Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
SANSSOUCI

Status: Banned bruger
Beskeder: 412
Oprettet: Jul 24, 2009
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #76]



CD 1:
02. Gasolin’ - Kvinde Min

CD 4:
01. Lone Kellermann - Se Venedig og Dø

CD 5:
01. Gasolin’ - Hva' Gør Vi Nu, Lille Du?


Udgivelsesdato 14. SEPTEMBER 2009

Kan købes her blandt andet : http://www.gucca.dk/cd-album/100-70er-hits_29918.php Mange dejlige numre måske en julegave ide.

Dec 17, 2009 Kl. 10:35 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #77]

Gad vide om andre end IrmaGrad sover? De seneste to omtalte udgivelser i denne tråd var allerede listet i diskografien.

Dec 17, 2009 Kl. 11:10 PM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #78]

Citér:
Kasper wrote:
Gad vide om andre end IrmaGrad sover? De seneste to omtalte udgivelser i denne tråd var allerede listet i diskografien.


Her er udgivelse nr 2553 + 2553 + 2554 + 2554 + 2556 + 2557 + 2558 + 2559 + 25560 + 25561









































Så nu kan vi alle sove videre - laaaaangt ind i 2010

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Dec 18, 2009 Kl. 06:54 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #79]





Citér:
Kasper wrote:
Gad vide om andre end IrmaGrad sover? De seneste to omtalte udgivelser i denne tråd var allerede listet i diskografien.


- Men det er da et andet cover

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Dec 18, 2009 Kl. 07:05 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #80]

Citér:
Strengelegen wrote:
Men det er da et andet cover
Jeg er ikke vild med at bruge andre udefrakommende folks billeder, bl.a. fordi jeg finder det irriterende, at folk altid hugger mine billeder, og at de også bruges i ulødige sammenhænge, så når jeg spotter, at de modtagne billeder er taget fra nettet, så bruger jeg dem ikke. Et generelt problem med billeder fra nettet er også, at de viser bookletten og ikke coveret. Derimod har jeg faktisk billeder liggende af rigtigt mange af de skiver, som der mangler billeder af i diskografien, så hvis man gerne vil se et eller andet specifikt, så prøv at skrive til mig - det er meget muligt, at jeg har det liggende. Jeg er ganske udemærket klar over, at der er store mangler på billedsiden for de seneste par års udgivelser, da billederne tidligere er blevet leveret af Brian Bager, men det lader ikke til, at nogle længere investerer i alle disse CDer.
Dec 18, 2009 Kl. 10:27 AM
Udskriv
Strengelegen

Status: Forumgnom
Beskeder: 1247
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #81]

Citér:
Kasper wrote:
Jeg er ikke vild med at bruge andre udefrakommende folks billeder


OK - så stopper jeg med det.
Jeg troede bare det var en hjælp.

Så det vil jeg ikke genere med mere.

_________________________________
Det´det bedste swingorkester
som jeg nogen tid har set
Dec 18, 2009 Kl. 12:07 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #82]

Citér:
Strengelegen wrote:
Citér:
Kasper wrote:
Jeg er ikke vild med at bruge andre udefrakommende folks billeder


OK - så stopper jeg med det.
Jeg troede bare det var en hjælp.

Så det vil jeg ikke genere med mere.
Altså hvis du har billeder, som ikke lige findes de vante steder som cdon, cdskiven og den slags, så send dem meget gerne til mig, for selvom jeg ikke benytter billederne i diskografien, så vil der ofte kunne udledes noget information af billederne, og som nævnt så har jeg det der bagvedliggende billedarkiv, som bare ikke er online.
Dec 18, 2009 Kl. 02:47 PM
Udskriv
SANSSOUCI

Status: Banned bruger
Beskeder: 412
Oprettet: Jul 24, 2009
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #83]

Citér:
Kasper wrote:
Gad vide om andre end IrmaGrad sover? De seneste to omtalte udgivelser i denne tråd var allerede listet i diskografien.



http://kjukken.dk/kasper/index.html

Er det den her du mener Kasper, jeg syntes det er en forvirret liste, og jeg mangler også billeder på siden. startende godtnok med dato for udgivelse, derefter Album navn. og hvad der findes af Gas,Bel,K.Larsen,Kjukken mv hvem der synger hvis ikke orginal indspilning. lidt lige som under Album.
Dec 18, 2009 Kl. 06:26 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #84]

Citér:
SANSSOUCI wrote:
http://kjukken.dk/kasper/index.html

Er det den her du mener Kasper, jeg syntes det er en forvirret liste, og jeg mangler også billeder på siden. startende godtnok med dato for udgivelse, derefter Album navn. og hvad der findes af Gas,Bel,K.Larsen,Kjukken mv hvem der synger hvis ikke orginal indspilning. lidt lige som under Album.


Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener.

Det er korrekt, at der ikke er billeder på det omtalte link. Der skal du klikke videre oppe i topmenuen, hvor du så kommer ind på nogle sider, hvor der trods alt er billeder af ca. 90% af udgivelserne.

