Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Gi Gas - Peter og de andre kopier [Indlæg #1]

Fra tid til anden har nogen efterlyst CD'en med Peter og de andre kopier. Den har vistnok længe været udsolgt, men nu er det igen muligt at købe den hos CD Skiven. Nu for kr. 49,95

Ja ja, nogle vil sige at den ikke er mere værd. Jeg syntes sku de gør det godt, og nåede da også at opleve dem på årets Skanderborg Festival, hvor de blev kåret til årets live navn. En hæder det tidligere er gået til Danser med drenge(røve) og Kire and the kindered spirits.

CD Skiven - Gi Gas

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Aug 16, 2006 Kl. 10:28 AM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Gi Gas - Peter og de andre kopier [Indlæg #2]

Citér:
Seve wrote:
Fra tid til anden har nogen efterlyst CD'en med Peter og de andre kopier. Den har vistnok længe været udsolgt, men nu er det igen muligt at købe den hos CD Skiven. Nu for kr. 49,95

Jaa .. de har udsendt et genoptryk, kan også ses i diskografien !

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!
Aug 16, 2006 Kl. 12:21 PM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Gi Gas - Peter og de andre kopier [Indlæg #3]

Citér:
Seve wrote:
Fra tid til anden har nogen efterlyst CD'en med Peter og de andre kopier. Den har vistnok længe været udsolgt, men nu er det igen muligt at købe den hos CD Skiven. Nu for kr. 49,95

Ja ja, nogle vil sige at den ikke er mere værd. Jeg syntes sku de gør det godt, og nåede da også at opleve dem på årets Skanderborg Festival, hvor de blev kåret til årets live navn. En hæder det tidligere er gået til Danser med drenge(røve) og Kire and the kindered spirits.

CD Skiven - Gi Gas


Jeg gad sgu ikke vente på dem i det rengvejr, så jeg skred efter en god Michael Falch koncert. Jeg har sgu også set dem så mange gange....

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...
Aug 20, 2006 Kl. 06:26 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gi Gas - Peter og de andre kopier [Indlæg #4]

Ja og jeg gad sku' ikke gå ud i regnvejret for at se Michael Falch. Sådan er vi heldigvis så forskellige.....

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen

Aug 22, 2006 Kl. 02:33 PM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Gi Gas - Peter og de andre kopier [Indlæg #5]

Han spillede i Rytmehans, så det var indendøre.... Hos Falch kunne man faktisk høre nogle NYE sange.... Og ikke bare en gang greatest hits med en wannabe Larsen....

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...

Aug 22, 2006 Kl. 05:03 PM
Udskriv
Seve

Status: Moderator
Beskeder: 1612
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Gi Gas - Peter og de andre kopier [Indlæg #6]

Citér:
Michael Jensen wrote:
Han spillede i Rytmehans, så det var indendøre....


Ja ? Det gjorde Kopierne også !!


Forøvrigt så har Michael Falch efter min mening haft sin storhedstid. Det var i Malurt !!

[Edited by Seve på Aug 23, 2006 Kl. 07:47 AM]

_________________________________
Nok frygter jeg fremtiden, men fremtiden, det er jo også i morgen og den glæder jeg mig faktisk til!

Citat Kim Larsen
Aug 23, 2006 Kl. 07:46 AM
Udskriv
Michael Jensen
Status: Forumgnom
Beskeder: 1432
Oprettet: Mar 31, 2004
IP: Gemt
Re: Gi Gas - Peter og de andre kopier [Indlæg #7]

Tjah, det kan jo diskuteres, jeg synes også han var god i Malurt, men den nye plade har virkelig overrasket positivt. Mange mener jo også at Larsen havde sin storhedstid i Gasolin', og ligesom Larsen spiller Gas numre, spillede Falch selvfølgelig også flere Malurt numre til koncerten på Skanderborg.

_________________________________
Giv dog alle dyr i denne skov en chance...

Aug 23, 2006 Kl. 06:14 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)