Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
jesper

Status: Administrator
Beskeder: 1563
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #1]

Jeg var til koncert i fredags.. og jeg må sige at jeg var temmelig skuffet efter koncerten... havde nok store forventninger om at man skulle opleve at kunne komme ind og høre 15 nye sange med en kunstner hvis bagkatalog man har skamspillet i mange mange år, at høre noget nyt, noget Larsensk´.. men jeg blev meget skuffet må jeg indrømme... måske et enkelt nummer eller 3 kom over middel... Jeg var afsted med min kammerat der er lige så stor Larsen fan som jeg, vi var begge målløse.. der sad vi og lyttede til noget som ville få Kandis til at fremstå som hardrock... stortset alle sange kunne være sunget at Bjørn tidemann... Det er en samling Giro 413 sange, det burde være kommet på en glemmebog... hvorefter det bare skulle glemmes... sidste del af 2 sæt satte vi os ud i forhallen og nød en øl.. første koncert nogensinde jeg har forladt lokalet før musikken stoppede, af alle koncerter jeg har været til, var det den ringeste.. selv Rock i teltet i holstebro som blev aflyst var bedre... nu er vores største fortrydelse at vi også har billetter til Århus... men satser på at man kan sætte sig og nyde de gamle sange som Kjukken formår at spille til topkarakter, for musikkerne fejler intet, de er blandt danmarks bedste...

1/5

_________________________________
~~~ Ingen Lever Livet Baglens, Se Frem, Der ligger din fremtid ~~~

Jan 24, 2010 Kl. 10:26 PM
Udskriv
skrid pomfrit

Status: Forumgnom
Beskeder: 294
Oprettet: Aug 29, 2005
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #2]

Man får väl hoppas att låtarna "växer". De nya låtarna Kim körde förra året var dock inga höjdare enligt mig. Jag är också fan så trött på Bananer, Kajaken osv. Nej, kör Guleroden, Dagen För, Viktoria, Marianne & Susan Himelblå!

Dock är det en spännande grej att gå ut och spela 15 nya låtar. Men blir reaktionerna som de har varit hittills lär vi inte få uppleva något sådant igen...

Lät dock gott med ölen...

_________________________________
"--"

Jan 24, 2010 Kl. 10:47 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #3]

Jeg er enig, der er kun et par få stykker, som er hits.

Næ næ næ
Grøn var min barndomsdal
Botox og silicone
Mænd med måner

Resten er en gang giro 413, men pop musik, som virker som numre der ikke var gode nok til at komme på et par forrige Kjukken plader.

Jeg har i flere år ønsket nyt blod til Kim Larsens musik, mener også at jeg nævnte sidste år, at kjukken har spillet deres sidste koncert. Okay, jeg har ikke ret hver gang, men de 4 numre er hits.. resten er fyld.

Hvornår Århus JKP ? Lørdag? Så står jeg ved baren i scenes venstre side.. og snakker

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı

Jan 25, 2010 Kl. 12:02 AM
Udskriv
Claus

Status: Forumgnom
Beskeder: 905
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #4]

selv Rock i teltet i holstebro som blev aflyst var bedre...

Den var morsom.
Men måske vi ses i Århus, Jesper.

_________________________________
Lucille.....do your sister`s will

Jan 25, 2010 Kl. 06:18 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #5]

Citér:
jesper wrote:
nu er vores største fortrydelse at vi også har billetter til Århus...
1/5


Så bliv hjemme og få opdateret Kjukken.dk - men den lukker du måske ned efter den frygtelige oplevelse ?

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Jan 25, 2010 Kl. 06:27 AM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #6]

Kan af gode grunde IKKE sige noget om de nye sange, men må da ud fra boardets anmeldelser frygte for den nye plade.

Det virker for mig som om, at folk tager afsted for at høre nye udgaver af "midt om natten" og "Forklædt som voksen" - men får i stedet en renoveret udgave af Giro 413 uden Arne Myggen.
