Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Status: Forumgnom
Beskeder: 841
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #1]

Se www.kimlarsen.dk

Feb 23, 2007 Kl. 11:53 AM
Udskriv
Sirius

Beskeder: 252
Oprettet: Dec 15, 2006
Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #2]

I øvrigt er det da for tyndt, at man på kimlarsen.dk ikke har aflysningen på forsiden, men kun under koncertmenuen - den info er da riiiimelig vigtig...

Due to the worldwide financial crisis, I can no longer afford to pay attention...

Feb 23, 2007 Kl. 01:59 PM
Udskriv
Stougaard

Beskeder: 1334
Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #3]

Altså det er da kun et klik væk, og hvis man afligevel er inde på siden hvad betyder så et klik mere på musen for at få den info man gerne vil have.?.?.?
-Ved godt det er en zappe tid vi lever i, hvor tingene skal gå så stærkt....

Det vigtigeste er da at det er blevet anonceret at koncerten er rykket.

Feb 23, 2007 Kl. 05:50 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #4]

Citér:
Stougaard wrote:
Altså det er da kun et klik væk, og hvis man afligevel er inde på siden hvad betyder så et klik mere på musen for at få den info man gerne vil have.?.?.?
-Ved godt det er en zappe tid vi lever i, hvor tingene skal gå så stærkt....

Det vigtigeste er da at det er blevet anonceret at koncerten er rykket.
Der vil jeg dog give Sirius ret. Når man ikke kan kontakte folk direkte, så bør det stå med store typer på forsiden. Man kan ikke forvente, at folk skal klikke på alle mulige links for måske at ramme det rigtige.
Feb 23, 2007 Kl. 05:55 PM
Udskriv
Stougaard

Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #5]

tja... det er så ikke noget jeg hænger mig så meget i.
Jeg valgte at bruge telefonen og kontaktede spillestedet.

Feb 23, 2007 Kl. 05:59 PM
Udskriv
Kasper

Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #6]

Citér:
Stougaard wrote:
Spillestedet har givetvis modtaget mange hundrede telefonopkald i dag, som de sikkert ikke har haft kapacitet til at klare. Derfor bør sådanne informationer være tydeligt tilgængelige på internettet, for ikke at belaste spillestedet unødigt.
Feb 23, 2007 Kl. 06:22 PM
Udskriv
Mathilde
Beskeder: 841
Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #7]

Undskyld jeg ikke linkede direkte til siden, men jeg regnede da med at enhver selv kan tænke sig til, at de slags står under emnet koncerter OG på spillestedets hjemmeside. Så skal man da heller ikke gøre det mere besværligt for sig selv end det er.

Feb 23, 2007 Kl. 06:23 PM
Udskriv
Stougaard

Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #8]

Citér:
Kasper wrote:
Citér:
Stougaard wrote:
Spillestedet har givetvis modtaget mange hundrede telefonopkald i dag, som de sikkert ikke har haft kapacitet til at klare. Derfor bør sådanne informationer være tydeligt tilgængelige på internettet, for ikke at belaste spillestedet unødigt.

Nu valgte ejg at ringe, da jeg sad i en bil + at da jeg kørte "hjemmefra" stod der på hjememsiden at koncerten blev gennemført, men vi ville være sikrer inden vi kørte så langt i det vejr, derfor ringede vi og der fik vi afvide at koncerten var aflyst.
Så det kan stadig betale sig at telofonere, om så det er belastende for spilel stedet eller ej.

Feb 24, 2007 Kl. 06:14 PM
Udskriv
Kasper

Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #9]

Citér:
Stougaard wrote:
Nu valgte ejg at ringe, da jeg sad i en bil + at da jeg kørte "hjemmefra" stod der på hjememsiden at koncerten blev gennemført, men vi ville være sikrer inden vi kørte så langt i det vejr, derfor ringede vi og der fik vi afvide at koncerten var aflyst.
Så det kan stadig betale sig at telofonere, om så det er belastende for spilel stedet eller ej.
Fair nok, hvis du har kørt fra Sydsjælland til Nordjylland...det må tage en rum tid i det vejr, og meget kan nå at ændre sig undervejs. Men det er vist også de færreste, som vælger en koncert (midt på turneen) med Kim Larsen så langt hjemmefra. Det er fortsat min opfattelse, at aflysningen skulle have stået på forsiden af kimlarsen.dk til orientering primært for nordjyderne.
Feb 24, 2007 Kl. 06:54 PM
Udskriv
Stougaard

Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #10]

Ja, det tog mig 7 timer, men nu besøger jeg jo også en barndoms veninde, som har samme interesse som jeg når jeg kører helt der op. Så jeg syntes ikke turen er spildt, da vi så bare lavede andre ting sammen end at ta til Kim Larsen koncert.

Feb 24, 2007 Kl. 07:22 PM
Udskriv
Sirius

Beskeder: 252
Oprettet: Dec 15, 2006
Re: Frederikshavn i aften udsat til søndag 25.02 [Indlæg #11]

Citér:
Stougaard wrote:
nu besøger jeg jo også en barndoms veninde, vi lavede andre ting sammen end at ta til Kim Larsen koncert.

Se, nu begynder denne debat jo at blive interessant...

Afslutningsvis er jeg fortsat af den opfattelse, at forsiden skulle være brugt, og så skal jeg i øvrigt ikke koge mere suppe på denne diskussion...

Due to the worldwide financial crisis, I can no longer afford to pay attention...
Feb 25, 2007 Kl. 11:44 AM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)