Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Status: Seniormedlem
Beskeder: 130
Oprettet: Maj 08, 2005
IP: Gemt
hvad siger Larsen - live sådan [Indlæg #1]

Hej
Er der nogen der kan høre hvad Larsen siger - på Live Sådan. Han præsenterer Stone Free - og siger : "Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har hele lejligheden fyldt med billeder. Væg op og væg ned (hvorefter han siger noget meget utydeligt ?!!?) ... lyder lidt som beeebauu..

Apr 10, 2008 Kl. 08:57 PM
Udskriv
dennis307sw
Beskeder: 130
Oprettet: Maj 08, 2005
Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #2]

Hej

Nogen der kan høre hvad Larsen siger: Han præsentere Stone Free. "Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg har billeder...... væg op og væg ned. Hvorefter han siger noget meget utydeligt (lyder som beebauuul..)

Apr 10, 2008 Kl. 09:00 PM
Udskriv
dfalch
Status: Nyt medlem
Beskeder: 7
Oprettet: Apr 10, 2008
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #3]

Han siger "Keep out, ik?"

Apr 10, 2008 Kl. 09:34 PM
Udskriv
Claus

Status: Forumgnom
Beskeder: 905
Oprettet: Mar 15, 2004
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #4]

Har altid hørt det som om han siger "Det mig, ikke"

Apr 10, 2008 Kl. 10:20 PM
Udskriv
kimzoom

Status: Ustabil
Beskeder: 2082
Oprettet: Mar 15, 2004
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #5]

synes mere han siger lidt fordansket "keep bawle, ik'"

(råb videre)

Apr 11, 2008 Kl. 07:45 AM
Udskriv
pdj1961

Beskeder: 132
Oprettet: Nov 07, 2007
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #6]

Har altid troet at han siger: Ja, det skal (heller) ikke være nogen hemmelighed, at øhh, hjemme i min lejlighed er alle væggene fyldt med billeder af ham. Væg op og væg ned.
Og så noget med: Det var de(t), ikke?
Eller: Det varmer, ikke?

Hvad bliver der derimod sagt mellem sjagge og sort, sort, sort?
For mig lyder det som noget med et eller andet "onkel" og så noget med en såkaldt katastrofe sprængning, kan kun ske.....?
Noget med at der er lagt tale på efter optagelsen. Er der sprunget en streng Franz?

Apr 11, 2008 Kl. 10:13 AM
Udskriv
Rasmus136

Beskeder: 421
Oprettet: Mar 16, 2004
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #7]

Citér:
dfalch wrote:
Han siger "Keep out, ik?"

Jep: Keep out, ikk....
Apr 11, 2008 Kl. 11:25 AM
Udskriv
Slaske

Beskeder: 379
Oprettet: Jun 16, 2005
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #8]

Ja, det ska' ikke være nogen hemmelighed, at hjemme i min lejlighed er alle væggene fyldt med billeder af ham. Vægge op og vægge ned. De var det, ikk?
---Det er helt sikkert, sådan han siger!!

En lille anekdote i den forbindelse:

I 1973 skulle jeg til Bornholm med klassen. Inden færgen sejlede mod solskinsøen, havde vi elever en halv dag på egen hånd i København. Vi var fem stk. der drog mod Christianshavn, for selvfølgelig skulle vi se, hvor vores (men især mine!!) idoler boede. Vi mødte en fyr ved navn Bjarne, der boede i Dronningensgade skråt overfor "sekseren".
Han tilbød storsindet, at vise os hvor og hvordan de boede. Han var personligt venner med Gasserne, ja mon ikke de fleste kendte hinanden i gaden og kom hinanden mere ved dengang end i dag??
Alting var temmelig primitivt dengang, for der var ikke almindelige dørlåse på alle dørene, som vi kender det idag. Mange brugte hængelåse med tilhørende overfald på deres hoveddør. Var hængelåsen på, var der ikke nogen hjemme og var den der ikke, kunne man bare gå ind. Det er da hygge!!
Nå til sagen! Gasserne var ikke hjemme, men deres lokum på trappen var ikke låst, så der kiggede vi da ind og der hang nogle af de billeder Kim snakker om - "Vægge op og vægge ned" og der var sgu' mange.
Ja, det er såmænd snart 35 år siden, tiden går.
Det var også dengang min klassekammerat Carl Henrik Als filmede noget SMALFILM (findes det mere) som er brugt i filmen om Gasolin'. Hvis I kigger i rulleteksten, dukker hans navn op på creditlisten. ´

Godt forår!!

Slaske

Apr 11, 2008 Kl. 03:46 PM
Udskriv
Michael Jensen
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #9]

Citér:
pdj1961 wrote:
Har altid troet at han siger: Ja, det skal (heller) ikke være nogen hemmelighed, at øhh, hjemme i min lejlighed er alle væggene fyldt med billeder af ham. Væg op og væg ned.
Og så noget med: Det var de(t), ikke?
Eller: Det varmer, ikke?

Hvad bliver der derimod sagt mellem sjagge og sort, sort, sort?
For mig lyder det som noget med et eller andet "onkel" og så noget med en såkaldt katastrofe sprængning, kan kun ske.....?
Noget med at der er lagt tale på efter optagelsen. Er der sprunget en streng Franz?

"Det kan selvfølgelig kun ske i Tivolis koncertsal det er klart"

Apr 11, 2008 Kl. 04:58 PM
Udskriv
dfalch
Status: Nyt medlem
Beskeder: 7
Oprettet: Apr 10, 2008
Re: Live Sådan - hvad siger Larsen [Indlæg #10]

Han SIGER "Keep out, ik'"? Typisk gassprog, en blanding af engelsk og dansk. Jeg har lige kørt nummeret igennem et lydprogram, og sat hastigheden ned. Der er ingen tvivl: "Keep out, ik'?"

Apr 18, 2008 Kl. 11:13 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)