Kunne/burde man ikke lige give det hele en chance, ligesom man også gjorde det i 80´erne?
Har da flere gange i min ungdoms vår oplevet, at de nye numre ikke som forventet var hit fra starten. Men som tiden gik blev de bare bedre og bedre.
I dag komponerer Larsen også anderledes end dengang.

Tror egentligt at han inderst inde stadigvæk gerne vil lave sange a la "Midt om natten" "Jutlandia" "Fru Sauterne" etc - men det er ikke de sange der kommer til ham NU.
Og så tror jeg at han mangler at få noget inspiration andet steds fra!!!!!!!!!
Han er omgivet af dygtige musikere ingen tvivl om det, men som i ethvert andet forhold, så kan man ikke blive ved med at forny og forny.
MEN nu prøver de så alligevel. Det er det en KLUB turne de er ude på - og de prøver mange nye sange af, i håbet om at give os noget de ikke tidligere har gjort.Hvor mange her inde har ikke længe skreget på flere nye sange måske NU gør de så det, og det er heller ikke godt nok!!!!
Hvad skal de så finde på

Synes personligt det er træls at være til koncert og folk konstant plaprer - men det er jo en smags sag.
Så kan du jo se det på DVD hjemme UDEN at det generer andre og slet ikke chefen ;)

Til jer der nu har været inde og se og høre de nye sange, så kunne det da være rart at få sat stjerner (bedømmelse) på de forskellige numre.

0 - 6 stjerner er muligt

Og lad os da bare som arbejdstitel kalde den for

"Botox & Silikone" (titlen kan også bedømmes) ******

1 Gitte Stallone
2 Næ Næ Næ
3 Mænd med måner
4 Grøn var min barndomsdal
5 Danser med dig
6 mit et og alt
7 Stud poker
8 Miss Måneskin
9 Monte Blanco
10 Udenfor døren
11 Jasmin
12 Bitter Frugt
13 Gi mig en chance
14 Venter på dig
15 Hold ud

og så syens jeg at vi skal gøre som sang 13s titel her siger: "Gi Kim en chance"



_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel

Jan 25, 2010 Kl. 07:32 AM
Udskriv
Pingo

Status: Forumgnom
Beskeder: 357
Oprettet: Nov 24, 2007
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #7]

Jag är helt säker på att de nya låtarna kommer att växa med tiden.
Enligt min egen erfarenhet så brukar de låtar som fastnar på en gång inte hålla särskilt länge, medan de låtar som tar några lyssningar att komma in i brukar vara desto längre...

_________________________________
Kringsat af fjender, gå
ind i den tid!
Under en blodig storm -
vi dig til strid!
Kanske du spør' i angst,
udækket, åben:
Hvad skal jeg kæmpe med,
hvad er mit våben?

Jan 25, 2010 Kl. 07:37 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #8]

Citér:
jesper wrote:
... sidste del af 2 sæt satte vi os ud i forhallen og nød en øl..



Underligt at forlade salen når han når til sangene for dem der er gået i stå (og setlisten har jo stået på kjukken.dk):

Kvinde min
Gør mig lykkelig
Åh at være en høne
Det bedste til mig og mine venner

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Jan 25, 2010 Kl. 07:37 AM
Udskriv
Sirius

Status: Forumgnom
Beskeder: 252
Oprettet: Dec 15, 2006
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #9]

Der var flere sange med potentiale, så jeg mener at det er skudt helt forbi at hagle det ned. Hvis jeg endelig skal kritisere noget fra Aalborg, må det være den tvivlsomme akustik på Nordkraft, og det at Rosenkvist blev gemt væk bag en snasket, gennemsigtig plastikvæg - sikkert også pga. lydproblemer...

_________________________________
2011: 22. januar, Kim Larsen & Kjukken, Tinghallen Viborg
2011: 26. marts, TV2, Tinghallen Viborg

Due to the worldwide financial crisis, I can no longer afford to pay attention...

