blev i den grad gjort til skamme

FED koncert i Køge. Et meget velspillende band, uden fejl eller tekstmangler. Setlisten havde fået et pift: Spillemanden spilles med "nye mellemspil", fantastisk ændring af Hippo, NICE genoplivning af Finder altid et sted og jeg kunne blive ved.

Jeg nægter at klage over setlisten. Som Kim siger: "Jeg kan ikke skifte så meget mere, JEG KAN JO IKKE HUSKE TEKSTERNE". Ærlighed er en dyd. Så længe hankatten er på landevejene, så er jeg glad. (og ingen replikker på scenen, og søde venner, replikkerne er sgu ikke en nyhed, de har bare ikke være så synlige de sidste par år).

Fed koncert, fantastisk band og en førsteklasses Larsen i hopla.

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...

Feb 24, 2012 Kl. 11:42 PM
Udskriv
larsenkimgasolin79

Status: Seniormedlem
Beskeder: 189
Oprettet: Sep 06, 2010
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #2]

Helt enig, Men hvornår har kim sagt at han ikke kunne huske teksterne?

_________________________________
Larsen , ham kan vi li'

Feb 25, 2012 Kl. 09:35 AM
Udskriv
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #3]

Citér:
larsenkimgasolin79 wrote:
Helt enig, Men hvornår har kim sagt at han ikke kunne huske teksterne?


Det er ikke sagt til en koncert.

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...
Feb 25, 2012 Kl. 10:51 AM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #4]

Tak for kigget på Youtube!

Feb 25, 2012 Kl. 07:37 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #5]

Citér:
Mille Carterfan wrote:
Var en smule spændt på koncerten efter en masse øf og halv dårlige jyske ryster over både koncert og setliste.

MEN MEN MEN op i røven med jyderne, de blev i den grad gjort til skamme

FED koncert i Køge. Et meget velspillende band, uden fejl eller tekstmangler. Setlisten havde fået et pift: Spillemanden spilles med "nye mellemspil", fantastisk ændring af Hippo, NICE genoplivning af Finder altid et sted og jeg kunne blive ved.

Jeg nægter at klage over setlisten. Som Kim siger: "Jeg kan ikke skifte så meget mere, JEG KAN JO IKKE HUSKE TEKSTERNE". Ærlighed er en dyd. Så længe hankatten er på landevejene, så er jeg glad. (og ingen replikker på scenen, og søde venner, replikkerne er sgu ikke en nyhed, de har bare ikke være så synlige de sidste par år).

Fed koncert, fantastisk band og en førsteklasses Larsen i hopla.



"Liker"

_________________________________
Du glade verden!
Feb 27, 2012 Kl. 10:51 AM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #6]

Jeg kjukken.dk kunne godt trænge til en opstrammer, så man kunne få en "Liker" knap når der er noget man vil bemærke at man synes godt om

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Feb 27, 2012 Kl. 03:40 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #7]

Citér:
Arnold wrote:
Jeg kjukken.dk kunne godt trænge til en opstrammer, så man kunne få en "Liker" knap når der er noget man vil bemærke at man synes godt om


Den dag Kjukken.dk får en opstramning af det helt store format er vel samme dag som Gasolin' genopstår?
Sorry JKP...................

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Feb 28, 2012 Kl. 12:36 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #8]

Citér:
Arnold wrote:
kjukken.dk kunne godt trænge til en opstrammer, så man kunne få en "Liker" knap når der er noget man vil bemærke at man synes godt om
Det er desværre ikke en mulighed, da det er et freeware forum, hvor den funktion ikke er implementeret.
Feb 28, 2012 Kl. 07:31 AM
Udskriv
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #9]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Arnold wrote:
kjukken.dk kunne godt trænge til en opstrammer, så man kunne få en "Liker" knap når der er noget man vil bemærke at man synes godt om
Det er desværre ikke en mulighed, da det er et freeware forum, hvor den funktion ikke er implementeret.


Så må der være mange mange mange andre ting, som er en mulighed på denne side... Farveskift, opfriskning osv... JESPER, VÅGN OP AF DEN JYSKE DVALE.

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...
Feb 28, 2012 Kl. 07:38 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #10]

Citér:
Mads wrote:
Den dag Kjukken.dk får en opstramning af det helt store format er vel samme dag som Gasolin' genopstår?
Sorry JKP...................
Citér:
Mille Carterfan wrote:
Så må der være mange mange mange andre ting, som er en mulighed på denne side... Farveskift, opfriskning osv... JESPER, VÅGN OP AF DEN JYSKE DVALE.
Det er foreslået før: Hvis man mener at have gode ideer og gerne vil hjælpe med noget, så kontakt dog selv Jesper, der gerne benytter hjælp fra sitets brugere.
Feb 28, 2012 Kl. 07:44 AM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #11]

Hvor har Mille hørt det med at han har svært ved at huske tekster? Det er sådan set klartt nok. Han er jo en olding efterhånden.

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...

Feb 29, 2012 Kl. 12:34 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Koncerten i Køge [Indlæg #12]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Mads wrote:
Den dag Kjukken.dk får en opstramning af det helt store format er vel samme dag som Gasolin' genopstår?
Sorry JKP...................
Citér:
Mille Carterfan wrote:
Så må der være mange mange mange andre ting, som er en mulighed på denne side... Farveskift, opfriskning osv... JESPER, VÅGN OP AF DEN JYSKE DVALE.
Det er foreslået før: Hvis man mener at have gode ideer og gerne vil hjælpe med noget, så kontakt dog selv Jesper, der gerne benytter hjælp fra sitets brugere.


Jeg tilbød nu Jesper at lytte teksterne af fra Mine Damer og Herrer umiddelbart efter dens udgivelse, hvilket jeg så gjorde og sendte dem til ham. Men der er stadig kun op til Gl. Hankat på sittet ...

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Mar 07, 2012 Kl. 06:08 AM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)