Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #1]

Nogle der ved hvor man kan købe strygemærker(helst), t-shirts, batches eller lignende med Gasolin'? Også salg af andet merchandise(klistermærker) skal være meget velkommen

Jeg skal til at sy/stryge ting og sager på mine bukser, så jeg kan ligne en rigtig uciviliseret knægt..!

På forhånd tak

Sep 08, 2004 Kl. 06:20 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #2]

Hvis nogle ved hvor man kan købe noget interessant, flippet lir i KBH, vil det også være til stor hjælp

Sep 08, 2004 Kl. 06:39 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #3]

Det kan ikke købes længere, Kim vil ikke have Gasolin merchandise salg til hans koncerter, du havde nok fået et svar, hvis vi skruede 25-30 år tilbage, men vil også mene så kan det være lige fedt at samle på merchandise ting og sager med Gasolin, hvis der begyndte at dukke noget uoriginalt frem !

Men hvad, - kan du ikke bare lave noget selv, få trykt et logo eller et billede på en t-shirt eller på en badge o.s.v. kan vel ikke være så svært

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Sep 08, 2004 Kl. 06:40 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #4]

"Men hvad, - kan du ikke bare lave noget selv, få trykt et logo eller et billede på en t-shirt eller på en badge o.s.v. kan vel ikke være så svært "

Men det kræver jo, at jeg har noget jeg kan trykke på - aner ikke hvordan keg skal lave det

Kim Larsen ting ville også være et okay (batches)..Men jeg kan g´huske at jg engang fik en mail fra nogle Mega-music som netop solgte strygemærker osv., men de svarer ikke på min mail

Sep 08, 2004 Kl. 06:43 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #5]

Jaa, der findes da strygeark til printeren og alt muligt, der var da bl.a. et omrejsende tivoli engang der trykte alt mulig fra Anders And til bilmærker og med egne tekster på caps og t-shirts o.lign. - og fotoforretninger reklamerer også med det

Hjemmelavede badges kan ses inde på Diverse siden

Men det er nok meget tvivlsomt om der er nogen der sælger så noget, da der bliver tale om evt. kopivare produkter uden nogen form for tilladelse ellers kan alle enhver få noget lavet hos et firma og bagefter gå ud og sælge.

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Sep 08, 2004 Kl. 07:36 PM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #6]

"Hvis nogle ved hvor man kan købe noget interessant, flippet lir i KBH, vil det også være til stor hjælp"

Det kommer an på hvad stil selvfølgelig......
Tjek evt www.karma.dk, eller send Tømrerclaus en mail, han er nok leveringsdygtig i en gang flippet halløjsa.
Hans mail er: Karma@karma.dk

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...

Sep 08, 2004 Kl. 07:38 PM
Udskriv
hsanders

Status: Forumgnom
Beskeder: 810
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #7]

Jeg kan som sagt huske denne mail med bilelde rog priser af deres salgsvarer - hvis d ebare gad svare..! Men anyway, jeg vil selvfølgelig prøve at skrive til karma.dk..! Og kigge efter omrejsende tivolier

Tusind tak for hjælpen

Sep 08, 2004 Kl. 09:09 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #8]

Nogle gange er der også annoncer i den lokale avis - som reklamerer med tryk på T-shirts, det ved jeg ihvertfald fra vores egen lille lokal avis her i det Nordjyske... Og det er ikke noget som koster alverden, fx mener jeg de trykker et print på en medbragt bluse for 25 kr.!

Mvh KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Sep 08, 2004 Kl. 09:49 PM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #9]

Hvis du mailer Karma, bliver der svaret, det kan dog være at der ikke er blevet svaret i periode for nyligt, da forretningen er blevet flyttet fra Jylland til København, og derfor ikke har været online.......

Citér:
hsanders wrote:
Jeg kan som sagt huske denne mail med bilelde rog priser af deres salgsvarer - hvis d ebare gad svare..! Men anyway, jeg vil selvfølgelig prøve at skrive til karma.dk..! Og kigge efter omrejsende tivolier

Tusind tak for hjælpen


_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...
Sep 08, 2004 Kl. 10:52 PM
Udskriv
Rasmus136

Status: Forumgnom
Beskeder: 421
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #10]

Er Claus flyttet til København? Er der så mulighed for at komme og handle i stedet for at betale 1 million i porto?

Sep 09, 2004 Kl. 08:23 AM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Strygemærker, logoer, klistermærker, batches m.m. [Indlæg #11]

Muligvis, han bor ude i Herlev. Giv ham et kald, der er nummer og mail p[ www.karma.dk

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...

Sep 09, 2004 Kl. 10:30 AM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)