Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
1 time med Hans Fagt [Indlæg #1]

P4 Regional-radioen (Næstved) sender i dag kl 10 - en hel time med Hans Fagt

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set

Jul 03, 2004 Kl. 06:20 AM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: 1 time med Hans Fagt [Indlæg #2]

1 time med Hans Fagt på trommer hos "På slaget 12". Vi hørte ikke Hans sige meget, men kunne nyde hans solide rytmer til på "PS 12"'s egne numre, samt en del kopi numre.

Følgende er hentet fra PS 12's hjemmeside http://www.paaslaget12.dk/nyheder/default.asp



Ny Trommeslager
07. jun 2004

På Slaget 12 har fået ny trommeslager, Hans Fagt, som tidligere har spillet med et hav af danske navne, men nok er mest kendt som trommeslager i Kim Larsen og Bellami i perioden 1986-1993.



På Slaget 12 foran Århus Domkirke
28. maj 2004

2000 mennesker havde, på trods af det kølige vejr, fundet vej til Store Torv i Århus, hvor På Slaget 12 gav en af sine forholdsvis sjældne koncerter i Århus, lige foran Århus Domkirke.

Her kunne publikum rocke til og synge med på en blanding af gruppens Let’s Dance repertoire og egne sange som Ude på det blå ocean, Jeg elsker dig som vinden blæser, Katolske kys og naturligvis Hjem til Århus.



Hans Fagt (trommer)
født 10. september 1959
Hans Fagt er det sidst tilkomne medlem af På Slaget 12. Har uddannet sig på Berklee College of Music, Boston. Har spillet med mange forskellige navne, bl. a. Stig Møller og Frede Fup, men er nok mest kendt for at have været trommeslager i Kim Larsen og Bellami fra 1986 til 1993. Udover at være trommeslager i På Slaget 12 driver Hans adskillige trommeworkshops, hvor han efter sigende får folk, som aldrig har slået på noget før, til at lave de mest komplicerede ting med rytmer.

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Jul 03, 2004 Kl. 02:49 PM
Udskriv
Mikkel
Status: Nyt medlem
Beskeder: 0
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: 1 time med Hans Fagt [Indlæg #3]

ARHHHHH hvor fedt.. Er jo selv trommeslager, og syntes Fagt er PISSE fed.. Arh hvor fedt..

Jul 04, 2004 Kl. 07:09 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)