Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #51]

har selv optaget fra antennestikket i væggen, via radioen, og ind i harddisk optageren.. Også i super kvalitet.

Kopi sælges for 400000000 kr. mindst.

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı

Apr 30, 2010 Kl. 09:03 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #52]

opptakelsen min ble fucked up av noe støy fandenskap....har funket helt greit lenge....også akkurat idag!

_________________________________

Apr 30, 2010 Kl. 09:13 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #53]

Til alle der læser dette. Tag det helt roligt. Jeg har også en super optagelse og alle må få det 500.000kr

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Apr 30, 2010 Kl. 09:29 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #54]

Citér:
Sørland wrote:
opptakelsen min ble fucked up av noe støy fandenskap
Sang du da med?
Apr 30, 2010 Kl. 09:57 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #55]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Sørland wrote:
opptakelsen min ble fucked up av noe støy fandenskap
Sang du da med?



Det var nok det han gjorde:
Da jeeeeeggg gikk ut oooooooover Laaaaaangebrooooooooooooooooooooo!
en tidlig maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandags moooooooooooooorgen...
Osv.

_________________________________
Du glade verden!
Apr 30, 2010 Kl. 10:18 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #56]

Ja jeg ser den

Kasper har jo vært nabo i Gasværket.
Så hva kan jeg si.

Avslørt.

_________________________________

Apr 30, 2010 Kl. 10:33 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #57]

Vil nogen have min optagelse, overfranker da en konverlut men frimærket

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Apr 30, 2010 Kl. 10:46 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #58]

Citér:
Jeppe wrote:
Hvis alt er gået som det skulle, har jeg en optagelse af koncerten. Jeg optog fra to forskellige P4-netradiostationer for at undgå trafikmeldinger samt en ekstern radio i knap så god kvalitet. Så når jeg lige får klippet lidt i det, skal den nok blive god.
PM mig, hvis det frister

Jeg har nu splittet numrene op, sorteret interviews osv. fra.
Jeg smider den på nettet, så bare PM for link
Apr 30, 2010 Kl. 10:59 PM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #59]

Fuck min optagelse gik i ged hvem har det i fuld længde med interwiew og det hele??

Maj 01, 2010 Kl. 03:20 AM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #60]

Kim Larsen fik Koncerthuset til at koge

http://www.bt.dk/musik/kim-larsen-fik-koncerthuset-til-koge

_________________________________

Maj 01, 2010 Kl. 10:06 AM
Udskriv
Mads2443

Status: Seniormedlem
Beskeder: 165
Oprettet: Aug 06, 2009
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #61]

Faaantastisk TAK TAK Jeppe :)

_________________________________
Så kom og sæt dig, her hos mig, som en gammel Soldaterkammerat...

Maj 01, 2010 Kl. 02:22 PM
Udskriv
IsMan

Status: Medlem
Beskeder: 36
Oprettet: Nov 19, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #62]

TAK Jeppe!

_________________________________
"Der er for mange der sidder foran computeren og for få der er ude at sælge bananer." K.L.

Maj 01, 2010 Kl. 02:54 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #63]

Jeg lægger min op i lossless format, FLAC (et lydformat uden tab i lyden). Så smid også en PM til jer der vil have en kopi i eje, når jeg engang bliver færdig. ;) Og tak til dig Jeppe, for at jeg måtte få et brudstykke af dig til at lappe den del af, som blev afbrudt af en åndsvag trafikradio! Thumps up herfra!

Maj 01, 2010 Kl. 03:48 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #64]

Eller også smider jeg et link ind her, med mindre det bliver fjernet igen...

Maj 01, 2010 Kl. 03:49 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #65]

Citér:
Baggaardskatten wrote:
Eller også smider jeg et link ind her, med mindre det bliver fjernet igen...

Det kan du nok godt gøre. DR er jo bare ikke helt vild med, at man deler deres udsendelser (Youtube fx), så jeg valgte bare at gøre det på den sikre måde
Maj 01, 2010 Kl. 04:25 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #66]

Citér:
Jeppe wrote:
Citér:
Baggaardskatten wrote:
Eller også smider jeg et link ind her, med mindre det bliver fjernet igen...

Det kan du nok godt gøre. DR er jo bare ikke helt vild med, at man deler deres udsendelser (Youtube fx), så jeg valgte bare at gøre det på den sikre måde


OK, lyder skam meget fedt!
Maj 01, 2010 Kl. 04:28 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #67]

Citér:
Baggaardskatten wrote:
Eller også smider jeg et link ind her, med mindre det bliver fjernet igen...
DR har for nyligt bedt Jesper fjerne links til noget uploadet DR-materiale, så man må forvente, at indlæg med links til denne optagelse slettes, såfremt en moderator bliver opmærksom på det.

Mvh. Kasper,
moderator på kjukken.dks forum
Maj 01, 2010 Kl. 04:42 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #68]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Baggaardskatten wrote:
Eller også smider jeg et link ind her, med mindre det bliver fjernet igen...
DR har for nyligt bedt Jesper fjerne links til noget uploadet DR-materiale, så man må forvente, at indlæg med links til denne optagelse slettes, såfremt en moderator bliver opmærksom på det.

