Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster

Status: Forumgnom
Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
IP: Gemt
Eldorado DR p4 [Indlæg #1]

Jørgen Mylius fejrede Kims fødselsdag ved at spille en masse Kim numre, og fortælle lidt forkerte historier om Kim.
Ifølge mylle, skulle singlen damen på taget være udkommet inden gasolin blev dannet, gasolin skulle ifølge myllen kun have været i usa 1 gang osv. mage til makværk skal man lede længe efter.

Okt 29, 2007 Kl. 02:22 AM
Udskriv
Michael Jensen
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
Re: Eldorado DR p4 [Indlæg #2]

Gas var da kun i USA en enkelt gang.... Singlen "Damen På Taget" udkom da vist før Gasolin's første album, men ikke før dannelsen af bandet.

Okt 29, 2007 Kl. 01:53 PM
Udskriv
kjukkengirl

Beskeder: 414
Oprettet: Sep 19, 2005
Re: Eldorado DR p4 [Indlæg #3]

Michael er du nu helt sikker på det med at de kun var i usa 1 gang?jeg mener at de var derovre da de udsendte albummet gasolin, og igen da de udsendte what a lemon, og i forbindelse med deres sidste engelsk sprogede album, mener jeg også de var derovre i produktions øjemed (dog ikke på turne) men der tager jeg måske fejl?

Okt 30, 2007 Kl. 12:45 AM
Udskriv
Strengelegen

Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
Re: Eldorado DR p4 [Indlæg #4]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Michael er du nu helt sikker på det med at de kun var i usa 1 gang?jeg mener at de var derovre da de udsendte albummet gasolin, og igen da de udsendte what a lemon, og i forbindelse med deres sidste engelsk sprogede album, mener jeg også de var derovre i produktions øjemed (dog ikke på turne) men der tager jeg måske fejl?

Der er omtalt 2 gange i Masser af succes bogen

Okt 30, 2007 Kl. 06:03 AM
Udskriv
Oles Fjerner

Beskeder: 398
Oprettet: Mar 08, 2005
Re: Eldorado DR p4 [Indlæg #5]

Citér:
kjukkengirl wrote:
Jørgen Mylius fejrede Kims fødselsdag ved at spille en masse Kim numre, og fortælle lidt forkerte historier om Kim.
Ifølge mylle, skulle singlen damen på taget være udkommet inden gasolin blev dannet, gasolin skulle ifølge myllen kun have været i usa 1 gang osv. mage til makværk skal man lede længe efter.

Mylle har før omtalt dette, engang i TV hvor Mylle og Larsen var sammen. Mylle fortalte at Larsen havde banket døren ind hos Danmarks Radio i sin tid, da han vil have Mylle til at spille sin nye singlé "Damen på Taget" eller "Johnny the Jackpot" eller hvad var det nu den hed.... som Mylle sagde, hvortil Larsen sagde "Sikkert sikkert..." efterfulgt af et stort grin.

Det passer vel meget godt med at begge omtalte singler var udkommet i samme tidsrum? Så reelt kunne han vel sagtens have haft begge singler med sig , da han vil have DR til at spille den/dem
Og det passer vel også godt nok med, at Larsen ikke bare sådan gav op, da han synes han havde lavet verdens bedste plade... som altid

Mylle nævnte forøvrigt, at det var hans første møde med Larsen overhovedet dengang!

og en regning
på en maskinpistol.
Okt 30, 2007 Kl. 07:46 AM
Udskriv
Michael Jensen
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
Re: Eldorado DR p4 [Indlæg #6]

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
kjukkengirl wrote:

Der er omtalt 2 gange i Masser af succes bogen

Rigtigt...De var der så åbenbart to gange... Sorry

Okt 30, 2007 Kl. 06:30 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)