Jan 25, 2010 Kl. 07:46 AM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #10]

Manden kan sgu stadig skrive tekster, og det så det badder! Men noget af musikken var omvendt alt for kedelig og langsom. Men omvendt synes jeg også der var mange potentielle hits - som jeg godt tror kan blive ørehængere efter flere lyt! Og er du så færdig Skovgaard løfter det hele 2000 % . Han er da godt nok vild!!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Jan 25, 2010 Kl. 07:56 AM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #11]

Citér:
jesper wrote:
Jeg var til koncert i fredags.. og jeg må sige at jeg var temmelig skuffet efter koncerten... havde nok store forventninger om at man skulle opleve at kunne komme ind og høre 15 nye sange med en kunstner hvis bagkatalog man har skamspillet i mange mange år, at høre noget nyt, noget Larsensk´.. men jeg blev meget skuffet må jeg indrømme... måske et enkelt nummer eller 3 kom over middel... Jeg var afsted med min kammerat der er lige så stor Larsen fan som jeg, vi var begge målløse.. der sad vi og lyttede til noget som ville få Kandis til at fremstå som hardrock... stortset alle sange kunne være sunget at Bjørn tidemann... Det er en samling Giro 413 sange, det burde være kommet på en glemmebog... hvorefter det bare skulle glemmes... sidste del af 2 sæt satte vi os ud i forhallen og nød en øl.. første koncert nogensinde jeg har forladt lokalet før musikken stoppede, af alle koncerter jeg har været til, var det den ringeste.. selv Rock i teltet i holstebro som blev aflyst var bedre... nu er vores største fortrydelse at vi også har billetter til Århus... men satser på at man kan sætte sig og nyde de gamle sange som Kjukken formår at spille til topkarakter, for musikkerne fejler intet, de er blandt danmarks bedste...

1/5


Det er jo Larsensk alt sammen ... Jeg synes det er en hård dom efter at du har hørt de numre EN gang.
Vil aldrig selv sammenligne Larsen med hverken Kandis eller Bjørn "Tidevand"..

Og så sammenligne det med en koncert der ikke blev til noget, læser jeg som at Larsen i dine øjne er færdig og out !!!


Giro 413 er da bestemt IKKE bare Tidevand Kandis etc



Samtidig med det, så siger Margaret Lindhardt:



som jeg har skrevet længere nede i tråden, så synes jeg at man skal give det en chance... måske 2

Men græd ikke over at i har de billetter til Train. Udlod eller forær dem væk :)

Kritik bør være saglig og der synes jeg at du i dette tilfælde skider lidt i egen rede... Men igen det er en smagssag...

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Jan 25, 2010 Kl. 12:58 PM
Udskriv
SANSSOUCI

Status: Banned bruger
Beskeder: 412
Oprettet: Jul 24, 2009
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #12]

Bent og Sirius

Er enige med jer, kan også konstaterer at en sang som Mit et og Alt, har ændret lyrik. Jeg tror såmænd at Kim ændre på sin lyrik hen af vejen. Jeg er enig i, at Kim nok mangler lidt inspiration udefra, et godt gammeldags spark i røven. En ny Mogens Mogensen, der kan spark et par linier ind her og der. Jeg tror, at Kim sidder for meget alene om natten, hvor verden sover, og piller sig i navlen. Han mangler dagslys og liv i sine sangtekster. Små dagligdags indput fra de lyse timer. Det har han gjort lige siden 7-9-13. Jeg syntes dog ikke, at de nye sange er dårlige, men de er ikke som den yngre Kims tekster. Sangteksterne fra 7-9-13 og derefter, er sange som bygger på minder, skuffelser, håb og ikke mindst drømme. Nogle er samfunds relateret som Junglen. Men hvad er det vi vil have... Jeg tror vi skal være glade for at der kommer noget nyt fra Kim. jeg ser personligt de sidste udgivelser før Gammel Hankat, som en tilbagetrækning. 7-9-13 bygger som jeg ser på det, på skuffelserne i livet. Så kommer der lidt glemmebog, hvor meningen var at de skulle komme trip trap træsko, men så skete der noget, og triologien blev brudt af Gammel Hankat.

