Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Mads2443

Status: Seniormedlem
Beskeder: 165
Oprettet: Aug 06, 2009
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #76]

Hvis man spiller selv som dig Mads er det nemt at høre. men jeg havde nu ikke opdaget de små fejl du snakker om i Kloden. jeg synes det er charmerende med fejl. bla som i Fru sauterne, og da han i Viften i torsdags måtte starte forfra i Botox pga han sang 2 vers først.

Du har da lov til at sige din Ærlige mening, jeg vil bare blive glad hvis det så var noget vi andre kunne forholde os til.. og nu snakker jeg kun for egen mening.
forstår også dit brok over han spiller det gamle. men jeg tror at forårets sætliste lidt er lavet til den koncert igår. den er meget vigtig for dem. så der vil p4'erne da godt høre nogle af deres favoritter som Jutlandia og Kvinde Min..
Hvis jeg så skal komme med et surt opstød. så var Carters Guitar for lav i Introen til Svinget i Solrød.. hahah

_________________________________
Så kom og sæt dig, her hos mig, som en gammel Soldaterkammerat...

Maj 01, 2010 Kl. 09:25 PM
Udskriv
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #77]

Skal lige sige, hvad man desværre ikke kan høre på optagelsen, er at Kim kommer ind og vi konstaterer at man ikke kan høre ham. Herefter står han så og spørger om der er hul igennem. Esben kommer farende ind på scenen og trykker på noget på gulvet og så er der hul igennem og publikum bryder ud i vild jubel og piften. Kim kommer så med kommentaren om teknik.

Sjov start.

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...

Maj 01, 2010 Kl. 09:47 PM
Udskriv
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #78]

"publikum til tonerne af "Midt om natten" og 'Fiffi Dong' - fra de gode gamle dage før, der var noget, der hed 11. september, Al Qaeda, Taleban og selvmordsbomber"

Hvorfor skriver man sådan efter en virkelig god koncert.

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...

Maj 01, 2010 Kl. 10:05 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #79]

Citér:
Mille Carterfan wrote:
Skal lige sige, hvad man desværre ikke kan høre på optagelsen, er at Kim kommer ind og vi konstaterer at man ikke kan høre ham. Herefter står han så og spørger om der er hul igennem. Esben kommer farende ind på scenen og trykker på noget på gulvet og så er der hul igennem og publikum bryder ud i vild jubel og piften. Kim kommer så med kommentaren om teknik.

Sjov start.


Hvis man lytter godt efter, kan man faktisk godt høre han siger "Er der hul igennem?"

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Maj 02, 2010 Kl. 11:38 AM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #80]

Citér:
Mads wrote:
Citér:
Mille Carterfan wrote:
Skal lige sige, hvad man desværre ikke kan høre på optagelsen, er at Kim kommer ind og vi konstaterer at man ikke kan høre ham. Herefter står han så og spørger om der er hul igennem. Esben kommer farende ind på scenen og trykker på noget på gulvet og så er der hul igennem og publikum bryder ud i vild jubel og piften. Kim kommer så med kommentaren om teknik.

Sjov start.


Hvis man lytter godt efter, kan man faktisk godt høre han siger "Er der hul igennem?"

Ja, jeg vil gerne bekræfte at det er rigtigt. Man kan høre hans stemme som en fjern rungen, samtidig med at Karsten's banjo spiller, lol!
Maj 02, 2010 Kl. 02:17 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #81]

Forresten er jeg ved at være færdig med redigering af udesendelsen, og mangler kun cover og labels, som ikke tager særlig lang tid. Så en gang i aften, skulle jeg være helt færdig.

Hvis der er andre som ønsker sig en kopi, send gerne en PM til mig og skriv jer på. Jeg uploader den nemlig til min konto på http://sendspace.com så hurtigt som muligt.

God søndag til jer alle!

Rune

Maj 02, 2010 Kl. 02:21 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #82]

Citér:
Baggaardskatten wrote:
mangler kun cover og labels, som ikke tager særlig lang tid. Så en gang i aften, skulle jeg være helt færdig.



Kan man få lov at se det færdige resultat.

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/
Maj 02, 2010 Kl. 02:40 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #83]

Citér:
Arnold wrote:
Citér:
Baggaardskatten wrote:
mangler kun cover og labels, som ikke tager særlig lang tid. Så en gang i aften, skulle jeg være helt færdig.



Kan man få lov at se det færdige resultat.


