Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
norman

Status: Medlem
Beskeder: 82
Oprettet: Nov 10, 2004
IP: Gemt
Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #1]

Her er en opptagelse av 14 astronauter i Stavanger, Norge den 14. august 2009. http://www.youtube.com/watch?v=KKxAwJk9NoM

_________________________________
På en sommerdag og i silende regn, listet en prest med sin degn...

Aug 22, 2009 Kl. 05:21 PM
Udskriv
Susanhimmelblue

Status: Medlem
Beskeder: 29
Oprettet: Nov 28, 2007
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #2]

Jeg synes det var en av de beste sanger i denne omgang.
De spiller den så meget bedre live

_________________________________
Suzanne Kristoffersen

Aug 24, 2009 Kl. 07:53 AM
Udskriv
clausen

Status: Forumgnom
Beskeder: 517
Oprettet: Nov 02, 2004
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #3]

Sys jeg også... Jeg var ikke så vild med den før jeg hørte den live med Kjukken

_________________________________
En god cigar blandt venner gi´r luft i begge ender

Aug 25, 2009 Kl. 09:39 AM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #4]

Citér:
clausen wrote:
Sys jeg også... Jeg var ikke så vild med den før jeg hørte den live med Kjukken


Sådan er det jo med alt de spiller !!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Aug 25, 2009 Kl. 03:34 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #5]

Citér:
Mads wrote:
Citér:
clausen wrote:
Sys jeg også... Jeg var ikke så vild med den før jeg hørte den live med Kjukken


Sådan er det jo med alt de spiller !!


Bestemt ikke med Gasolin' sangene!

Selv om de fremfører de så smukt, så smukt....

_________________________________
Aug 25, 2009 Kl. 04:22 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #6]

Jeg synes Kjukken spiller ALTING så fedt!! Synes klart det er det bedste band Kim har haft nogensinde, Skovgaard trækker virkelig det hele en ekstra dismision op!! Det er uden tvivl dengang der blev skrevet det bedste og fedeste musik, men jeg synes sgu Kjukken spiller det så ufattelig fedt, noget bedre end Gas selv gjorde, og sidst men ikke mindst er de super prof og har en voldsom fed lyd! Synes dog at Willi er den bedste bassist Kim har spillet med nogensinde, og hvis man bare havde ham med i Kjukken var det jo total veludført!

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!

Aug 26, 2009 Kl. 08:34 AM
Udskriv
Oles Fjerner

Status: Forumgnom
Beskeder: 398
Oprettet: Mar 08, 2005
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #7]

Kunne vi så lige få Hans Fagt på trommer igen, så ville det være et godt band. Synes ikke Jesper R. er så tight....


Citér:
Mads wrote:
Jeg synes Kjukken spiller ALTING så fedt!! Synes klart det er det bedste band Kim har haft nogensinde, Skovgaard trækker virkelig det hele en ekstra dismision op!! Det er uden tvivl dengang der blev skrevet det bedste og fedeste musik, men jeg synes sgu Kjukken spiller det så ufattelig fedt, noget bedre end Gas selv gjorde, og sidst men ikke mindst er de super prof og har en voldsom fed lyd! Synes dog at Willi er den bedste bassist Kim har spillet med nogensinde, og hvis man bare havde ham med i Kjukken var det jo total veludført!


_________________________________
Da de bar mig ud
med fjorten riffelskud
og tyve kroner åh ja åh ja
og en regning
på en maskinpistol.
Aug 27, 2009 Kl. 05:41 PM
Udskriv
chrilep

Status: Forumgnom
Beskeder: 1114
Oprettet: Maj 18, 2005
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #8]

Citér:
Oles Fjerner wrote:
Kunne vi så lige få Hans Fagt på trommer igen, så ville det være et godt band. Synes ikke Jesper R. er så tight....


Citér:
Mads wrote:
Jeg synes Kjukken spiller ALTING så fedt!! Synes klart det er det bedste band Kim har haft nogensinde, Skovgaard trækker virkelig det hele en ekstra dismision op!! Det er uden tvivl dengang der blev skrevet det bedste og fedeste musik, men jeg synes sgu Kjukken spiller det så ufattelig fedt, noget bedre end Gas selv gjorde, og sidst men ikke mindst er de super prof og har en voldsom fed lyd! Synes dog at Willi er den bedste bassist Kim har spillet med nogensinde, og hvis man bare havde ham med i Kjukken var det jo total veludført!




Kjukkens sound er noe av det beste som har vært, helt på høyde med Gasolin. Enig med deg, Oles Fjerner, Hans Fagt hadde gjort bandet komplett, selv om Jesper R. ikke er noen dårlig trommeslager!

_________________________________
Du glade verden!
Aug 27, 2009 Kl. 06:53 PM
Udskriv
Mads

Status: Forumgnom
Beskeder: 877
Oprettet: Okt 30, 2004
IP: Gemt
Re: Fjorten astronauter, Stavanger [Indlæg #9]

Citér:
Oles Fjerner wrote:
Kunne vi så lige få Hans Fagt på trommer igen, så ville det være et godt band. Synes ikke Jesper R. er så tight...
Citér:


Helt uenig!

Jeg har selv spillet trommer i 8 år, og ud fra hvad jeg kan høre, så synes jeg sgu han er super tight og laver nogle gode smoothe fills, som dog nemt bliver monotome og ensformede.. og det er nok der han halter mest, hans ringe teknik og hans dårlige evne til fornyelse.. ellers synes jeg han er en fuldbragt trommeslager med alle de kvaliteter det kræver for at lægge en stabil bund til Kim Larsens musik, så Rosenqvist får thumps up herfra!

hilsen trommeslageren ;)

_________________________________
"Og her kommer en sang der stammer fra den sidste demokratiske gade i København, hvor man både må ryge, kneppe og drikke bajere" - det hele munder ud i Rabalderstræde!
Aug 27, 2009 Kl. 09:05 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)