Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
mhj

Status: Medlem
Beskeder: 44
Oprettet: Apr 12, 2004
IP: Gemt
Kjukken i tv ? [Indlæg #1]

Måske spørger jeg dumt men ,
er der nogen der ved hvornår de dejlige drenge kommer i tv igen ?

Maj 13, 2004 Kl. 04:55 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Kjukken i tv ? [Indlæg #2]

Muligvis på TV2 eller TV2-Bornholm, da koncerten skulle blive optaget i Musikhuzet i Rønne på Tirsdag, jeg har ikke hørt at der er blevet solgt yderligere billetter, ellers ville der have været 150 ekstra billetter, men det hører vi nok mere om ellers vil det også stå i programoversigten, hvis de sender noget på det landsdækkende TV2.
Men man skal nok ikke forvente det helt store, men de har da før sendt uddrag på TV2-Bornholm af koncerter optaget her på Bornholm, så man skulle tro at de bare viser lidt.

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Maj 13, 2004 Kl. 05:40 PM
Udskriv
mhj

Status: Medlem
Beskeder: 44
Oprettet: Apr 12, 2004
IP: Gemt
Re: Kjukken i tv ? [Indlæg #3]

Citér:
Brian wrote:
Muligvis på TV2 eller TV2-Bornholm, da koncerten skulle blive optaget i Musikhuzet i Rønne på Tirsdag, jeg har ikke hørt at der er blevet solgt yderligere billetter, ellers ville der have været 150 ekstra billetter, men det hører vi nok mere om ellers vil det også stå i programoversigten, hvis de sender noget på det landsdækkende TV2.
Men man skal nok ikke forvente det helt store, men de har da før sendt uddrag på TV2-Bornholm af koncerter optaget her på Bornholm, så man skulle tro at de bare viser lidt.


Kunne du så ikke optage det ?
Maj 13, 2004 Kl. 05:43 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
IP: Gemt
Re: Kjukken i tv ? [Indlæg #4]

Den sidste melding jeg lige har fået er at koncerten på Bornholm IKKE vil blive optaget alligevel, og at de første 50 der måtte gå/ringe forgæves for at få en billet d. 11.feb på bare 3 timer kan nu se frem til at sikre sig en billet !

_________________________________
En gammel flamme brænder aldrig ud - Gasolin' for evigt!

Maj 13, 2004 Kl. 08:05 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)