Mvh. Kasper,
moderator på kjukken.dks forum


Tak Kasper!

Så må folk smide mig en PM, hvis de ønsker at få en optagelse.
Maj 01, 2010 Kl. 05:34 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #69]

Har fået optagelsen, og fået lyttet lidt på den. Selvom jeg stadig mener Karsten og drengene er det mest velspillende band i Danmark, så er der godt nok et hav af blundere igennem koncerten. Skovgaard's bends i Kloden er rimelig falske lige inden moduleringen, og en andre masse små-fejl .. lidt træls :( ...

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Maj 01, 2010 Kl. 05:52 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #70]

Citér:
Mads wrote:
Har fået optagelsen, og fået lyttet lidt på den. Selvom jeg stadig mener Karsten og drengene er det mest velspillende band i Danmark, så er der godt nok et hav af blundere igennem koncerten. Skovgaard's bends i Kloden er rimelig falske lige inden moduleringen, og en andre masse små-fejl .. lidt træls :( ...


Åh du er sååååå klog at høre på Mads. Tror sgu at alle bands laver fejl hvis man skam-knepper optagelserne bagefter. De spiller LIVE, og selv din Rosenkost spiller som en alm. dødelig person. Who f****** cares om der er fejl eller om Skov's bends er falsk. ALLE andre end dig nød gratis koncerten.

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı
Maj 01, 2010 Kl. 07:11 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #71]

Citér:
kimzoom wrote:
Citér:
Mads wrote:
Har fået optagelsen, og fået lyttet lidt på den. Selvom jeg stadig mener Karsten og drengene er det mest velspillende band i Danmark, så er der godt nok et hav af blundere igennem koncerten. Skovgaard's bends i Kloden er rimelig falske lige inden moduleringen, og en andre masse små-fejl .. lidt træls :( ...


Åh du er sååååå klog at høre på Mads. Tror sgu at alle bands laver fejl hvis man skam-knepper optagelserne bagefter. De spiller LIVE, og selv din Rosenkost spiller som en alm. dødelig person. Who f****** cares om der er fejl eller om Skov's bends er falsk. ALLE andre end dig nød gratis koncerten.


Jeg tror nu de fleste kan høre det ,det er ret meget ... og kvalitet er vel kvalitet .....

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Maj 01, 2010 Kl. 07:16 PM
Udskriv
Baggaardskatten

Status: Medlem
Beskeder: 90
Oprettet: Feb 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #72]

Citér:
Mads wrote:
Har fået optagelsen, og fået lyttet lidt på den. Selvom jeg stadig mener Karsten og drengene er det mest velspillende band i Danmark, så er der godt nok et hav af blundere igennem koncerten. Skovgaard's bends i Kloden er rimelig falske lige inden moduleringen, og en andre masse små-fejl .. lidt træls :( ...


Mads, jeg synes der er en god charme ved at det ikke er velpoleret hele vejen igennem. Selv den fejl Kim laver i 'Fru Sauterne' synes jeg er fantastisk og sjov, gør ikke noget for mig. Selv har jeg den rå optagelse med U2 fra deres koncert i Mexico City, 3. december 1997. Der er flere fejl, og de er allesammen rettet væk på udgivelsen. Hvad for en optagelse tror du jeg synes er bedst, den rå radio indspilning eller udgivelsen? = Den rå optagelse, fordi den var live "for real", og vi har ikke her med overmennesker at gøre, men ganske almindelige mennesker som du og jeg, der selv laver fejl flere gange i løbet af en dag. Hvis Kim's koncerter var fejlfrie, så synes jeg faktisk at det var dødkedeligt at høre på som fan.

Ja, bare min mening der lige skulle luftes.
Maj 01, 2010 Kl. 07:20 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #73]

Jeg troede ellers det var den generelle tone at være lidt små negativ herinde...
Jeg beklager, at jeg har knyttet et par ord til koncerten, som har givet trang til rynkede pandeminer - jeg beklager endnu en gang.
Lad mig så endelig sige at det var (bemærk - nu siger jeg noget positivt - jaaaaaa!) røv fedt at høre Kim og gutterne i æteren. Fed koncert overordnet set og bandet var sgu velspillende som altid... men'et har I fået .....

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Maj 01, 2010 Kl. 07:36 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #74]

.. og lad mig lige sige at jeg synes Carter plejer at være rigtig stabil - og at han er min favorit guitarist i Danmark!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Maj 01, 2010 Kl. 07:39 PM
Udskriv
Hosper

Status: Forumgnom
Beskeder: 477
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #75]

Citér:
Sørland wrote:
Kim Larsen fik Koncerthuset til at koge

http://www.bt.dk/musik/kim-larsen-fik-koncerthuset-til-koge


Ja, hold da k... der var god stemning inde i salen. Det var virkelig fedt

_________________________________
Hvem kan sige nej til en engel?
Maj 01, 2010 Kl. 08:45 PM
Udskriv
Sider: 1 2 [3] 4 5

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)