Udskiv dette emne    Marker denne som ulæst 

Poster
Indlæg    
Stougaard

Status: Forumgnom
Beskeder: 1334
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kontakt med Kim/ personlig Autograf [Indlæg #26]

Citér:
Janni wrote:
Har åbenbart præget min familie for meget - i hvert fald så meget at selv min 6-årige datter kan de fleste af hans tekster, så vi tog hende med til Fåborg Sommerrock for at høre Kim Larsen. Selvom vi stod helt nede bagved var det en stor oplevelse for hende. På hjemvejen var min datter og jeg så heldige at støde ind i Kim Larsen på en rasteplads. Vi undskyldte selvfølgelig mange gange over forstyrrelsen og spurgte om vi måtte bede om en personlig autograf og det fik vi - så, så heldig kan man også være



Tillykke!

Hvor godt, det var vel nok heldigt.

_________________________________
Er tiden skør som glas, massiv som beton, datomærket, forladt af gud. -Hvor fa'en er min blå ballon!
Aug 14, 2005 Kl. 02:11 PM
Udskriv
Sørland

Status: Forumgnom
Beskeder: 3946
Oprettet: Mar 15, 2004
IP: Gemt
Re: Kontakt med Kim/ personlig Autograf [Indlæg #27]

Citér:
Janni wrote:
Har åbenbart præget min familie for meget - i hvert fald så meget at selv min 6-årige datter kan de fleste af hans tekster, så vi tog hende med til Fåborg Sommerrock for at høre Kim Larsen. Selvom vi stod helt nede bagved var det en stor oplevelse for hende. På hjemvejen var min datter og jeg så heldige at støde ind i Kim Larsen på en rasteplads. Vi undskyldte selvfølgelig mange gange over forstyrrelsen og spurgte om vi måtte bede om en personlig autograf og det fik vi - så, så heldig kan man også være


Skikkelig gøy å høre Janni!
Der hadde du jammen flaks!
Gratulerer med den!

_________________________________
Aug 14, 2005 Kl. 07:00 PM
Udskriv
Kasper

Status: Moderator
Beskeder: 3922
Oprettet: Mar 12, 2004
IP: Gemt
Re: Kontakt med Kim/ personlig Autograf [Indlæg #28]

Citér:
Janni wrote:
Fåborg Sommerrock

Tak for info. Jeg havde forvildet mig til at drikke så mange bajere, at jeg troede, at jeg havde været i Assens.
Aug 15, 2005 Kl. 01:34 AM
Udskriv
Janni

Status: Medlem
Beskeder: 39
Oprettet: Aug 13, 2005
IP: Gemt
Re: Kontakt med Kim/ personlig Autograf [Indlæg #29]

Autografen var fra 28. Maj.....

Aug 15, 2005 Kl. 05:23 PM
Udskriv
Sider: 1 [2]

Spring til:
Brugernavn: kode: Mistet din kode?

Besøgende siden 2002
 
tForum version b0.94.2.3 (© 2003 tForumDevTeam)