Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Hosper

Status: Forumgnom
Beskeder: 477
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #26]

Citér:
Jonas123 wrote:
Synes lige I skal have lov og se en mail jeg har modtaget fra DR. Jeg blev for 10 dage siden lovet 4 stk billetter, men det kan de ikke overholde.

Hvor amatøragtig har man lov at være

-------------

Kære Jonas

Hvis du ikke har modtaget billetter endnu, er der desværre tale om en misforståelse. Og det skal jeg beklage.

Omkring 20 lyttere blev ringet op, og som dig, lovet billetter – desværre var der tale om to assistenter, der sad med hver deres bunke telefonnumre fra lytterne i Nordjylland, og den ene assistent der ringede og delte billetter ud, fik ikke sendt alle bedskederne videre til den assistent, der skulle tildele billetter på ticketfast (systemet der uddeler billetterne).


Der er således tale om en menneskelig fejl, som er irriterende og trist for dig.

Jeg håber alligevel, at du vil lytte med 30/4 fra kl. 18:30-21:30 på P4.

Hvis du er interesseret i at komme på venteliste med 2 stk. billetter pr person, vil jeg gerne vide det hurtigst muligt – skriv direkte til lbi@dr.dk

Der kommer hele tiden aflysninger ind.

Venlig hilsen
Lone Bierlich
P4
--


--
--------------------------------------------------------------------------------------------
Lone Bierlich
Musikeventkoordinator, DR P4

DR
DR Byen
Emil Holms Kanal 20, opg.8-1
DK-0999 København C

T +45 3520 3040
D +45 3520 6816
M +45 2854 6816

lbi@dr.dk
www.dr.dk
--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg har to billetter som du må få, hvis du kan komme forbi Fjerritslev og hente dem. Jeg kan jo ikke rigtig nå at sende dem med posten inden fredag...

_________________________________
Hvem kan sige nej til en engel?
Apr 28, 2010 Kl. 08:25 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #27]

Er der nogen der er computernørder? Jeg får ikke noget "stereo mix" input .. altså den opfanger slet ikke noget af det lyd jeg spiller på computeren, hvad kan det skyldes?

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Apr 29, 2010 Kl. 07:51 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #28]

Citér:
Mads wrote:
Er der nogen der er computernørder? Jeg får ikke noget "stereo mix" input .. altså den opfanger slet ikke noget af det lyd jeg spiller på computeren, hvad kan det skyldes?


Som I kan se her, opfanger min mikrofon lyden fra mine højtalere, men Stereo Mix opfanger simpelthen ikke noget:
http://i300.photobucket.com/albums/nn16/madshovgaard/stereomixproblem.jpg

:( :( !!!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Apr 29, 2010 Kl. 08:04 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #29]

Citér:
Mads wrote:
Er der nogen der er computernørder? Jeg får ikke noget "stereo mix" input .. altså den opfanger slet ikke noget af det lyd jeg spiller på computeren, hvad kan det skyldes?


Jeg skal nok optage det, Madsus ;)
Apr 29, 2010 Kl. 08:12 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #30]

fint Jeppe :)

Og hvis du så også sætter en mic til, og synger lidt med, så vil det være perfekt.

Tillykke med kørekortet .. kører du kun i den sorte bil? Så ved jeg hvad jeg skal passe på, når jeg er i Viby

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı

Apr 29, 2010 Kl. 08:27 PM
Udskriv
Lille Jepper

Status: Seniormedlem
Beskeder: 109
Oprettet: Apr 25, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #31]

Jeppe, Det lyder godt. Jeg skrive mig på listen, vil meget gerne høre koncerten

_________________________________
"Livet er langt - tillykke med kort"
-egen fortolkning af papirsklip som 5 årig

Apr 30, 2010 Kl. 11:04 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #32]

Citér:
Mads wrote:
Er der nogen der er computernørder? Jeg får ikke noget "stereo mix" input .. altså den opfanger slet ikke noget af det lyd jeg spiller på computeren, hvad kan det skyldes?


Citér:
Mads wrote:
Røv kedelig setliste...


Hvorfor vil du optage det når det er røvkedligt

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Apr 30, 2010 Kl. 11:31 AM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #33]

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Mads wrote:
Er der nogen der er computernørder? Jeg får ikke noget "stereo mix" input .. altså den opfanger slet ikke noget af det lyd jeg spiller på computeren, hvad kan det skyldes?


Citér:
Mads wrote:
Røv kedelig setliste...


Hvorfor vil du optage det når det er røvkedligt


Ja, jeg er sær, hva' ...........................

Citér:
Mads wrote:
glæder mig dog meget til at høre de nye sange med ROSENQVIST på trommer, og Skov på spade.... og så er det jo herligt at FiFi Dong og Kloden Drejer Stille Rundt er med igen ... :) ..



