Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Guitar? [Indlæg #1]

Er der nogen der ved hvilken guitar der bliver spillet på i "Byens hotel" og "Er du Jol mon"?
... og med Claus' fine stykke arbejde, i form af en guitarpark, kan jeg måske ovenikøbet få et billede at se?!?

Mvh. KnOrr

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Maj 17, 2004 Kl. 11:04 PM
Udskriv
Claus

Status: Forumgnom
Beskeder: 905
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Guitar? [Indlæg #2]

Hej
Tænker du mon på pladen Versgo` eller live på scenen ? Sikkert pladen, da det er længe siden jeg har hørt Kim spille de numre live. Byens Hotel, var dog vist på listen for ikke så rasendes længe siden.
Nå, angående pladen så findes der jo et billede hvor Kim sidder med en Gretch Chet Atkins Nashville-guitar, under indspildningen af denne plade. Jeg tror dog ikke at det er den disse numre er indspillet med, men givetvis med en eller anden akustisk westernguitar af mærket Gibson eller Epiphone. Men kun et gæt.
Live spiller Kim jo for tiden på sin halvakustiske Godin-guitar til de akustiske numre.
Ved ikke om du kan bruge svaret til noget.
hilsen
Claus

_________________________________
Lucille.....do your sister`s will

Maj 18, 2004 Kl. 08:20 PM
Udskriv
KnOrr

Status: Forumgnom
Beskeder: 1288
Oprettet: Mar 16, 2004
IP: Gemt
Re: Guitar? [Indlæg #3]

Tak for forklaringen, men jeg søgte efter den akustiske guitars navn.. For, kan det ikke passe at det kun er på "Værsgo'" at Larsen bruger denne akustiske guitar? Jeg synes nemlig den er meget karakteristisk, og mindes da ikke, at den bliver brugt på andre plader?!?! Derfor synes jeg det kunne være interresant at få navnet at vide..

KnOrr..

_________________________________
Der ser jeg stjernen foran mig og sigter efter den

Maj 18, 2004 Kl. 10:34 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)