Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Stor aften i Aalborg! [Indlæg #1]

Som altid spillede Kim og drengene røven ud af bukserne!! Super stinkende fed koncert. Meget veloplagt band. Jeg har længe synes at Skovgaard var dvalet lidt i niveau, fordi han ikke længere turde og lave de der lidt risikable løb og appegios osv. Men det var en Skovgaard som i gamle dage i går. Virkelig et band i hopla! Og Kim kom med en TÆNDT smøg ind på scenen i "Det bedste til mig .." Han fyrede nogle lækre anekdoter og citater af. I det hele taget en storslået aften. Og som en enkelt eller to herinde måske har bemærket, er jeg jo fanatisk Kjukken fan, så det var stort at møde dem på Cafe Victoria bagefter. Hyggeligt lige at hilse på Larsen og jeg fik en god lang snak med Haugaard og Rosenqvist, og det endte med jeg fik Rosenqvists tlf. nummer, så jeg kunne komme til Odense, se øvelokalet og jamme lidt engang, og så skulle jeg også lige slå på tråden, næste gang de kom til Aalborg, så vi lige kunne sætte noget tid af inden til at hygge lidt. Så alt i alt en PERFEKT aften

Setlisten var: (Eneste ændring var at Danser Med Dig var sløjfet)
Det er en kold tid
Udenfor døren
Mænd med måner
Hvis din far gir dig lov
Tik tik
Bell Star
Flyvere i natten
Køb bananer
Tante olgas briller
Bitter frugt
Tyvtøsen
Jutlandia
Midt om natten

Kom igen
Langebro
Botox og silicone
De fortabtes avenue
Har du hørt
Pas på svinget i Solrød
This is My Life
Næ næ næ
Kvinde min
Vend kajakken
Sammen og hver for sig
Fru sauterne
Åh at være en høne

Det bedste til mig og mine venner
Hold ud




_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Feb 20, 2011 Kl. 11:41 AM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Stor aften i Aalborg! [Indlæg #2]

Det lyder skønt for dig Mads Dejlig at du er glad og positiv, supert

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Feb 20, 2011 Kl. 01:04 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)