_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Apr 30, 2010 Kl. 11:57 AM
Udskriv
Mille Carterfan

Status: Forumgnom
Beskeder: 1787
Oprettet: Mar 22, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #34]

Fordi nogen bare liiige skal øffe.

_________________________________
Hittebarn, du er fri.
Rejsen den er forbi...

Apr 30, 2010 Kl. 12:01 PM
Udskriv
seadog
Status: Medlem
Beskeder: 39
Oprettet: Dec 16, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #35]

Jeg prøver det her program til at rippe koncerten med, det er godt nok et købeprogram, men ser ud til at virke fint som demo:
http://www.nch.com.au/soundtap/index.html

Apr 30, 2010 Kl. 12:17 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #36]

Citér:
kimzoom wrote:
fint Jeppe :)

Og hvis du så også sætter en mic til, og synger lidt med, så vil det være perfekt.

Tillykke med kørekortet .. kører du kun i den sorte bil? Så ved jeg hvad jeg skal passe på, når jeg er i Viby

Klart, det hører jo med

Jo tak - jeps, så hvis du ser en sort bil, der prøver at parallelparkere, bør du nok holde dig på afstand
Apr 30, 2010 Kl. 04:58 PM
Udskriv
Jonas123

Status: Medlem
Beskeder: 60
Oprettet: Feb 18, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #37]

Citér:
Hosper wrote:
Citér:
Jonas123 wrote:
Synes lige I skal have lov og se en mail jeg har modtaget fra DR. Jeg blev for 10 dage siden lovet 4 stk billetter, men det kan de ikke overholde.

Hvor amatøragtig har man lov at være

-------------

Kære Jonas

Hvis du ikke har modtaget billetter endnu, er der desværre tale om en misforståelse. Og det skal jeg beklage.

Omkring 20 lyttere blev ringet op, og som dig, lovet billetter – desværre var der tale om to assistenter, der sad med hver deres bunke telefonnumre fra lytterne i Nordjylland, og den ene assistent der ringede og delte billetter ud, fik ikke sendt alle bedskederne videre til den assistent, der skulle tildele billetter på ticketfast (systemet der uddeler billetterne).


Der er således tale om en menneskelig fejl, som er irriterende og trist for dig.

Jeg håber alligevel, at du vil lytte med 30/4 fra kl. 18:30-21:30 på P4.

Hvis du er interesseret i at komme på venteliste med 2 stk. billetter pr person, vil jeg gerne vide det hurtigst muligt – skriv direkte til lbi@dr.dk

Der kommer hele tiden aflysninger ind.

Venlig hilsen
Lone Bierlich
P4
--


--
--------------------------------------------------------------------------------------------
Lone Bierlich
Musikeventkoordinator, DR P4

DR
DR Byen
Emil Holms Kanal 20, opg.8-1
DK-0999 København C

T +45 3520 3040
D +45 3520 6816
M +45 2854 6816

lbi@dr.dk
www.dr.dk
--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg har to billetter som du må få, hvis du kan komme forbi Fjerritslev og hente dem. Jeg kan jo ikke rigtig nå at sende dem med posten inden fredag...



TAK for det Hosper
Jeg har desværre først set din besked nu. Havde nok takket ja til tilbuddet hvis jeg havde set din besked i går
Apr 30, 2010 Kl. 05:20 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #38]

Citér:
Jeppe wrote:
Citér:
kimzoom wrote:
fint Jeppe :)

Og hvis du så også sætter en mic til, og synger lidt med, så vil det være perfekt.

Tillykke med kørekortet .. kører du kun i den sorte bil? Så ved jeg hvad jeg skal passe på, når jeg er i Viby

Klart, det hører jo med

Jo tak - jeps, så hvis du ser en sort bil, der prøver at parallelparkere, bør du nok holde dig på afstand


Der var 10 ledige pladser på Lindholmvej, og alligevel parkerede du skævt.. og mellem 2 båse ... knold :)

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı
Apr 30, 2010 Kl. 05:55 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #39]

Er du gal hvor "Botox og Sillicone" swinger ... 10 gange federe end på pladen, synes jeg!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Apr 30, 2010 Kl. 07:43 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #40]

Citér:
Mads wrote:
Er du gal hvor "Botox og Sillicone" swinger ... 10 gange federe end på pladen, synes jeg!



Jepp, det meste fra den nye platen er best med Kjukken! Mer T R Ø K K!

_________________________________
Du glade verden!
Apr 30, 2010 Kl. 07:50 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #41]

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Mads wrote:
Er du gal hvor "Botox og Sillicone" swinger ... 10 gange federe end på pladen, synes jeg!



Jepp, det meste fra den nye platen er best med Kjukken! Mer T R Ø K K!