"Ja, så er det tid for en gammel hankat
At lukke sin dør og sige godnat"

Så kom Børne albummet.

En pose støj... bygger på gamle sange i ny indpakning

Nu får i så nyt fra ham, han har noge der skal ud, der er ikke meget 7-9-13 over det. Der er kommet liv i ham. Silicone Stalone er sjov og ret Kim "like" Mænd med måner ligeså. Miss Måneskin den lille advarsels sang om at pigerne skal passe på når de går i skoven... også Kim like... Så er der de andre sange, som er lavet med et bestemt mål for øje. Kære Fans, der er atter gang i Kim. Vær glade for at denne sætning ikke blev fulgt til dørs

"Ja, så er det tid for en gammel hankat
At lukke sin dør og sige godnat"

Nu håber jeg bare at Kim, vælger den rette vej ved korsvejen.

Dette skriv står helt og holdent for min regning, og er som jeg ser det.

Jan 25, 2010 Kl. 01:18 PM
Udskriv
Jonas123

Status: Medlem
Beskeder: 60
Oprettet: Feb 18, 2006
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #13]

Citér:
Mads wrote:
Manden kan sgu stadig skrive tekster, og det så det badder! Men noget af musikken var omvendt alt for kedelig og langsom. Men omvendt synes jeg også der var mange potentielle hits - som jeg godt tror kan blive ørehængere efter flere lyt! Og er du så færdig Skovgaard løfter det hele 2000 % . Han er da godt nok vild!!


Med hensyn til Skovgaard har jeg aldrig set ham så sur, uinspirende og "jeg gider ikke være her" atitude, som jeg oplevede lørdag aften på Nordkraft. Der plejer og være meget mere smil på drengen.
Men han kan sikkert også have dårlige dage.
Jan 26, 2010 Kl. 11:52 AM
Udskriv
SANSSOUCI

Status: Banned bruger
Beskeder: 412
Oprettet: Jul 24, 2009
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #14]

Citér:
Jonas123 wrote:
Citér:
Mads wrote:
Manden kan sgu stadig skrive tekster, og det så det badder! Men noget af musikken var omvendt alt for kedelig og langsom. Men omvendt synes jeg også der var mange potentielle hits - som jeg godt tror kan blive ørehængere efter flere lyt! Og er du så færdig Skovgaard løfter det hele 2000 % . Han er da godt nok vild!!


Med hensyn til Skovgaard har jeg aldrig set ham så sur, uinspirende og "jeg gider ikke være her" atitude, som jeg oplevede lørdag aften på Nordkraft. Der plejer og være meget mere smil på drengen.
Men han kan sikkert også have dårlige dage.


Det er da også tænkeligt at tiden er til at skifte, 11 år er mange år at arbejde sammen med de samme mennesker, så det kan da godt være, at Karsten vil ud og prøve kræfter med noget andet. Jeg syntes også at Karsten var lidt sløv, men tænkte at det var fordi Kim ikke gav han lidt plads. Men måske er det i virkeligheden fordi de ikke har haft så meget at skulle have sagt ang, de sidste nye sange.

Karsten er rigtig god, og kan hurtigt finde nye græsgange. Hvis det er tilfældet at han ikke gider mere, så skal jeg da være den første til at ønske ham alt mulig held og lykke.
Jan 26, 2010 Kl. 12:24 PM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #15]

Citér:
SANSSOUCI wrote:
Citér:
Jonas123 wrote:
Citér:
Mads wrote:
Manden kan sgu stadig skrive tekster, og det så det badder! Men noget af musikken var omvendt alt for kedelig og langsom. Men omvendt synes jeg også der var mange potentielle hits - som jeg godt tror kan blive ørehængere efter flere lyt! Og er du så færdig Skovgaard løfter det hele 2000 % . Han er da godt nok vild!!


