Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Nytt soloalbum på vei [Indlæg #76]

Citér:
Norsk Afdeling wrote:

Er dette første steg på veien mot en avslutning på samarbeidet med Kjukken?
Hva skjer videre etter sommerkonsertene? Er det noen som har mer info omkring dette og når slippes albumet offisielt i Norge. Må nok bestille fra Danmark for å få dette i tide til sommerkonsertene i Norge. Les mer nedenfor. HENTET DETTE FRA www.kimlarsen.dk


"Nyt solo-studiealbum fra Kim Larsen

"Mine Damer & Herrer” er Kim Larsen, næsten helt alene – for første gang i mange år. Udgives mandag den 3. maj 2010.

Kim Larsen er for første gang i lang tid gået ”alene” i studiet. ”Mine Damer & Herrer” er Kim Larsen helt nede på jorden med en ny samling sange, der spænder fra næsten højskole- og børnesange over stille blues og Bob Dylansk singer/songwriter numre til klassisk Kim Larsen-rock.

Med sig i studiet har han sin ”partner in crime” gennem mere end 40 år, idémanden og produceren Poul Bruun, og som tekniker og multimusiker medvirker Lars Krarup samt percussionisten Rune Olsen. Endvidere optræder enkelte prominente gæstemusikere på udvalgte numre – mere herom på et senere tidspunkt ...

Mange af sangene blev også spillet live med Kjukken i begyndelsen af året, men ideen med at udgive dem som DVD er indtil videre skrinlagt. Studieindspilningerne passede ganske enkelt bedre til den nye håndfuld sange.

”Pladen har været anderledes at lave,” fortæller Poul Bruun fra studiet, hvor sidste hånd er ved at blive lagt på indspilningerne. ”Vi har bygget den op lag for lag, fordi Kim spiller de fleste af instrumenterne selv. Hvert nummer, ja helt ned til hver basgang er gennemarrangeret i studiet, og det giver selvfølgelig en anden arbejdsgang, end hvis man sidder et band omkring en mikrofon og indspiller sammen.”



Det er nå mulig å reservere "Mine damer & herrer" på cdon.no! De peier å levere i postkassen på utgivelsesdato, noen ganger en dag før.

_________________________________
Du glade verden!
Mar 25, 2010 Kl. 07:47 AM
Udskriv
SANSSOUCI

Status: Banned bruger
Beskeder: 412
Oprettet: Jul 24, 2009
IP: Gemt
Re: Nytt soloalbum på vei [Indlæg #77]

Nu er en Juleplade vel en Juleplade den spilles i december og kommer ned i kassen med julepynt, Jeg holder meget af julepladen, den spiller jeg flere gange i julen sammen med Celine Dions, Smokies, Gustav Winckler og Enyas juleplader. En Juleplade er vel også en december plade eller hvad Hvem gider lytte til cool jul i juni måned

Mar 25, 2010 Kl. 08:10 AM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Nytt soloalbum på vei [Indlæg #78]

Nogen der ved hvornår den der single udkommer?

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Apr 09, 2010 Kl. 03:58 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Nytt soloalbum på vei [Indlæg #79]

Hjemmesiden har fået et ansigtsløft.. tjek selv!

www.kimlarsen.dk

De ønsker virkelig at få smidt nogle eksemplarer ud til den danske befolkning, virker det til !

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Apr 24, 2010 Kl. 08:11 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Nytt soloalbum på vei [Indlæg #80]

Ukens album

http://www.dr.dk/P4/Programmer/Madsen/UgensAlbum/2010/04/25210150.htm

_________________________________

Apr 26, 2010 Kl. 05:20 AM
Udskriv
seadog
Status: Medlem
Beskeder: 39
Oprettet: Dec 16, 2005
IP: Gemt
Re: Nytt soloalbum på vei [Indlæg #81]

Lidl sælger cd´en fra den 3 maj til 129 kr:
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20100503.p.Kim_Larsen_Mine_damer_og_herrer

Og de ældre cd´er til 49 kr:
http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20100503.p.Kim_Larsen_CDer

Apr 26, 2010 Kl. 07:22 AM
Udskriv
Sider: 1 2 3 [4]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)