Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
AgnesDei
Status: Medlem
Beskeder: 44
Oprettet: Aug 19, 2008
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #101]

Skulle man kunna få en kopia?

_________________________________
Selv en gammel gris kan elske for to
Og i et grisehjerte kan kærligheden bo

Maj 04, 2010 Kl. 10:46 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #102]

Citér:
Arnold wrote:
Citér:
seadog wrote:
Tror du ikke bare du skal rette det i brænde programmet der kan man som regl bytte om på rækkefølgen


Det er slet ikke det jeg mener Det er bagsiden på coveret der måske skulle rettes lidt.

CD 2
1 Kom Igen........ I stedet for 14 Kom Igen
2 Langebro........ I stedet for 15 Langebro
3 Joanna.......... I stedet for 16 Joanna

Osv.....

Feks Næ næ næ er jo ikke sang nr 22 på skiven men den er nr 9 hvis det lige er den du vil høre

Er der nogen som forstår hvad jeg mener


Ja, jeg forstår godt hvad du mener. Det der i fagsprog kaldes for et ID-Tag, er de informationer jeg har lagt i hver fil. De er i forskellige kategorier som: Artist, Title, Album, Track nr, Year og Genre. De oplyste informationer kan man finde i filens egenskaber, hvis man er lidt avanceret i brug af lydfiler. I filens Track nr, er Track 1 på CD 2 i stedet lavet om til Track 14, fordi det er 14. sang i sætlisten. Prøv eksempelvis at højreklikke på Track 14, som er 'Kom Igen', og vælg Egenskaber. Der dukker så et vindue frem med oplysninger om filens størrelse, dato, osv. under fanebladet Generelt. Vælg hermed fanebladet Detaljer, og du vil se de oplysninger som jeg taler om.

Håber det har været logisk information nok, selvom det er lidt svært at forstå.
Maj 04, 2010 Kl. 11:41 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #103]

Alt det du skriver er jeg udemærket klar over, men det er stadig ikke det jeg mener!

Forestil dig at du sætter din cd 2 i anlægget og vil høre den fra starten. Displayet skriver 01 og begynder så at spille "Kom Igen" Sådan skal det jo være.

Hvis du sætter cd 2 på, skriver displayet jo ikke 14 fra starten.

Så bagside-coveret er lidt misvisende når man når ned til cd 2.

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Maj 05, 2010 Kl. 04:56 PM
Udskriv
IsMan

Status: Medlem
Beskeder: 36
Oprettet: Nov 19, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #104]

Baggaardskatten,

Tak fordi du ville dele dit kanon arbejde med os andre dødelige som ikke kan finde ud af sådan noget.

Jeg siger mange tak.

Vh,
IsMan

_________________________________
"Der er for mange der sidder foran computeren og for få der er ude at sælge bananer." K.L.

Maj 05, 2010 Kl. 07:33 PM
Udskriv
Norsk Afdeling

Status: Medlem
Beskeder: 77
Oprettet: Maj 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #105]

Jeg henger meg på IsMan og takker Baggaardskatten for en super jobb. Nå gleder jeg meg til konsetene i sommer. No en gang takk for arbeidet.

_________________________________
"....Vi kaller drængen Jan"

Maj 05, 2010 Kl. 08:56 PM
Udskriv
Hosper

Status: Forumgnom
Beskeder: 477
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #106]

Jeg vil også lige sige mange tak for det flotte arbejde... Det er virkelig fedt at høre igen

_________________________________
Hvem kan sige nej til en engel?

Maj 05, 2010 Kl. 08:58 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #107]

Citér:
Arnold wrote:
Alt det du skriver er jeg udemærket klar over, men det er stadig ikke det jeg mener!

Forestil dig at du sætter din cd 2 i anlægget og vil høre den fra starten. Displayet skriver 01 og begynder så at spille "Kom Igen" Sådan skal det jo være.

Hvis du sætter cd 2 på, skriver displayet jo ikke 14 fra starten.

Så bagside-coveret er lidt misvisende når man når ned til cd 2.


Både og, Arnold, kan godt forstår din pointe. Men jeg ved ikke hvor misvisende det er, det er bare spørgsmålet hvordan man opfatter det. Når det er koncerter, går jeg som udgangspunkt altid efter sætlisten, selvom det på den fysiske CD er anderledes. Set ud fra at det er en dobbelt-CD, så er det jo den 14. sang, ikk? Jeg er ikke den eneste der gør det, U2 fans inde på http://U2torrents.com gør det på samme måde, fordi de også går efter hvad sætlisten siger.

Men i og for sig er det småting, du er faktisk den eneste ind til videre der bemærker og kommenterer det. Med en smule fornuft, ved man jo godt at CD'en starter fra 01 og ikke 14. Tag dig ikke af coveret, det er bare min måde at lave dem på.

Ud over det (lille issue eller hvad vi skal kalde det), håber jeg da du nyder koncerten.

Rune
Maj 05, 2010 Kl. 08:58 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #108]




_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Maj 05, 2010 Kl. 09:30 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #109]

OK Arnold, så forbarmer jeg mig da. Du skal da hellere have et cover, hvor billedet bag teksten ikke er ødelagt, når jeg nu har original materialet.

Værsgo!

Maj 05, 2010 Kl. 09:43 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #110]

Supert Ha ha ha Tak skal du have. Det var pænt af dig.

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Maj 05, 2010 Kl. 09:46 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #111]

Citér:
Arnold wrote:
Supert Ha ha ha Tak skal du have. Det var pænt af dig.


Altså, når du nu selv ville ændre i det, kan du ligeså godt få et der er helt perfekt og hvor man ikke kan se ændringer i billedet. Og det tog jo ikke særlig lang tid at ændre, så nu er dit behov vist blevet dækket.

Så selv tak!
Maj 05, 2010 Kl. 09:58 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #112]

Takker for jobben , Rune!

_________________________________

Maj 05, 2010 Kl. 10:13 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #113]

Citér:
Sørland wrote:
Takker for jobben , Rune!


Selv tak, Sørland.
Maj 05, 2010 Kl. 10:45 PM
Udskriv
Sider: 1 2 3 4 [5]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)