Den angivne dato er hvornår, at den er optaget i diskografien. For udgivelser i dette årtusinde, så er det som regel inden for to måneder efter, at den er udgivet. Hvis der var generel nærmere tilgængelig information om eksakt udgivelsesdato på de fleste album, så vil jeg gerne tilføje den information - eller må det blive som nu på årstalsniveau.

Hvis du vil have sorteret op på Gasolin', Bellami, Kjukken, så skal du benytte Jespers diskografi, som du finder links til på kjukken.dks forside umiddelbart over mit link.

Jeg har skam noteret, hvem der synger coverversioner. Informationen mangler godtnok på et mindre antal bånd primært fra 80'erne, men det er nærmest fordi, at kunstnerne var skrabet tilfældigt sammen til at indspille billige kassettebånd.
Dec 18, 2009 Kl. 09:57 PM
Udskriv
gas3

Status: Seniormedlem
Beskeder: 189
Oprettet: Dec 26, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #85]

hva med den ? http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?id=334962602&s=143458

Dec 19, 2009 Kl. 05:10 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #86]

Citér:
gas3 wrote:
hva med den ? http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?id=334962602&s=143458
Er det et album, som kun kan købes som download?
Dec 19, 2009 Kl. 05:35 PM
Udskriv
gas3

Status: Seniormedlem
Beskeder: 189
Oprettet: Dec 26, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #87]

ja , desværre.....

Dec 22, 2009 Kl. 09:53 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #88]

Citér:
gas3 wrote:
ja , desværre.....
Jeg synes helt ærligt, at det er temmeligt fesent at udsende et greatest hits-album kun som download. Man tror tilsyneladende så lidt på projektet, at man end ikke gider lave et fysisk medie, men blot ét enkelt billede og så sammensætter en stribe sangtitler fra bagkatalog på en ny måde. Det er vist at presse citronen til det yderste.
Dec 22, 2009 Kl. 11:03 AM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #89]

Det kunne være, at jeg skulle lave en liste i diskografien over udgivelser, som kun findes som download subsidiært er udsendt som download før end på et fysisk medie.

Umiddelbart kan jeg komme på:
Omtalte album med TMB
Anders Matthesen: Kom Igen
Den Gule Negl: Hold Dig På Måtten

Er der andre?

Dec 22, 2009 Kl. 11:06 AM
Udskriv
gas3

Status: Seniormedlem
Beskeder: 189
Oprettet: Dec 26, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #90]

Jeg synes helt ærligt, at det er temmeligt fesent at udsende et greatest hits-album kun som download. Man tror tilsyneladende så lidt på projektet, at man end ikke gider lave et fysisk medie, men blot ét enkelt billede og så sammensætter en stribe sangtitler fra bagkatalog på en ny måde. Det er vist at presse citronen til det yderste

du har så ret....

Dec 22, 2009 Kl. 04:32 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #91]

Citér:
Kasper wrote:
Gad vide om andre end IrmaGrad sover? De seneste to omtalte udgivelser i denne tråd var allerede listet i diskografien.




_________________________________
Dec 24, 2009 Kl. 03:47 AM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: .....Re: sover IrmaGrad ? vol. 2 [Indlæg #92]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
SANSSOUCI wrote:
http://kjukken.dk/kasper/index.html

Er det den her du mener Kasper, jeg syntes det er en forvirret liste, og jeg mangler også billeder på siden. startende godtnok med dato for udgivelse, derefter Album navn. og hvad der findes af Gas,Bel,K.Larsen,Kjukken mv hvem der synger hvis ikke orginal indspilning. lidt lige som under Album.


Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår, hvad du mener.

Det er korrekt, at der ikke er billeder på det omtalte link. Der skal du klikke videre oppe i topmenuen, hvor du så kommer ind på nogle sider, hvor der trods alt er billeder af ca. 90% af udgivelserne.

Den angivne dato er hvornår, at den er optaget i diskografien. For udgivelser i dette årtusinde, så er det som regel inden for to måneder efter, at den er udgivet. Hvis der var generel nærmere tilgængelig information om eksakt udgivelsesdato på de fleste album, så vil jeg gerne tilføje den information - eller må det blive som nu på årstalsniveau.

Hvis du vil have sorteret op på Gasolin', Bellami, Kjukken, så skal du benytte Jespers diskografi, som du finder links til på kjukken.dks forside umiddelbart over mit link.

Jeg har skam noteret, hvem der synger coverversioner. Informationen mangler godtnok på et mindre antal bånd primært fra 80'erne, men det er nærmest fordi, at kunstnerne var skrabet tilfældigt sammen til at indspille billige kassettebånd.


Helt ærlig. Så tror jeg ikke det finnes en mer gjennomført diskografi av noen som helst artist på en sånn proff måte. Vis meg den!!! - For jeg har ikke sett den på nettet! - lett å downloade og enkel å navigere. Den er gjennomført fra A-Å! Top Man!

_________________________________
Dec 24, 2009 Kl. 03:54 AM
Udskriv
Sider: 1 2 3 [4]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)