Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
LARSEN og EB [Indlæg #1]

I EB net fandt jeg dette angående side 9 PIGER....

Kim og kuglerne
I en kort periode måtte læserne dog kigge forgæves efter Side 9-pigen i Ekstra Bladet Søndag, da den startede i 1984. Den daværende søndagsredaktør Jacob Ludvigsen udfordrede læserne- og reaktionen udeblev ikke. Kort efter var Side 9-pigen tilbage også i den nye søndagsavis.

I 90'erne blev der gjort forsøg med også at få mændene på banen på deres egen ugentlige side. Det blev en kort fornøjelse. De kyllinger tør ikke - og for resten er de heller ikke interessante at se på!

Der har undtagelsesvis to gange været mænd på Side 9. Første gang var i 80'erne, da Kim Larsen splitterfornøjet optrådte i bladet - og dagen efter kom op på redaktionen og til stor moro for alle hentede sit Side 9-honorar.


_________________________________
Hellere en god trekant frem for en ond cirkel

Jul 10, 2008 Kl. 09:31 AM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: LARSEN og EB [Indlæg #2]

Det har jeg læst engang før det der. Var det ikke i forbindelse med hans 40 års fødselsdag? Mon ikke det er det Jørgen Angel billede der blev taget lige efter Gas sidste koncert i Mamø i 1978.

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...

Jul 10, 2008 Kl. 11:28 AM
Udskriv
pdj1961

Status: Seniormedlem
Beskeder: 132
Oprettet: Nov 07, 2007
IP: Gemt

Vedhæftet :
kim_ngen.jpg
6 KB [downloads: 26]
Re: LARSEN og EB [Indlæg #3]

Denne har vist nok været brugt som plakat engang.
Er jeg ikke dejlig?

Jul 10, 2008 Kl. 02:41 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: LARSEN og EB [Indlæg #4]

Havde det dog bare været eyeQ

_________________________________
ɐnpıqnɥs ǝʌol ı

Jul 10, 2008 Kl. 03:07 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: LARSEN og EB [Indlæg #5]

Citér:
Bent wrote:
Der har undtagelsesvis to gange været mænd på Side 9. Første gang var i 80'erne, da Kim Larsen splitterfornøjet optrådte i bladet - og dagen efter kom op på redaktionen og til stor moro for alle hentede sit Side 9-honorar.

Husker jeg helt galt, hvis jeg mener, at Peter Schmeichel var side9-pige i 1992?!?
Jul 10, 2008 Kl. 08:18 PM
Udskriv
Artemis
Status: Banned bruger
Beskeder: 942
Oprettet: Sep 20, 2006
IP: Gemt
Re: LARSEN og EB [Indlæg #6]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Bent wrote:
Der har undtagelsesvis to gange været mænd på Side 9. Første gang var i 80'erne, da Kim Larsen splitterfornøjet optrådte i bladet - og dagen efter kom op på redaktionen og til stor moro for alle hentede sit Side 9-honorar.

Husker jeg helt galt, hvis jeg mener, at Peter Schmeichel var side9-pige i 1992?!?



Nu er i så to der mener det så er sansynligheden jo dobbelt så stor

Citat:
Johan Gadegaard skrev 8. januar 2007 11:47Svar til lars bahl #42
Hej Lars

Det er altså et stykke vådt sæbe, du har smidt ud til diskussion. Principielt kunne billederne godt være de samme, men for mig gør det stadig en forskel, hvilket formål fotografen har med at tage dem. I det tilfælde er det selvfølgelig noget, fotografen må gøre op med sig selv. I praksis vil man normalt alligevel kunne aflæse i billederne, om fotografen har forsøgt at vise respekt for ofrene.

Side 9 pigen kan jeg dårligt forbinde med menneskelig lidelse, medmindre du taler på vegne af de læsere, der slog op på side 9 og fandt Peter Schmeichel...

_________________________________
http://www.dailymotion.com/video/x191yz_wilson-phillips-release-me_music
Jul 11, 2008 Kl. 02:34 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)