Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster

Status: Nyt medlem
Beskeder: 3
Oprettet: Feb 14, 2008
IP: Gemt
peter og de andre kopier [Indlæg #1]

hejsa vil bare lige høre jeres menning om peter og de andre kopier jeg er ved at lave et halbal hvor de skal komme og spille så vil bare lige hører jer om i tror de trækker fuld hus.
Jeg synes de er kanon..

Feb 14, 2008 Kl. 07:26 PM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
Re: peter og de andre kopier [Indlæg #2]

Det kommer an på hvor i landet det er. Jeg tror generelt de har et stort publikum i provinsen. Det er ikke så tit de spiller her i København, men jeg kender en der har arrangeret et halbl i Jylland, hvor han hyrede dem. Der var bragende udsolgt.

Feb 14, 2008 Kl. 10:55 PM
Udskriv
Rasmus136

Beskeder: 421
Oprettet: Mar 16, 2004
Re: peter og de andre kopier [Indlæg #3]

PODAK er fede nok, men Molzen skal lukke arret mellem numrene. Det er totalt provinsielt at prøve at tale som Larsen - endda med lån fra Gas' liveoptagelser - mellem numrene.

Feb 15, 2008 Kl. 07:19 AM
Udskriv
Bent

Status: Moderator
Beskeder: 1282
Oprettet: Mar 14, 2004
Re: peter og de andre kopier [Indlæg #4]

Citér:
Rasmus136 wrote:
PODAK er fede nok, men Molzen skal lukke arret mellem numrene. Det er totalt provinsielt at prøve at tale som Larsen - endda med lån fra Gas' liveoptagelser - mellem numrene.

Kan ikke være mere enig ....

Feb 15, 2008 Kl. 09:45 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
Re: peter og de andre kopier [Indlæg #5]

Citér:
Rasmus136 wrote:
Molzen skal lukke arret mellem numrene. Det er totalt provinsielt at prøve at tale som Larsen - endda med lån fra Gas' liveoptagelser - mellem numrene.
Der er jo flere forskellige grader af kopiernes lighed kontra egenart - dette er så blot den, som PODAK har valgt. Det kan da godt være, at det falder de rutinerede Gasolin'-fans for brystet, at de i den grad kan genkende Kim Larsen, men min opfattelse af det til koncert er, at publikum er lige så meget med der; dermed underforstået, at det ikke ville være et sammenhængende hele, hvis de blot spillede musik uden speak mellem numrene.
Feb 15, 2008 Kl. 05:47 PM
Udskriv
KnOrr

Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
Re: peter og de andre kopier [Indlæg #6]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Rasmus136 wrote:
Molzen skal lukke arret mellem numrene. Det er totalt provinsielt at prøve at tale som Larsen - endda med lån fra Gas' liveoptagelser - mellem numrene.
Der er jo flere forskellige grader af kopiernes lighed kontra egenart - dette er så blot den, som PODAK har valgt. Det kan da godt være, at det falder de rutinerede Gasolin'-fans for brystet, at de i den grad kan genkende Kim Larsen, men min opfattelse af det til koncert er, at publikum er lige så meget med der; dermed underforstået, at det ikke ville være et sammenhængende hele, hvis de blot spillede musik uden speak mellem numrene.

Det vil jeg give dig ret i, Kasper. Jeg vil mene det er kendskabet til Gas der er afgørende, om hvor vidt det er fedt at høre på Molzen mellem numrene.. Egentligt synes jeg det er helt ok at han gør det, for man må jo gå ud fra at langt de fleste enten ikke kan huske Larsens anekdoter og deslige mellem numrene, eller at de aldrig har hørt dem før.. Og da det jo er rimelig humoristisk det meste af det, så synes jeg det er fint nok

Feb 15, 2008 Kl. 06:43 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)