Sådan er det jo bare med Danmarks Bedste (LIVE)Band og Kim's bedste og mest professionelle nogensinde - specielt fordi han har Danmarks bedste guitarist!!!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Apr 30, 2010 Kl. 07:57 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #42]

Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Mads wrote:
Er du gal hvor "Botox og Sillicone" swinger ... 10 gange federe end på pladen, synes jeg!



Jepp, det meste fra den nye platen er best med Kjukken! Mer T R Ø K K!


Ja takk begge deler

_________________________________
Apr 30, 2010 Kl. 07:59 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #43]

Citér:
Mads wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Mads wrote:
Er du gal hvor "Botox og Sillicone" swinger ... 10 gange federe end på pladen, synes jeg!



Jepp, det meste fra den nye platen er best med Kjukken! Mer T R Ø K K!


Jeg kan sgu godt li' Knud Møller & Johnny Madsen band
Sådan er det jo bare med Danmarks Bedste (LIVE)Band og Kim's bedste og mest professionelle nogensinde - specielt fordi han har Danmarks bedste guitarist!!!


_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı
Apr 30, 2010 Kl. 08:00 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #44]

Citér:
kimzoom wrote:
Citér:
Mads wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Mads wrote:
Er du gal hvor "Botox og Sillicone" swinger ... 10 gange federe end på pladen, synes jeg!



Jepp, det meste fra den nye platen er best med Kjukken! Mer T R Ø K K!


Jeg kan sgu godt li' Knud Møller & Johnny Madsen band
Sådan er det jo bare med Danmarks Bedste (LIVE)Band og Kim's bedste og mest professionelle nogensinde - specielt fordi han har Danmarks bedste guitarist!!!



Jeg kan sgu godt li' Knud Møller & Johnny Madsen band

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı
Apr 30, 2010 Kl. 08:00 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #45]

Citér:
Mads wrote:
Citér:
chrilep wrote:
Citér:
Mads wrote:
Er du gal hvor "Botox og Sillicone" swinger ... 10 gange federe end på pladen, synes jeg!



Jepp, det meste fra den nye platen er best med Kjukken! Mer T R Ø K K!


Sådan er det jo bare med Danmarks Bedste (LIVE)Band og Kim's bedste og mest professionelle nogensinde - specielt fordi han har Danmarks bedste guitarist!!!



Var det ikke Nordens - ja kanskje hele EUs - beste gitarist?

_________________________________
Du glade verden!
Apr 30, 2010 Kl. 08:02 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #46]

Næ, Næ, Næ er da også lige 100000000000000 mia. gange federe med Kjukken, for hulan det ligger godt... og Haugaard ligger alt for fedt på den her .. !!!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Apr 30, 2010 Kl. 08:03 PM
Udskriv
Norsk Afdeling

Status: Medlem
Beskeder: 77
Oprettet: Maj 10, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #47]

Hvis dette er det samme programmet / set som blir spilt på årets sommerkonserter går vi en fantastisk fin sommer i møte. Dette var helt enormt bra. Noe av det beste jeg har hørt fra Larsen og Kjukken. MINE DAMER OG HERRER.....Hold ud. Jeg gleder meg enormt. Blir så mange som mulig dette året.

_________________________________
"....Vi kaller drængen Jan"

Apr 30, 2010 Kl. 08:24 PM
Udskriv
halvorsen

Status: Seniormedlem
Beskeder: 112
Oprettet: Dec 28, 2006
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #48]

Citér:
Norsk Afdeling wrote:
Hvis dette er det samme programmet / set som blir spilt på årets sommerkonserter går vi en fantastisk fin sommer i møte. Dette var helt enormt bra. Noe av det beste jeg har hørt fra Larsen og Kjukken. MINE DAMER OG HERRER.....Hold ud. Jeg gleder meg enormt. Blir så mange som mulig dette året.
Enig med deg,kjempekonsert avslutningsnummeret hold ut er meget bra
Apr 30, 2010 Kl. 08:34 PM
Udskriv
Mads2443

Status: Seniormedlem
Beskeder: 165
Oprettet: Aug 06, 2009
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #49]

Dejligt at se en positiv tone, specielt fra Mads drengen ;)

_________________________________
Så kom og sæt dig, her hos mig, som en gammel Soldaterkammerat...

Apr 30, 2010 Kl. 08:44 PM
Udskriv
Jeppe

Status: Administrator
Beskeder: 632
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Det bedste til dig og dine venner fra P4 / Live radiokonsert med Kjukken 30 april ! [Indlæg #50]

Hvis alt er gået som det skulle, har jeg en optagelse af koncerten. Jeg optog fra to forskellige P4-netradiostationer for at undgå trafikmeldinger samt en ekstern radio i knap så god kvalitet. Så når jeg lige får klippet lidt i det, skal den nok blive god.
PM mig, hvis det frister

Apr 30, 2010 Kl. 09:00 PM
Udskriv
Sider: 1 [2] 3 4 5

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)