Med hensyn til Skovgaard har jeg aldrig set ham så sur, uinspirende og "jeg gider ikke være her" atitude, som jeg oplevede lørdag aften på Nordkraft. Der plejer og være meget mere smil på drengen.
Men han kan sikkert også have dårlige dage.


Det er da også tænkeligt at tiden er til at skifte, 11 år er mange år at arbejde sammen med de samme mennesker, så det kan da godt være, at Karsten vil ud og prøve kræfter med noget andet. Jeg syntes også at Karsten var lidt sløv, men tænkte at det var fordi Kim ikke gav han lidt plads. Men måske er det i virkeligheden fordi de ikke har haft så meget at skulle have sagt ang, de sidste nye sange.

Karsten er rigtig god, og kan hurtigt finde nye græsgange. Hvis det er tilfældet at han ikke gider mere, så skal jeg da være den første til at ønske ham alt mulig held og lykke.


Kjukken har altså spillet med Kim i snart 15 år... IKKE kun 11..
Karsten er en guds benådet guitarist, og kan sikkert nemt finde nye græsgange, men om de er lige så indbringende som dem han græsser åp lige nu - det betvivler jeg meget...
Ingen af Kims tidligere musikere har efter tiden med Kim lavet det store end sige tjent det store på musikken
Den man hører og ser mest til er Hans Fagt. En Henning Pold har spillet med Kim fra 1978 til 1995 - han er kirkesanger, og ham ser man meget lidt til, hvis ikke slet intet..

Men jeg tror nu nok at Kjukkerne har deres indflydelse på nye numre. Karsten fungerer jo som kapelmester og står for arrangementerne. Så hvis man mener de er dårligt arrangeret så må man jo skrive til ham...

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Jan 26, 2010 Kl. 12:48 PM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #16]

Citér:
Bent wrote:
En Henning Pold har spillet med Kim fra 1978 til 1995 - han er kirkesanger, og ham ser man meget lidt til, hvis ikke slet intet..



Pold er da med i Søren Berlev´s Gasshow



_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Jan 26, 2010 Kl. 01:02 PM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #17]

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Bent wrote:
En Henning Pold har spillet med Kim fra 1978 til 1995 - han er kirkesanger, og ham ser man meget lidt til, hvis ikke slet intet..



Pold er da med i Søren Berlev´s Gasshow




og hvor tit spilles de i radioen eller vises på tv?

_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel
Jan 26, 2010 Kl. 01:24 PM
Udskriv
kjukkengirl

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #18]

Jeg synes de fleste af de nye sange var ganske fede, hvis ellers man kan kalde dem ny når de nu har været spillet live før de sidste par år.
Skal jeg framhæve et par af de bedste vil jeg sige botox og silicone, og mænd med måner, de 2 sange har helt bestemt store chancer for at hitte. Desuden var jeg ret vild med mange af de der numre som vi før har hørt til koncerter, såsom mit et og alt, lille SØREN (HI HI har lært det nu), kom igen, venter på dig. Seriøst synes det er nogen ganske gode numre, og den store fordel ved det her er at vi ENDELIG får det martriale på lovligt medie som vi har hørt til koncerterne, istedet for det bare ryger helt i glemmebogen. Hvem har måske ikke irreteret sig over at have hørt et eller andet brandgodt nummer til en koncert, også høre man det aldrig mere fordi det ikke blir udgivet, og fordi man ikke kan finde en eller anden pirat udave af det?
