Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Thorsen

Status: Forumgnom
Beskeder: 230
Oprettet: Mar 20, 2004
IP: Gemt
"Gasolin": Noget være lort!!! [Indlæg #1]

Har netop siddet og set teaterkoncerten ”Gasolin” i fjernsynet og jeg må indrømme at jeg sidder med en noget underlig fornemmelse i kroppen.
Min umilbarer kommentar er at, det var virkelig noget være lort. Undskyld udtrykket.
Her tænker jeg på selve scenen showet. Der var hverken hoved eller hale i det der skete på scenen. Det var mere som om at vi som tilhøre skulle inddrages i de forskellige scener tricks, som man nu kan finde på. Sceneshowet og musikken/teksterne havde slet ikke noget med hinanden at gøre.
Det for forgik på scenen havde slet ikke noget med musikken at gøre.
Jeg mener helt klar at, denne forestilling, helt og aldeles, blev holdt oppe at musikken. Den synes jeg tilgængæld blev rigtigt godt fremført. UG for det.
Når jeg tænke på Cederholms opsætning af ”Simon” og ”Anden på coke”, så ”stram op”, Cederholm. Sikke noget lort at lave, når nu materialet var så godt.
Og så undre det mig at man kalder stykket for ”Gasolin”. Hele 8 nummer i stykket er slet med Gasolin, men fra Kim Larsen solo karrierer. Mærkeligt. Meget mærkeligt.

_________________________________
Vogt dig for efterligninger....

Apr 08, 2007 Kl. 11:34 PM
Udskriv
QNuser

Status: Nyt medlem
Beskeder: 8
Oprettet: Dec 10, 2006
IP: Gemt
Re: "Gasolin": Noget være lort!!! [Indlæg #2]

Citér:
Thorsen wrote:
Og så undre det mig at man kalder stykket for ”Gasolin”. Hele 8 nummer i stykket er slet med Gasolin, men fra Kim Larsen solo karrierer. Mærkeligt. Meget mærkeligt.


Det undrede jeg mig også over...
Men ellers har jeg vist ytret mit mishag med forestillingen i en anden tråd. De fleste af skuespillerne sang OK, men hende der Lotte-et-eller-andet der sang 'Kloden drejer stille rundt' i begyndelsen. Det var godt nok slemt...

/Heidi
Apr 09, 2007 Kl. 01:03 AM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)