Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster

Status: Seniormedlem
Beskeder: 109
Oprettet: Apr 25, 2004
IP: Gemt
Kim er her!! [Indlæg #1]

En lille sjov historie her fra Malaga.

Jeg gik i dag rundt i gaderne hernede, og saa en pladeforretning. Jeg gik ind og kiggede lidt rundt, og saa at der var en LP afdeling. En lille en, men en inter- og national afd. med 150 lper i hver vil jeg skyde paa.

Som saa mange gange foer, i DK, gaar jeg hen og bladrer i haab om at finde noget Kim. Men jeg troede ikke i min vildeste fantasi at jeg skulle finde noget. Saa kom jeg til K og hvad ser far ud af sine soevnige ojne? 2 KIM LARSEN AND JUNGLEDREAMS - SITTING ON A TIME BOMB LP er. SPANSK UDGIVELSE.

Manden der stod bag disken fortalte at havde en dansk ven, saa han vidste godt hvem han var, og at han var stor im DK. Han mente at LPerne havde vaeret i butikken i siden udgivelsen i 82. Altsaa over 20 aar! imponerende. Lidt slidte i kanterne men ellers i fin kvalitet. Pris: 0.5 € og en til 1 €. Hold kaeft, en fed foelelse jeg gik derfra med. Hvor store er chancerne for saan noget...Spanien er satme et fint land! Viva España og Kim (den dejlige dreng)

Maj 10, 2004 Kl. 12:23 PM
Udskriv
Brian

Status: Moderator
Beskeder: 2853
Oprettet: Mar 14, 2004
Re: Kim er her!! [Indlæg #2]

Jeg har set de 2 LP’er blive handlet til op omkring 500 kr. stykket, imponerende
det må man da sige når man alligevel er i det varme Spanien. Tillykke

Mærkeligt at du så ikke fik dem til samme pris, når de alligevel var så billige - var det Jungle Dreams du måtte gi’ dobbelt pris for ?? (den er noget sjældnere) – men ofte ses de på eBaY online auktionerne, men der ved sælgerne godt hvad de kan sælge dem for, men interessen er blevet mindre – især inden for de sidste par år, når de jævnlig dukker op. Gas 5 er en sjældenhed !!

Maj 10, 2004 Kl. 01:48 PM
Udskriv
Lille Jepper

Status: Seniormedlem
Beskeder: 109
Oprettet: Apr 25, 2004
Re: Kim er her!! [Indlæg #3]

Hvad prisen angaar saa var det lige til at komme over. Henholdsvis 3,7 og 7.5 omregnet i dkr. Det havde jeg sgu i lommen.
Det var den samme LP, der var bare to af dem. KIM LARSEN AND JUNGLEDREAMS SITTING ON A TIMEBOMB. For mig var der ingen tvivl om jeg skulle ha dem begge. De maa vaere sjaeldne, da de er udgivet hernede (madrid) og skriften paa pladen er spansk. Saelge dem, det ved jeg ikke, men det er da sjovt at de hernede er nul og niks, hvorimod de derhjemme kan saelges for en mindre formue. Jeg holder oejnene aabne for mere fra den goe Kim hernede. Sandheden er derude!!

Maj 11, 2004 Kl. 01:54 PM
Udskriv

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002

tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)