Personligt synes jeg det er en skam at numre som felicia, vera pawlonas drømme, den lille melodi, avenuen (KJUKKEN UDGAVE), Bare mig (KIM UDGAVE) og den slags fuldstændig er gået i glemmebogen, allesammen er RIGTIG FEDE numre som vi nok ALDRIG kommer til at høre igen, ganske enkelt fordi de ikke er blevet indspillet, og udgivet men kun spillet live til enkelte koncerter o.lign. Så derfor lad for os blive ved med at få optaget ALLE live koncerter, og næste gang optag og udgiv dem i fuld længde. Jeg ville give hvad som helst for de fulde udgaver af de sidste mange års koncerter fra Odense, måske lige med undtagelse af den fra brandts klæde fabrik som nok er den eneste kim koncert jeg husker som decideret dårlig.

Jan 26, 2010 Kl. 02:06 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #19]

Jeg synes at alle de nyere sange han har lavet de sidste par år er dårlige.

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Jan 26, 2010 Kl. 05:31 PM
Udskriv
SANSSOUCI

Status: Banned bruger
Beskeder: 412
Oprettet: Jul 24, 2009
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #20]

15 tak for rettelsen. For at der ingen misforståelser skal være om min holdning til Karsten og Klub Turneen, Karsten spiller som altid super prof. og der er ingen slinger i valsen. Han er super god, og leverede også den vare der var bestilt. Men der manglede smil og energi i hans personlige fremtoning. Karsten er dog så prof, at han stadig leverer sit ypperste, også selvom han har det Røde

Jan 26, 2010 Kl. 06:38 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #21]

Han burde skiftet ud, han er meget kedelig og trættende at se på i længden og ikke mindst at høre på

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Jan 26, 2010 Kl. 06:50 PM
Udskriv
SANSSOUCI

Status: Banned bruger
Beskeder: 412
Oprettet: Jul 24, 2009
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #22]

Citér:
Arnold wrote:
Han burde skiftet ud, han er meget kedelig og trættende at se på i længden og ikke mindst at høre på


Har du også det Røde Brian Kim kan ikke skrive sange siger du og Karsten kan er kedelig og trættende... Hmm ser vi den første off fan hos dig
Jan 26, 2010 Kl. 07:04 PM
Udskriv
Arnold

Status: Forumgnom
Beskeder: 2144
Oprettet: Mar 17, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #23]

Nej det har jeg ikke Men det er desværre noget jeg virkelig mener, det er nogen bla bla og ikke bedre end de hjemmelavde suppe, steg og is tekster vi næsten alle sammen kan lave, den slags som vores moster eller tante selv har brygget sammen og slæbte med til familiefest. Det er blevet for tykt og tungt og meget gabende at høre på. Det er sgu snart pinligt det her. Det fanme uhyggeligt du

_________________________________
Besøg facebook gruppen Gasolin' - Kim Larsen & Co. http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/groups/389444837748699/

Jan 26, 2010 Kl. 07:48 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #24]

Citér:
Arnold wrote:
Nej det har jeg ikke Men det er desværre noget jeg virkelig mener, det er nogen bla bla og ikke bedre end de hjemmelavde suppe, steg og is tekster vi næsten alle sammen kan lave, den slags som vores moster eller tante selv har brygget sammen og slæbte med til familiefest. Det er blevet for tykt og tungt og meget gabende at høre på. Det er sgu snart pinligt det her. Det fanme uhyggeligt du


Østre Gsværk blir nok godt

_________________________________
Jan 27, 2010 Kl. 05:17 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Hvad synes i om de nye sange ? [Indlæg #25]

Citér:
Sørland wrote:
Citér:
Arnold wrote:
Nej det har jeg ikke Men det er desværre noget jeg virkelig mener, det er nogen bla bla og ikke bedre end de hjemmelavde suppe, steg og is tekster vi næsten alle sammen kan lave, den slags som vores moster eller tante selv har brygget sammen og slæbte med til familiefest. Det er blevet for tykt og tungt og meget gabende at høre på. Det er sgu snart pinligt det her. Det fanme uhyggeligt du


Østre Gsværk blir nok godt


ja for de som skal der altså... God fordøyelse!

_________________________________
Jan 27, 2010 Kl. 05:18 PM
Udskriv
Sider: [1] 2 3

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)