Poul
Status: Nyt medlem
Beskeder: 9
Oprettet: Feb 15, 2007
IP: Gemt
|
Re: Gasolin Koncert på Lille Værløse Skole 1972 |
[Indlæg #3]
|
Gud, nej hvor spændende! Jeg var osse oppe på halvtaget - det var der, der var et åbent vindue! Jeg tror, at de spillede FiFi Dong eller Deruda' som ekstranummer, men jeg havde kun lige hørt om Gasolin gennem pigerne i klassen, så jeg kendte ikke rigtig numrene.
Men ved du så, hvilken DATO det var? Jeg har spekuleret på at få fat på Kaj's Avis eller Folkebladet, for måske var koncerten annonceret i et af bladene.
Jeg checkede www.gaskapellet.dk - skøn website! SKØNT, at du spiller Gasolin! Gik på Lille Værløse skole? De fotos og navne der findes på gaskapellet.dk får ikke klokkerne til at ringe, men måske er du bare blevet lidt mere moden i mellemtiden ... Ej, hvor kunne jeg godt tænke mig at høre jer spille! Hvis du har haft tilknytning til Værløse Skole/Ryetvej-miljøet, så kender du måske trommeslager Jens Bradsted eller guitar equilibristen Jens Stig (Jens Burgby). Begge er yderst spillende stadig.
Så du betalte 20 kr for at høre Gasolin og Shu-Bi-Dua? Gud, det må da have været en formue for dig dengang - med mindre du havde arbejde...