Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Lydbøger [Indlæg #1]

Sad lige og kiggede diskografien og fandt ud af flere af bøgerne er lavet som lydbøger, har så søgt på diverse bibliotekers hjemmesidder, men kan ikke finde disse lydbøger, hvor kan man låne eller købe dem?
Please HELP.

Jan 20, 2012 Kl. 09:55 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Lydbøger [Indlæg #2]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Sad lige og kiggede diskografien og fandt ud af flere af bøgerne er lavet som lydbøger, har så søgt på diverse bibliotekers hjemmesidder, men kan ikke finde disse lydbøger, hvor kan man låne eller købe dem?
Please HELP.
"Masser af Succes" er at finde i bibliotek.dks database. Den findes både på på båndlydbog og netlydbog. Jeg forsøgte at låne den på bånd for mange år siden, men det var ikke muligt at låne bøger fra Danmarks Blindebibliotek uden et dertil svarende handicap. Tilsvarende skal man også først registreres med et synshandicap for at kunne benytte netlydbogen. Jeg tror rent faktisk heller ikke, at man kan købe dem, fordi udgiveren kun har rettigheden til at låne dem ud til blinde, og forfatteren derfor heller ikke får royalty.
Jan 21, 2012 Kl. 08:03 AM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Lydbøger [Indlæg #3]

Ok tak for svaret. Pokkers at man ikke kender en blind. Hader at føle mig udelukket fra noget, nå men skidt, de blinde føler sig sikkert også udelukket fra ting som jeg har adgang til så det er vel egentlig fair nok.

Jan 31, 2012 Kl. 09:20 AM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Lydbøger [Indlæg #4]

DAMN blir idiot kan man virkelig ikke skaffe dem??

Feb 09, 2012 Kl. 10:00 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)