Du kommer også med på listen, bare rolig.
Maj 02, 2010 Kl. 02:53 PM
Udskriv
Bjalle

Status: Seniormedlem
Beskeder: 110
Oprettet: Apr 24, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #84]

Ja jeg vil da egtenlig også gerne høre udsendelsen

_________________________________
Stille blues i mol og maj

Maj 02, 2010 Kl. 04:05 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #85]

Citér:
Bjalle wrote:
Ja jeg vil da egtenlig også gerne høre udsendelsen


Du skal også nok få en kopi.
Maj 02, 2010 Kl. 10:57 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #86]









Uploaded with ImageShack.us

Inden jeg sender koncerten til de af jer der har givet mig et praj, vil jeg lige dele artwork, som jeg lige er blevet færdig med at lave i Photoshop, med jer.

Håber I kan li' det, tog i alt omkring to timer at lave.

Maj 02, 2010 Kl. 11:14 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #87]

Flott arbeid!

_________________________________

Maj 02, 2010 Kl. 11:32 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #88]

Lækkert - godt arbejde, men hvor ligger Solråd?

Maj 02, 2010 Kl. 11:38 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #89]

Kvinde min er blitt borte mitt om natten...

_________________________________

Maj 02, 2010 Kl. 11:41 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #90]

Hehe, I har skam ret. Tak skal I have, jeg går lige ind og retter det hele. Tror jeg har været noget distret da jeg lavede arbejdet, men det er da godt jeg har jer til at holde øje. ^^

Maj 02, 2010 Kl. 11:57 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #91]



Sådan, nu skulle det vist hele være i orden. Jeg havde også lavet rod med lydfilerne, så måtte lige splitte de to sange op der manglede, sådan så der ikke er nogle sange der gemmer sig i mellem andre. Kunne være sjovt, men også ret upraktisk!

Maj 03, 2010 Kl. 12:21 AM
Udskriv
seadog
Status: Medlem
Beskeder: 39
Oprettet: Dec 16, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #92]

Fedt arbejde, nu mangler vi bare nummerne

Maj 03, 2010 Kl. 06:37 AM
Udskriv
Hosper

Status: Forumgnom
Beskeder: 477
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #93]

Super flot arbejde Hvor er billederne fra? Har du selv taget dem?

_________________________________
Hvem kan sige nej til en engel?

Maj 03, 2010 Kl. 08:31 AM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #94]

Citér:
Hosper wrote:
Super flot arbejde Hvor er billederne fra? Har du selv taget dem?


Billederne er fra Viften i torsdags, da jeg nu ikke selv havde mulighed for at opleve dem i DR Byen.
Maj 03, 2010 Kl. 04:43 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #95]

Så har jeg fået sendt koncerten afsted til dem af jer, der har skrevet jer på listen. Skulle nogen mangle, eller hvis der er andre der også ønsker en kopi, så sig blot til!

God aften til jer!

Rune

Ps. Det passer jo rigtig godt med at det nye album er kommet på gaden i dag.

Maj 03, 2010 Kl. 05:42 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #96]

MANGE TAK!
Lækkert med FLAC, min egen ryger i papirkurven

Maj 03, 2010 Kl. 07:05 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #97]

Citér:
Jeppe wrote:
MANGE TAK!
Lækkert med FLAC, min egen ryger i papirkurven


Men lidt af æren skal du da have for min udgave. Det var jo dit brudstykke af 'Kom Igen' som jeg har brugt, på det tidspunkt hvor trafikmeldingen afbrudte. Man kan dog ikke høre at jeg har hæftet det over, da lyden på din optagelse faktisk er helt identisk med min optagelse.

Håber du nyder optagelsen, der er i hvertfald mange der er blevet glade. Og siger da kun tak fordi at jeg kunne hjælpe.
Maj 03, 2010 Kl. 08:23 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #98]

Cd 2 starter med nummer 14? det kan jo ikke lade sig gøre? Når man sætter en cd på, starter den altid fra nummer et Kan det rettes?

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Maj 04, 2010 Kl. 07:20 PM
Udskriv
seadog
Status: Medlem
Beskeder: 39
Oprettet: Dec 16, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #99]

Tror du ikke bare du skal rette det i brænde programmet der kan man som regl bytte om på rækkefølgen

Maj 04, 2010 Kl. 08:14 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #100]

Citér:
seadog wrote:
Tror du ikke bare du skal rette det i brænde programmet der kan man som regl bytte om på rækkefølgen


Det er slet ikke det jeg mener Det er bagsiden på coveret der måske skulle rettes lidt.

CD 2
1 Kom Igen........ I stedet for 14 Kom Igen
2 Langebro........ I stedet for 15 Langebro
3 Joanna.......... I stedet for 16 Joanna

Osv.....

Feks Næ næ næ er jo ikke sang nr 22 på skiven men den er nr 9 hvis det lige er den du vil høre

Er der nogen som forstår hvad jeg mener

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/
Maj 04, 2010 Kl. 10:35 PM
Udskriv
Sider: 1 2 3 [4] 5

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)